MEDYA ; KARAKTERLERİN RESMİ.
-SARAH'NIN AĞZINDAN-
"Geceler diyorum bazen çekilmez oluyor. Çoğunlukla, acı veriyor. Geceler mi günleri bu kadar çekilmez yapan? Yoksa günler mi bütün acıyı geceye taşıyan? Bu acı, karanlıkta neden daha çok artar? Karanlıklar mı acıyı çeker üstüne, yoksa acılar koca bir karanlıktan mı ibaret?" dedim ümitsizce Josh'a. Derin bir nefes çekti, duraksadı. Bir süre cevap vermedi. Zorlukla konuştu ve sadece "Neyse." diyebildi. Gülümsedim istemsizce. Derin bir nefes verdim bende. "Neyseler birikmiş içimizde." dedim tekrardan gülümseyerek. Eğik başını kaldırdı ve gözlerimin içine baktı. "Çok acımışmıdır canı?" diye sordu ve başını hala uyumakta olan Becky'e çevirdi. Bu kez derin bir nefes çektim. Soluk alıp verişim karanlık ve boş odada tıpkı bir çığlık gibi duyuluyordu. "Bu onun ilkiydi." dedim hüzünlenerek. Gözlerim doldu. Biliyordum, Becky benim için katlanmıştı tüm bu olanlara. Sırf beni yalnız bırakmamak için kabul etmişti. Kendimden nefret ediyorum, herşey benim yüzümden oldu. Onu buraya getiren benim. Tanrım lütfen bana yardım et. Bu işin içinden nasıl çıkacağımı bilmiyorum. Dua ederken Josh hiç konuşmadı. Bir süre öyle oturduk. Dominik ve Luke hiç yanımıza gelmediler. Becky'i hiç mi merak etmemişlerdi? O böyle olsun ister miydi sanki?
Becky uyanmıştı. Onun beklerken ağlamam bir saniye bile durmamıştı. Gözlerim şişmişti ve kıpkırmızı olmuştum. -Bunu göremesemde hissedebiliyorum, en azından her ağlamamda öyle olduğunu biliyorum.- Becky uyanınca sımsıkı sarıldı. İşte o zaman anladım gerçekten çok yalnızdım. Ondan başka kimsem yoktu. Ağlamam daha da arttı. Ağlamak için banyo yapmayı bekleyemediğiniz zamanlar oldu mu sizin de? Keşke yağmur yağsa dediğiniz? Gözyaşlarınızı tutmaktan boğulduğunuz?Hıçkırıklarınızı tutarken kimse duymasın diye ağzınızı elinizle kapattığınız? Acımı anlıyosunuzdur o halde.
Evet biliyorum, bu bölüm gerçekten az oldu ama inanın yazamıyorum. İlham gelmiyor çünkü gercekten okundugunu düsünmüyorum. Belki bir iki kisi cıkar. Zaten sırf onlar icin yazmaya calışıyorum. Son bir sey daha bir kac bolume hikayeyi bitirecegim. İyi okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM ODASI
Mystery / ThrillerHerşeyin sorumlusu çok yakın bir arkadaş yüzünden meydana çıkmıştı.Bir ev hatta oda hayatlarına yön vermelerini gerektirdi.Gruplarına isim olarak 'Deads'ı seçekerek kötü mü yaptılar yoksa iyi mi?