Máte chuť na něco dobrého? Chybí kolejní šála na zimu a nechce se vám jet do Londýna na Příčnou ulici? Nevadí! I u nás, přímo v ČR (nebo na internetu) lze nakoupit spoustu krásného ze světa čar a kouzel, stačí jen vědět kde...
1) Harry Potter shop:
I když jsou stránky tohoto obchodu pouze v angličtině a kamennou prodejnu bychom u nás nenašli, tak jej i přes to uvádím jako první, a to proč? Protože je to oficiální kouzelnický obchod, který prodává předměty s oficiálním Harry Potter merch. Dle mého názoru lze stejně krásné věci sehnat i levněji a uvádím jej zde spíše pro zajímavost a z výše zmíněných důvodů...
Adresa: harrypottershop.com2) Pottershop:
Pottershop je úžasný už jen v tom, že je to český obchod a pokud mám správné informace, tak ti samí lidé pořádají i slavnou ČR-WW akci jménem "Potterfest" (více v kapitole "Kouzelnické akce"). Krom toho ale nabízí zboží, které u nás prakticky nikde jinde nenajdete a i když jsou jejich ceny někdy kapku vyšší, tak to vykompenzuje kvalita a krása výrobku. Opět (což je skoro u všech podobných) kamenná prodejna není, leda mají stánky na již zmiňovaném Potterfestu.
Adresa: pottershop.cz3) Chapadlák:
Tento projekt a obchod je od potterheadské youtuberky jménem Ice Queen Easy a samotný Chapadlák má být (pokud to chápu správně) pátá bradavická kolej, jež mám mít vlastnosti ostatních čtyř a má je spojovat dohromady. Na samotném obchodu najdete jak Easyn merch, tak dost krásných HP předmětů a oblečení, za překvapivě nízké ceny (např. kolejní šálu, nebo obecně nedostatkové či jinde předražené kolejní nášivky).
Adresa: chapadlak.cz4) Wizarding world shop:
Opět zde najdete vše možné od sešitů přes oblečení až po sklenice s tématem HP, ovšem za celkem vysoké ceny + když připočteme poštovné a to, že mají stránky pouze v angličtině, tak bych spíše dala přednost jinému obchodu, ale i tento rozhodně stojí za zmínku.
Adresa: shop.wizardingworld.comDalší obchody:
V těchto obchodech / na jejich stránkách najdete spoustu zboží, jenže HP se bude týkat jen pár (či více) kousků, ovšem i tak by dle mého názoru neměli být opomenuty...
+ Wish, AlliExpress - levné, ovšem ne tak kvalitní zboží
+ Fler - něco jako internetový jarmark (dost věcí ručně vyráběných)
+ Candy Store - americký obchod s HP sladkostmi a kamennými prodejnami i v ČR (mají i CZ stránky), prodávají i čokoládové žabky s kartičkami
+ Jelly Belly - opět cizokrajný obchod hlavně se sladkostmi, ovšem na jejich stránkách lze opět sehnat čokoládové žabky s kartičkami a krom toho i seznam momentálně dostupných kartiček (kdybyste chtěli, mohu o nich napsat kapitolu)
+ prodej na Potter-akcích - ceny se různí, zboží se různí, ale hůře se na ně naráží, jelikož u nás zas tak moc takových akcí není, ale když na nějakou narazíte, proč nevyužít příležitosti?
+ EMP - mrzí mě, že jsem tento obchod neznala před Vánoci, protože nabízí krásné, někdy i značkové a zároveň (oproti konkurenci) levné zboží, chvíli mi to bylo až trochu podezřelé :), jinak nabízí jak HP oblečení, tak doplňky či dokonce Funko Pop figurky a šperky (třeba obraceč času)
+ Dedoles - krásná kouzelnická trička a ponožky za výhodou cenu (jedny mám i já), ovšem pozor! Aktuálně mají jakýsi výpadek, tak nevím, jestli s výrobou / dovozem HP oblečení nepřestali :(.
+ Minotaur - obchod zaměřený na různé fantasy světy, ovšem jedním z nich je i ten kouzelnický
+ Primark - sice zahraniční obchod, který má nejbližší pobočku asi v Rakousku (záleží, kde přesně bydlíte), ale lze na něm nakoupit kopu krásných HP předmětů a pozor, za velmi výhodnou cenu!P.S.: Kdybyste věděli o dalším obchodě, napište mi prosím jeho jméno či adresu do komentářů nebo soukromých zpráv, můžete tím pomoct spoustě potterheadů. Děkuji.
ČTEŠ
Příručka pro Potterheady
AléatoireFascinují vás krásy Kouzelnického světa? A chcete být jeho součástí? V tom případě jste tu vřele vítáni! Nahlédněte do knihy a objevte nejrůznější kreativní návody, kouzelnické obchody, doporučení, jak zapadnout mezi kouzelníky, zajímavá fakta, test...