3.

34 5 3
                                    

"Jól figyelj ide!
Csak ez az egy esélyem van a boldogságra, és te nemsokára elszúrod. Megcsalod majd a szerelmed, ezzel megölőd a szívedet. A padlón reszketve, testem a hideg rázza, testemben mérged lesz, eljövendő napjaim átka...
Hiába minden, minden mit érte tettem...
Mikor a testemmel melegítem őt fel... Mindent elveszel majd most tőlem.
Kést szúrtál szívembe, egyre mélyebbre, s szívem megrepedt, akár a váza, melyben víz fagyva megdermedt.
Szilánkokra törtem a saját szívem, s most darabjait seprem össze, mi szinte lehetetlen. A jég mi benne volt megolvadt majd égni kezdett, s végül az a tűz is elenyészett. Kérlek segíts nekem, mert te vagy az egyetlen, kinek sikerülhet megmenteni szerelmem.
Holtig fogok hálás lenni neked, ha ezt most nekem meg teszed! Könyörgök ne hagyd cserben, engem, s jövőbeli önmagadat.
Ne találkozz az ördög Luciferrel, ki a poklot hozza el vérrel, verejtékkel. Ki bűnbe taszít majd, s ítéletekkel bombáz. Száműzet a paradicsonból, földi pokolba, mely már nem élet, s már nem is kívánod majd azt. Romjaidat ő szórja szét a világban, kérlek ne bízz benne, akármi történjen legyen józan eszed.
Tartsd meg az angyalod, ne lépj el mellőle, ne nézz másra csak a szemébe.
Te leszel minden elrontója, ha nem csinálsz mindent úgy ahogy leírtam. Ha te nem teszed meg, ugyan így írsz majd egy levelet. A múltba.

Emlékezz!
Van aki szeret, s van hová menned, mi kell még, megvan mindened!

A múltba magamtól.
Dátum: 2020. December 1.

Ui.: Számítok rád bármibe is kerül,
ne ess bűnbe, és ne add fel! "

Hát feladtam egy levelet, hogy sosem adom fel. Meg kell változtatni mindenféleképpen a múltat, hogy a jövő élhessen. Nincs más út. Ez a levél az egyetlen reményem... A szerelmünk reménye...

Feladtam egy levelet- Leander Kills  | novella | (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant