TANIŞMA

133 24 41
                                    

Merhaba kitapseverler ,
Bu benim ilk kitabım . Biraz heyecanlıyım . Bir şans verirseniz çok mıtlu olurum . Şimdiden iyi kötü yorum yapan herkese teşekkürler ve ayrıca benden desteğini esirgemeyen ve kapağım için yardım eden dünya tatlısı afladaşım , kardeşim , tavşanım Ravza ÇETİNKAYAYA  teşekkür ederim
Medya = Damla

"En sevdiğin şeyin seni yıllar sonra tekrar yoklaması nasıl bir  şey ya da şöyle ifade edirsem ilk aşkınızım sizin yıllar sonra tekrar karşınıza çıkması nasıl bir şey ? "

Ben Damla, Damla ŞİMŞEK . Size hayatımın en güzel aynı zamanda en berbat yıllarını anlatmak istiyorum . Ben lisede çoğu genç kız gibi sivilceleri olan bir kızdım. Ve iğrenç gözüküyordum. Lise 1. sınıftayken okulu geziyordum . Özel lise olunca okul büyük oluyor . Ailem şehrin en zenginlerindendir . Halbuki ben özel okullar yerine özel okullar yerine normal okulları tercih ederim de . Neyse ...
Ben okulu dolaşıyordum. Kantine gidip bir şeyler almaya karar verdim . Kantinin yerini okuldaki bir kaç kişiye sorarak buldum . Çünkü okul gereksiz bir şekilde büyüktü. Sonunda kantini bukdum . İçeri girdiğimde ne alacağıma karar verecek fırsatım olmadı . Çünkü kantin buram buram kahve kokuyordu . Hemen kahve aldım . Kapıdan dışarı çıkarken çeketim kapının koluna takıldı . Kendimi toparlayamadım ve tökezledim . Önümde duran bir erkeğe çarptım . Kahve üstüne döküldü . Hay ben böyle işin . Kafamı bir kaldırdım . Kahverengi . Sadece kahverengi gördüm. En sevdiğim renk kahverengi oldu , en sevdiğim içecek kahve oldu .

   Kendime onun bağırmasıyla geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Kendime onun bağırmasıyla geldim .
-"Ne yaptın sen!" diye bağırdı yüzüme . Ben sadece onun yüzüne odaklanmıştım . O kadar güzel o kadar pürüzsüz ki...
Dilim tutulmuş , fözşerim gözlerine kitlenmişti.
- "Sana diyorum kızım , sağı mısın?"
Sesi o kadar güzeldi ki  bülbüller yanında sönük kalırdı ; bir çok şarkıcı onun yanında bile duramazdı .
- "Aptal mısın ? Yoksa aptal yerine mi yatıyorsun ? "
Bu sefer konuşmaya çalıştım
-" Şe-şe-y özür dilerim . Ceketim -"
-" Of boşversene Deniz . Hadi gidelim."
Denizmiş ! Denizmiş !  En sevdiğim isim artık Deniz ...
-" Tamam . Hadi gidelim " dedi Deniz . Öfkesi biraz dinmişe benziyordu .
Ben ağzım bir karış açık onu izlerken o arkasını dönüp gitmeye başladı . O neydi ya öyle . Siyah , simsiyah saçlar , biçimli kaşlar , kahverengi depderin gözler...
Bugün benim hayatım değişeceği gündü ..
Yanıma Ravza geldi koşarak geldi .
-" Ya Damla seni arıyorum . Neden telefonunu açmıyorsun . " dedi sinirle. Ne oldu lan bu kıza
-" Ravza niye sinirlisin sen ."
Sinirle ofladı .
-"Seni ararken öküzün biriyle karşılaştım da "
Gözlerimi devirdim .
-" Tamam sende kahve al . Bir yere oturalım . " 
Kafasını salladı .
Kantinden Ravza için kahve aldıktan sonra  koridorun sonundaki banka oturduk . Ravza'ya hemen Deniz' i ankatmak istiyordum .
-" Ravza sana bir şey söyleyeceğim."
Ravza kafasıyla onaylayıp kahvesinden yudum aldı . Öküz ben pat diye söyledim .
-" Ben aşık oldum."
Zavallı Ravza' nın duyduklarının  etkisiyle kahve  boğazına durdu . Öksürmeye başladı .  Bense hemen sırtına vurdum .
-" Ravza iyi misin ?"
Yüzime 'sen malsın' gibi bakıp konuştu
-" Ya okula yeni başladık . Ne zaman , nerede aşık oldun sen ya ?"
Ravza' ya başımdan geçen ber şeyi anlattım .
-"Oha . Kızım sen bir günde bir sezonluk dizi yaşamışsın " dedi mavi gözleriyle bana bakarak .
-" Evet . Öyle oldu ." dedim sırıtatak . Deniz gelmişti aklıma. O benim gökyüzümdü . Bende gökyüzün üstündeki tek buluttum.
Ravza gözlerini devirip kahvesini içmeye devam etti . Bende Ravza'yı kesmeye başladım . Bu kız niye bu kadar güzel ya . Yemyeşil gözleri , simsiyah saçları , hafif yüzüne çok yakışan çilleri ... Allah erkek olsam kesin şey yapardım . Imm ne deniyordu ona . Neyse işte ondan yapardım .

Ders zili çalınca sınıfa doğru yol aldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ders zili çalınca sınıfa doğru yol aldık . Ravza'yla aynı sınıftaydık . Ahh, bu çok güzel . Sınıfa giderken koridorun karşısında Deniz ve bugun yanındaki çocuğu gördüm . Oha , bu çocukta yakışıklı . Nesiniz siz, mükemmeller mi ?

Ve ayrıca bunkar bir liseliye göre fazla kalıplı değil mi? O çocuk  neden Ravza' ya dikdik bakıyordu acaba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve ayrıca bunkar bir liseliye göre fazla kalıplı değil mi? O çocuk  neden Ravza' ya dikdik bakıyordu acaba . Neyse .
Gözümü çocuk'tan alıp - harika bir lakap-  alıp Deniz'e çevirdim . Gökyüzüm .
O da bana bakıyordu . Böyle aşık aşık . Şaka yaptım . O Fatma Girikmişte bende onun bebeğini alan kartalmışım gibi bakıyordu. Ne sandınız .
Hemen gözlerimi kaçırdım . Öyle bakması beni ürkütüyordu. Ravza'ya baktım bu sefer . Maşaalah bende sahnedekileri gözlemleyen juri gibiyim . Herkese bakıyorum .
Ravza sinirle çocuğa bakıyordu . Lan bu çocuğa lakap mı versem acaba .
-" Ravza niye böyle bakıyorsun." dedim .
Mavilerini bana çevirip cevapladı
-" bugünkü karşılaştığım öküz bu da ondan ."
ne,nE,NE . Allah Allah . Okulda sadece tüm insanlar ölmüş bizde onların soyunu devam ettirmeye çalışıyormuşuz gibi neden herşey bize oluyor. Bu arada Ravza'nın dediği kadar öküz yanibu vücutla .
Sonunda sınıfa varıp sıramıza oturduk . Biraz oyalandıktan sonra içeri öğretmen girdi . Deds ingilizceydi ve ben bu dersi çok seviyordum . Hocada çok tatlı bir kadına benziyordu . Küçük  surattını kaplayan siyah şalıyla çok tatlıydı.   

Hoca çantasını sıraya koyup , sınıfa göz gezdirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoca çantasını sıraya koyup , sınıfa göz gezdirdi. Sonra gözleri bizde takılınca gülümseyip konuştu .
-" Evet kızlar merhaba . Sanırım siz yeni öğrencisiniz . Kendinizi tanıtır mısınız ? "
Ayy , yerim bu hocayı ben yaa
-" tabi hocam " deyip ayağa  kalktım . " Adım Damla . " deyip oturdjm . Başka ne söyleyebilirim . TC kimlik numaramı mı?
Sonra Ravza ayağa kalktı .
-" Bende Ravza ."
Hoca tekrar  gülümsedi .
-"Memnun oldum . Ben de Sevim. İngilizce öğretmeniyim ." dersten çıktık . Ravza'yla okulu gezmeye karar verdik . Tam ilerliyorduk ki çaprazımızdaki kapı açıldı ve içinden önce Denzi sonra arkadaşı ,nam-ı değer o çocuk, çıktı. Ne yani sınıflarımız bu kadar yakın mı? 11-A  ne yani sınıfı bu muydu . Ne varip bi okul . 11. ve 9. Sınıf yan yana nerdeyse . Aman neyse benim için daha iyi .
Hayran hayran Deniz'e bakmaya başladım . Allah'ım bir insan bu kadar yakışıklı olmamalı . Ravza kolumu dürtünce ona baktım sinirle . Ne diye reklam gibi araya giriyor .
-" Ne var ya "
-" İçine düşecek gibi bakmaya devam edersen çocık kendine bakacak yanlış bir şey var mı diye ."
-"Hah. Onun ne yanlışı olacak ya. Şuna baksana . Çikolatanın en tatlı yeri gibi ."
Ravza bana ' ne diyon mal ' dercesine baktı .
-" Damla bugün en yakın bir psikiyatriye gidiyoruz . Tamam mı ?"
-" Hı hı " dedim geçiştircesine . Sonra tekrar Denize baktım . O da ne . Bakmaz olaydım . Kalbim dıruyor sanki ...

Evet dostlarım . Bu günlük bu kadar . Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek . Merakla kalın. Sizi seviyorum .

Damla'ya Damla'ya Deniz OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin