COFAM PUBLIKACJĘ

15.2K 434 273
                                    

Jak pewnie nietrudno zauważyć – usunęłam większość rozdziałów. Dziesięć punktów i kredki dla każdego, kto zgadnie, co to oznacza. 

.

.

.

.

Czas minął. Poprawna odpowiedź to: Flaw(less) zostanie wydane! 

Nadal nie wierzę, że to piszę, ale historia Chase'a i Jose doczeka się wersji papierowej. Książka zostanie wydana przed wydawnictwo Helion, a dokładniej ich oddział zajmujący się romansami, czyli Editio Red. 

Data premiery nie jest jeszcze ustalona, prawdopodobnie odbędzie się wiosną 2021 roku i to właściwie jedyna informacja, jaką jestem w stanie wam teraz podać. Dopiero zaczynam współpracę z wydawnictwem i sama wiem niewiele więcej. 

Co do pozostałych książek – na razie pozostaną na Wattpadzie w pełnej wersji. Przynajmniej do momentu, aż skończę Despite Your (Im)perfections, a być może nawet do premiery Flaw(less). 

W niedalekiej przyszłości pojawi się też moja strona autorska na Facebooku i być może także inne social media w celach promocyjnych, ale o wszystkim będę informować na bieżąco. 

Na razie zostawiam was z tą, mam nadzieję, radosną informacją i zachęcam do przeczytania rozdziałów, które zostawiłam. Dodałam je w poprawionej wersji, która trafiła do wydawnictwa. 

Ściskam was mocno i przede wszystkim dziękuję. To wszystko by się nie działo gdyby nie wy i pisałam to już wcześniej, ale powtórzę, że flawsy to także wasz sukces❤

Flaw(less) - JUŻ W KSIĘGARNIACH Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz