1. VÝTVOR - KARTIČKA DO ČOKOLÁDOVÉ ŽABKY:
I kupované lze sbírat, ale jsou dost drahé, takže pokud jste šetřivější, tak tady máte náhradu :)
Co budeme potřebovat:
- tiskárnu
- čisté měkké papíry A4
- obrázky z této stránky: hogwartsishere.com/library/book/1609/chapter/2/ (musíte to opsat, jelikož kopírovat na wattpadu nejde) / nakreslené obrázky postav, které chcete
- širokou (tlustou) izolepu / tekuté lepidlo herkules + štětec
- kdo chce, tak i tvrdý papír na podlepení, ale není to nezbytně nutné, zvláště, když provedete fixaci izolepou, nebo tím tekutým herkulesem
- čas a trpělivost
- nůžky
- černý liner / tenká černá fixa / propiska / tužka / něco, co ideálně nepropíjí, ale čitelně píše
+ poznámka: lepší je si kartičky vytisknout, jelikož dohromady jich je 101
Jak na to:
1. Na čisté a bílé papíry A4 si vytiskněte tolik kartiček, kolik chcete (můžete je stáhnout třeba do PC, nebo notebooku, pak dát do wordu a už to půjde tisknout, navíc si můžete upravit velikost dle potřeby). A pečlivě je rozstříhejte. Nyní máte možnost kartičku podlepit, ale pokud máte alespoň trochu kvalitní měkký papír, není to dle mého názoru třeba.
2. Na té stránce, na kterou máte odkaz výše, najdete u každé kartičky i její anglický popis, takže pokud neumíte moc dobře anglicky, stačí jej zkopírovat do překladače a přepsat na každou vaši jednotlivou kartičku.
+ Tip: nedoporučuji si k tomu pouštět písničky nebo filmy, leda hudbu bez textu, jelikož pak se lehce stane, že se z nepozornosti přepíšete.3. Následně vezměte herkules / izolepu a všechny kartičky jím jemně přetřete, pak nechte zaschnout a nastříhejte si takové o něco málo delší proužky, než je šířka vaší kartičky a "přelepte ji", jednoduše tu kartičku zalepte, jeden proužek vedle druhého, vytvoří se pak krásný efekt, jako by byla kartička zalaminovaná (pokud máte možnost, tak ji můžete i zalaminovat), nebo potažena leskou fólií, zároveň bude odolnější vůči různým nástrahám v podobě tekutin, jídla, nebo třeba nepřejících mudlů.
Jednejte však opatrně! Hezky pomalu a pečlivě, ať nemáte na kartičkách s izolepou vzduchové bubliny.Konečný výsledek může vypadat třeba takto:
(Obrázek je rozmazaný, jelikož je malý, ale pokud byste si jej vytiskli, tak by byl pěkný.)
2. VÝTVOR - OZDOBY NA SKLO:
ČTEŠ
Příručka pro Potterheady
RandomFascinují vás krásy Kouzelnického světa? A chcete být jeho součástí? V tom případě jste tu vřele vítáni! Nahlédněte do knihy a objevte nejrůznější kreativní návody, kouzelnické obchody, doporučení, jak zapadnout mezi kouzelníky, zajímavá fakta, test...