Sabah olduğunda Grimmauld Meydanı insanlarla doluydu. Saat 11 civarlarındaydı. Yoldaşlık toplantı için toplanmıştı ve herkes Dumbledore'u bekliyordu. Nihayet Dumbledore çok geçmeden cisimlenerek odaya geldi. Herkes bir anda sustu. Dumbledore odayı gökyüzü mavisi gözleriyle taradı ve gözleri James ve Lily'nin üstünde durdu. Sonra Dumbledore bakışlarını çevirdi.
"Hepinize burada toplandığı için teşekkür ederim. Konuyu uzatmadan dün gece olanlara geçicem. Öncelikle olayı baştan anlatmanızı istesem umarım sorun olmaz" dedi James, Sirius ve Lily'e bakarak . Ardından Sirius konuşmaya başladı.
"Biz gece salondaydık. Sonra kapı çaldı ve bende kim geldi diye bakmaya gittim. Kapıyı açtığımda o-oradaydı yanında da ölüm yiyen sürüsü. Hemen James'e bağırdım. Buraya geldiğini söyledim. O'da yukarı çıktı. Sonra ben ölüm yiyenlerle düello etmeye başladım. Çok geçmeden James'de geldi. Ve ölüm yiyenlerle düello etmeye başladık. Ve sonra o ve Bellatrix" Bella'nın adını ağzına aldığında biraz duraksadı. Neticede hala onun kuzeniydi ve her ne olursa olsun onunla bir geçmişi vardı. Eskiden (çocukluklarında) Bella ve Sirius çok yakınlardı. Taki Bella ölüm yiyen olduktan sonraya kadar. Sonra Bella çok değişti, Sirius onu ne kadar oradan kurtarmaya çalışsa da yine yapamadı. Ve daha sonra araları açıldı ama Sirius onu yinede seviyordu o onun kuzeniydi. Daha sonra Sirius devam etti "Yukarı kata çıkmaya başladı. O-onları durduramadık. Daha sonra zaten siz geldiniz " Sirius sustu. Odaya göz gezdirirken herkesin onu pür dikkatle dinlediğini gördü. Daha sonra James konuşmaya başladı.
"Dumbledore siz geldikten sonra yukarı çıktım zaten sende benimle beraberdin" dedi Dumbledore'a bakıp.
Dumbledore Sirius ve James'i dinledikten sonra konuşmaya başladı.
"Lily lütfen bize yukarıda neler olduğunu anlatırmısın. Bu bizim için önemli" Lily yavaşca başını sallayıp, titrek sesle konuşmaya başladı.
"Yukarda H-harry'nin odasındaydım. O-onu uyutmak için. Sonra James g-geldi v-ve odadan dışarı çıkma dedi bende tamam d-dedim. Sonra aşağıdan s-sesler geldi. Sonra odanın kapısı a-açıldı. O-o ve yanında B-bellatrix vardı. B-ben H-harry'i korumaya çalıştım ama sonra Bellatrix'le düelloya başladım. O sırada o-onun asasını Harry'e doğrulttuğunu gördüğüm v-ve ona söyledim a-ama beni dinlemedi d-daha sonra Bellatrix bana bir lanet savurdu ve bende d-dikkatim dağıldığı için bana çarptı l-lanet. Ondan s-sonra sizin beni u-uyandırdığında uyandım " diye bitirdi Lily. James hemen karısının elini güven verircesine sıktı.
Dumbledore kısa bir süre sonra konuşmaya başladı.
"Harry kehanetteki çocuk" derken tekrar Lily ve James'e baktı daha sonra devam etti " Kehanette hepimiz biliyoruz ki Karanlık lord bu erkek çocuğunu kendi dengi olarak işaretleyecek diyordu. Maalesef Harry'nin alnındaki yara izi lanetli yara iz" deyip odaya göz gezdirdi. Bazı yoldaşlık üyelerinin nefes çekme sesleri odadan geliyordu. Sonra Lily konuştu.
"A-ama gidicek d-değil mi? Y-yani bir yolunu b-bulursun sen geçicektir"
"Üzgünüm Lily, fakat lanetli yara izleri kişinin hayatı boyunca kalır"
"Ama lanetli yara izleri hakkında çok az biliniyor. Belki bir yolunu bulursun. Sonuçta sen Dumbledore'sun" bu sefer konuşan James'ti.
"Yapamam bu mümkün değil hem o yara izi normal lanetli yara izi değil. Bu Harry'e Lord Voldemort tarafından verilen lanetli yara izi. Kehanette de Karanlık lord o çocuğu işaretleyecek diyordu. Ve oldu da Lord Voldemort Harry'i kendi dengi olarak işaretledi"
Odada gerilim elle tutula bilecek durumdaydı. Çoğu kişiden yüksek sesle nefes çekme sesi geldi. Ama bazıları umutla bakıyordu etrafına.
"Yani şimdi kehanet gerçekler diyorsun" diye sordu Alastor Moody
"Ben kehanet çıktığı günden kehenete inanıyorum. Ve sizde inanmalısınız. Voldemort'u durdura bilecek tek kişi küçük Harry. O seçilmiş kişi "
"Ama anlamıyorum sen başından beri bu çocuk Harry diyip durdun ve şimdide karanlık lord onu seçti diyorsun. Bunu nasılsın anladın? Yani başından beri kehanetin Harry'i gösterdiğini nasılsın bilebildin?" diye sordu Minerva McGonagall. Odadan onun sözünü tastikleyen bir kaç mırıltı çıktı.
"Evet bunu başından beri biliyorum. Daha doğrusu bunu tahmin ediyordum dün geceye kadar. Ama şimdilik eminim, Harry seçilmiş kişi. Biliyordum çünkü aurasını sezdim, çok güçlü aurası var daha bir yaşında bir çocuk için. Neredeyse benimle aynı güçte auraya sahip" konuşurken direkt olarak James'in gözünün içine baktı "James sen Godric Griffindor'un soyundan geliyosun ve Harry'de normal olarak bu soyu sürdürüyo. Harry Godric Griffindor'un gerçek varisi ve çok güçlü bir büyücü olucak. Ve bence Voldemort'ta bunu öğrenmiş ve bu yüzden size saldırdı." konuşması bittiğinde odada garip bir sessizlik oluştu. Herkes kendi düşüncelerine dalmıştı, çoğu kişi heyecanlanmış ve umutlanmış, bazılarıysa sadece şoktaymış gibiydi. Bir süre böylede sessizlikte kaldılar. Daha sonra Dumbledore yeniden konuştu "Harry büyüdüğünde ona özel dersler vericem böylelikle Harry Voldemorta karşı daha iyi olacak bilicek ayrıca Minerva sende Harry'e büyüdüğünde dersler verirsen eğer sana bir sakıncası yoksa?"
"Tamam Albus benim içim bir sorun yok"
"O zaman başka bir şey varmı?"
"Var aslında" bu sefer konuşan çiklet pembesi saçıyla dikkat çeken Nhpydora Tonks'du "Öldüren lanetten nasılsın kurtuldu?" birden mırıldanmalar döndü. Anlaşılan herkes bunu düşünüyordu.
"Aslında tam bilmiyorum fakat bir teorim var. Zamanında Godric Gryffindor'da kılıcıyla öldüren laneti savura biliyordu. Ve bence bu soyuyla ilgili. Ama bizim bilmediğimiz Harry'nin özel gücü ola bilir. Sonuçta kehanette ...Karanlık lordun bilmediği gizli güçleri olucak.. diyordu belkide böyle bir gizli güçleri var. Ya da bir koruma kalkanı oluşturmuş ola bilir tehlikeyi hissedip. Harry çok güçlü ve bir o kadarda karmakarışık bir büyücü. Zamanla anlayıcağız elbet" diye bitirdi Dumbledore.
Daha sonra bakışları James'in gözleriyle buluştuk ve o zaman gözlerindeki endişeyi gördü. Dumbledore hafifçe gülümseyib "Merak etmeyin James, Lily ,Harry güvende olucak , ona kimse birşey yapmayacak" dedi. Büyücünün bu sözleri James'i ve Lily'i biraz olsun rahatlatdı. Sonucta Dumbledore sözünü tutan bir insan.
"Şimdi toplantı bitmiştir herkes işinin başına döne bilir"
Herkes yavaş yavaş ayaklanarak Grimmauld meydanı 12 numaradan cisimlendiler. Evde yalnızca Lily, Sirius, James, Remus ve küçük Harry kaldı.
**********************
Yazar:evet! Umarım hoşunuza gider. Biliyorum biraz kısa oldu ama kendimi biraz hasta hissediyorum o yüzden ancak bu kadar oldu.☺ Bu arada yorum yapmayı ve öyle vermeyi unutmayın! Benim için çok değerli yorumlarınız.
Hoşçakalın!
Sizi seven yazarınız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gryffindor'un varisi
FanfictionEğer o gün Voldemort Harry'i öldürmek için geldiği zaman James ve Lily'i öldürmeseydi ne olurdu ? Ya Sirius Pettigrew'in onlara ihanet ettiğini daha önce anlasaydı ve Dumbledore ve yoldaşlığa söyleseydi ne olurdu? Ya o gece bir plan yapıp kurtulsayd...