~tanıtım~

131 7 4
                                    

İlk olarak bu hikayeyi kendim tasarladım ve bazı hatalar ola bilir.Çünkü bu benim ilk hikayem. Hikayede James ve Lily yaşıyor ve Harry Dumbledore tarafından eğitiliyor . Ve hikayede bazı diğer hikayelerde gördüğüm ve sevdiğim bazı karakterler var. Ve bide Alice ve Frank Longbottom'da yaşıyor. Ve karakterlerin bazıları kapak fotoğrafta yok böylede bence daha iyi olucağını düşündüm.Ve yine uzattım qaliba o yüzden karakterleri tanımaya geçelim.

~James ve Lily Potter~
Harry'nin ebeveynleridir ve Potter soyunun üyeleridir. James Potter bir safkan büyücüdür ve kendisi bir seherbazdır. Dumbledor'un Voldemort'a karşı kurduğu Zümrüdüanka yoldaşlığının üyesidir.
Lily Potter bir muggle-doğumlu büyücüdür ve oda yoldaşlığa katılmıştır.



~Frank ve Alice Longbottom~
Her ikisi de safkan büyücüdür .
Zümrüdüanka yoldaşlığına katılmışlardır .Ve her ikiside Seherbazdır. Neville ve Nigel Longbottomun ebeveynleridirler.


~Nphydora ve Remus Lupin~
Nphydora Tonks melez bir büyücüdür ve Seherbazdır.Yoldaşlığa katılmışdır.
Kendisi Sirius Black'in kuzeninin kızıdır. Bir metamorphmagus'dur.
Remus Lupin melez bir büyücüdür ve oda yoldaşlığa katılmıştır. Seherbazdır.Kendisi bir kurtadamdır.
Ve Teddy Lupinin ebeveynleridirler.



~Sirius Black~
Sirius Black bir safkan büyücüdür ve bundan nefret etmiştir ve bu yüzden ailesi ile tartışıp 16 yaşında (qaliba yanlış hatırlamıyosam) evden kaçmıştır. Kendisi bir Seherbazdır oda diğerleri gibi yoldaşlıktadır. Ve animagustur.


~Albus Dumbledore~
Albus Dumbledore safkan (sanırım) büyücüdür. Kendisi Hogwarst okulunun müdürüdür ve Zümrüdüanka yoldaşlığının kurucusudur.Ve ayrıca Harry'e de özel ders verecektir.

~Minerva Mcgonagall~
Hogwarst'ın müdür yardımcısı ve biçim değiştirme profesörüdür. Hogvarst'a Gryffindor bina başkanıdır
ve yoldaşlığa katılmıştır. (Animagustur)


~Severus Snape~
Melez büyücüdür ve eski ölüm yiyendir. Yoldaşlığa katılmıştır ve Dumbledore'un casusudur. Hogwarst'a ksks (karanlık sanatlara karşı savunma) profesörüdür. Hogwarst'a Slytherin bina başkanıdır.


~Molly ve Arthur Weasley~
Molly Weasley safkan büyücüdür ve yoldaşlıktadır.Arthur Weasley safkan büyücüdür ve seherbazdır (benim hikayemde böyle) . Fakat muggle doğumluların yanında oldukları için kan hainleri olarak görülür ( bazı safkanlar öyle düşünür). Ve yoldaşlıktadır .



~Lucius ve Narcissa Malfoy~
Safkan büyücüdürler.Lucius bir ölüm yiyendir. Narcissa Malfoy Sirius black'in kuzenidir ve Draco ve Sophia Malfoyun ebeveynleridirler.


~Bellatrix Lanstrange~
Voldemort'un sadık ölüm yiyendir ve sağ koludur. Sirius Black'in kuzenidir.
Kendisi Rodophus Lanstrange ile evlidir fakat kocası vefaat etmiştir.

~Aberforth Dumbledore~
Albus Dumbledore'un kardeşidir ve yoldaşlıktadır. Safkan (sanırım) büyücüdür.



~Horace Slughorn~
Albus'un arkadaşıdır ve yoldaşlıktadır. Zamanında Hogwarst'a
iksir profesörü ve Slytherin bina başkanı olmuştur.



~Alastor Moody~
Albus'un arkadaşıdır ve yoldaşlıktadır.
Kendisi Seherbazdır ve paranoyaklığı
ile bilinir.


~Kingsley Shacklebolt~
Seherbazdır ve yoldaşlıktadır.



~Ella Potter~
James Potter'in kardeşidir (1 yaşı
büyüktür) .Kendisi Hogwarst'a çalışmak istemiştir ama Seherbaz olmuştur ve yoldaşlıktadır ve Lucas Taylor'la evlidir. Maya Taylor'un annesidir.




~Poppy Pomfrey~
Hogwarst'a şifacıdır. Lily Potter'in arkadaşıdır.

~Harry Potter~
James Potter ve Lily Potter'in büyük oğludur. Seçilmiş kişidir. Öldüren lanetten kurtulmuştur. Gryffindor'un gerçek varisidir. (Quidditch severdir)

~Luke Potter~
James Potter ve Lily Potter'in küçük oğullarıdır. Harry'den 2 yaş küçüktür.
Quidditch severdir.



~Ronald Weasley~
Molly ve Arthur Weasley'in en küçük oğullarıdır. Harry ile aynı yaştadır. ve küçüklükten beri yakın arkadaştırlar.



~Ginevra Weasley~
Weasley'lerin en küçüğüdür ve yıllar sonra doğan ilk kızdır . harry ve ron'dan 1 yaş küçüktür .

~Hermione Granger~
Muggle-doğumlu büyücüdür.
Harry ve Ron'la aynı yaştadır .

~Draco Malfoy~
Lucius ve Narcissa Malfoy'un oğludur.
Safkan büyücüdür.
Harry ve Ron'la aynı yaştadır.

~Pansy Parkinson~
Safkan büyücüdür .
Draco ile aynı yaştadır.
Babası bir ölüm yiyendir.

~Neville Longbottom~
Safkandır.
Longbottom'ların büyük oğludur.
Harry ile aynı yaştadır.
Biraz sakardır.

~Maya Taylor~
Luke ile aynı yaştadır.
Safkandır.
Harry ve Luke'nin kuzenidir.
Ella ve Lucas Taylorun kızlarıdır.


~Teddy Lupin~
Remus Lupin ve Nphydora Lupin'in
oğludur.
Kendisi Luke ve Maya ile aynı yaşta.
Metamorphmagus'tur.


~Sophia Malfoy~
Malfoyların küçük kızıdır.
Ginny ile aynı yaşta.
Safkandır.
Dracodan 1 yaş küçüktür.

~Luna lovegood~
Safkandır.
Ginny ve Sophia ile aynı yaşta.

~Nigel Longbottom~
Longbottom'ların küçük oğludur.
Neville'den 14 yaş küçüktür.
Safkandır.

~Owen Scamander~
Newt Scamander'in torunu .
Safkandır.
Harry ile yaşıt.

~Voldemort~
Slytherin'in varisidir.
Kendini lord olarak anıyor.
Melez bir büyücüdür.
Ve harry'i öldürmek istemiştir fakat yapamamıştır.


Evet! Bitti ama bende bittim. Neyse
umarım unuttuğum karakter yoktur
Ama tabikide var olacaktır. Hani yan karakterler falan unutmusumdur
kusura bakmayın. Bence önemli karakterleri yazdım. Ve Sophia ve Luke ,Maya, Owen,Ella, ve Lucas karakterlerini ben yaptım. Sizce
nasıl bir kurgu? Ayrıca yazım hataları ola bilir ama klavye yüzünden.
Bence güzel oldu . Neyse uzatmıyayım.İyi okumalar!


Gryffindor'un varisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin