Tuğçe

48 19 4
                                    

Merhabalar, dostlar;
Yeni bir bölüm daha . Sizden 1 ricam var . Eğer kitabımı beğendiyseniz lütfen uygulamayı kullanan arkadaşlarınıza öneriniz.Şimdiden teşekkürler.
Keyifli okumalar.

Sabah kalkınca 10 dakika yatakta oturdum . Nedenini bilmiyorum . Ayılamadım ondan galiba .
Kalkınca yatağıma attığım garip bakışlar eşliğinde işimi hallettim . Kahvaltıdan sonra arabaya okula doğru yol aldım . Herkes okul servisiyle gidecekti.
Okula varınca sınıfa doğru ilerledim . Yoklama alındıktan sonra servislere binip gidecektik . Merdivenlerden çıkarken kulaklığımı çözmeye çalışıyordum . Kördüğüm olmuş ya . Ne gerek var böyle bağlanmaya . Sonuna tam çözdüm diye sevinecekken kafamı duvara çarptım . Evet duvar . Koskoca duvarı görmedim . Alnımı tutup, gözlerimi kapatıp, acıyla inledim . Ahh, kesin şişecek. Lanet olsun . Elimin üzerinde hissettiğim elle gözlerimi açtım . Ama bu Deniz . Üzgün gözlerle bana bakıyordu . Bir dakika! Benim için üzülüyor mu şu an? Yok daha neler?
-"Neden önüne bakmıyorsun? Koskoca duvarı görmedin mi?"
Sesi kızgın bir taraftanda endişeli çıkmıştı . Ne oluyor aq . Ne kaçırdım .
-"İyiyim, bi-bir şey olamadı"
Lanet olsun kekeledim .
-"Çek elini" dedi yumuşacık sesiyle . Ahh elimin alnımda olduğunu unuttum.
Elinde olduğunu yeni farkettiğim buz gibi su şişesini alnıma tuttu . İlk başta irkildim ama sonra  rahatlatmaya başladı . Buz gibi soğuk su varken benim yanmamın sebebi ne ?
Yanındaki insan evladı seni aptal  dedi iç sesim
Haklısın Leyla , kızma apla
Ne diyorum lan ben .
-"Hâla ağrıyor mu?"
DENİZ ŞU AN GÖZLERİMİN İÇİNE BAKARAK BANA 'HÂLA AĞRIYOR MU' DİYE SORUYOR !
Nereye ölüyoruz .
-"Ha-hayır." dedim . Neden bana umut veriyordu ki . Onun sevdiği kız yok muydu ? Neden böyle yapıyordu . Canım yanıyordu bilmiyor muydu?
-" Teşekkür ederim . Gitmem lazım " deyip koşar adım yanından ayrıldım .
Kalbim içimden çıkmak ister gibi atıyordu . Bu kadarı benim için fazlaydı . Dayanamıyordum . Suçum neydi benim . Sınıfa kapısına kadar geldiğimde kapının ağzından Ravza'ya bakındım. Daha gelmemişti . Telefonu çıkarıp Ravza'yı aradım
-" Nerdesin Ravza . Birazdan zil çalacak. " dedim
-"Geliyorum . Uyanamadım . 5 dakikaya orda olurum."
-"Tamam" deyip telefonu kapattım. Evet suratına kapattım. Ne var olamaz mı?
Telefonu cebime koyacakken birinin koluma çarpmasıyla  pardon düzeltiyorum bir hayvanın çarpmasıyla telefonum yere düştü . Hayy lanet .
-" Lanet olsun" diyerek , eğilip telefonumu aldım . Bir şey olmamıştı .
-" Dikkat etsene be ! " diye söylendim .
-" Özür dilerim." dedi.
Yüzümü ona döndüm . İlk dikkatimi çeken yeşil gözleriydi . Sonra simsiyah kömür gibi saçları ....
Aman neyse
Sinirli sinirli bakıp yerime geçtim . Telefonumla oynamaya başladım . Birkaç dakika sonra Ravza geldi yanıma oturdu oda telefonuyla oynamaya başladı . Biraz sonra hoca geldi . Yoklama aldı ve servise bindik . Ben geçip cam kenarına oturdum . Beni servis tutuyordu . Ravza tam yanıma oturacakken birinin kolundan çekmesiyle geri gitti.
-" Noluyor lan " dedi Ravza .
Ravza'nın arkasına bakınca çekenin Atakan olduğunu anladım . Ayy seviyorum ben çocuğu be . Sırıtarak onları izlemeye başladım . Ravza'yı gerçekten seviyordu .
-" Ne yapıyorsun be " dedi Ravza . Gerçekten istemiyor mu şimdi bu çocuğu .
-" Benim yanımda oturacaksın." dedi . Çüş, enişte  bu böyle mi söylenir ?
-" Allah Allah . Buna sen mi karar veriyorsun . "
-" Evet . Şimdi gel bakalım sen " dedi ve Ravza'yı bizim bir önümüzdeki koltukların birine oturttu. Kendide onun yanına oturunca Ravza'ya kaçacak yer kalmadı . Hıhıhıhıh . Olsun bunlar be .
Bende bir sap ve arkadaşı bir manyak tarafından yanına zorla oturttulmuş biri olarak kulaklığımı çıkarıp tekefona taktım ve şarkı açtım .
        
               Kendine iyi bak

Bu şarkı çok anlamlı ya .
Tam şarkıyla bütünleşmiş , kendimi kaptırmışken yanıma oturan bir hadsiz yüzünden burun deliklerimi büyülttüm . Hangi mal beni rahatsız ediyor be .
Kafamı o tarafa dönmemle bugünkü kokuma çarpan kişiyi görmem bir oldu . Ne işi var lan bunun burda .
-" Ne işin var senin burda ." dedim . Ne oluyor lan .
-" Oturmak için bir yere oturdum . Ne var bunda "
Bu nasıl cümle yahu . Beynim yandı . Şimdi gereksiz yere tribe girecem .
-" Git başka yere otur ." dedim . Allah Allah bana sormadan buraya oturma hakkını nerden alıyor . Tamam benim malım değil ama  insan bir sorar 'oturabilir miyim' diye.
-" Ben burda oturmak istiyorum ."
Sana şurdan bir uçarım , geçmişe dönmek istersin be adam .
Sinirle soludum. Sakin ol . İnsan katili olmak için çok ama çok gençsin  . Sakin . Relax.
" Tamam , ben giderim o zaman " deyip ayaklandım .
Bana yeşillerini dikip sırıtmaya başladı .
-" Çekilsene be " dedim . Bir taraftanda boş bir yer arıyordum .
-" Hayır " deyince 'ben bir uzaylı kaçakçısıyım '  demiş gibi  ona baktım . Uzaylı kaçakçısı ne be.
-" Ne demek hayır . Çekil sonra yürü git ne yapıyırsan yap . "
-" Çekilmeyeceğim." 
Allah'ım ben ne günah işledim . Hangi karıncayı ezdim . Hangi hacının arkasından küfrettim . Hangi simitle tuvaletimi yaptım .
-"Lan ben sen-" derken araya giren kalın,tok ses sözümü yarım kesti .
- "Ya ordan kalkarsın ya da bir daha kalkamazsın."
Deniz!!!!
Ben şok . Sizde Migros . Hahahahahah . Bu şakadan sonra  kendimi  88 katlı bir binadan atmaya gidiyorum.
-" Sen niye karışıyorsun" dedi adını bilmediğim çocuk.
-"Sen niye iznin olmadığın bir yere oturuyorsun?"
Deniz'i ilk defa bu kadar sinirli görüyordum . Yoksa beni kıskanmış mıydı?
Yok  daha neler dedi  iç sesim . Bende Leyla'ya hak vererek bu seçeneği eledim .
-"İlk ben sordum."
-"O zaman ilk cevaplama hakkı da senin"
Oha . Deniz niye bu kadar sinirli? Yoksa bu çocukla bir geçmişi mi var? Bak bu en iyi fikrim şimdiye kadar .
Adını bilmediğim çocuk yavaşça ayağa kalktı . Havalara bak ! Dizi filmi çekiyoruz sanki .
-"Burdan kalkmayacağım . Hem senin niye burnunu soktuğunu bilmiyorum . Sanane bizden!"
Biz derken . Ne demek istiyor bu.
-"Siz derken!"
Deniz içimi okuyarak soru sorduğunda adını bilmediğim çocuğa baktım . Şu an oda çok sinirli duruyordu . Şu an kendimi bir tarafta karam bir tarafta browni varmışta seçim yapmak zorunda kalmış gibi hissediyordum.
-"Ben burdan çıkıyım . Siz ne yapmak istiyorsanız yapın ." deyip bir adım atmamla adını bilmediğim çocuğun kolumu tutması bir oldu.
-"Hayır! Burda duracaksın!"
Ya  sabır. Kaderimde bununla uğraşmakta mı  vardı ?
-"Sen kimsinde Damla'yı orda tutuyorsun lan" dedi Deniz . Yuhhh . Allah'ım ismimle mi hitap etti o .
-"Abi durun " deyip ikisininde bana bakmasını sağladım . " Bende uzakta ne yapıyorsanız yapın. Şimdi sen" deyip elimle çocuğu gösterdim. " Sen defol git yanımdan."
Bir bana bir Deniz'e baktıktan sonra bana doğru yaklaştı . Kulağımın dibibe gelip fısıldadı.
-"Tekrardan karşılaşacağız prenses . Adım Meriç bu arada. İsmimi unutmasan iyi edersin ." dedi ve göz kırpıp yanımdan ayrıldı . Hiç bir şey anlamadım . Biraz mal olabilirim haklısınız .
Arkasından mal mal bakarken Deniz'in haraketlenmesiyle ona baktım . Ne,nE,NE
Benim yanıma mı oturdu o ?
-"Boş yer yok mu başka?" deyip etrafıma bakındım . Vardı . Eeeee yanıma niye oturdu o zaman .
-"Burda oturacağım . Çünkü o çocuk seni rahatsız ediyor . "
Ne sanmıştım ki ? Beni sevdiğini mi? Ahhh çok aptalım .
Hiçbir şey demeden kafamı diğer tarafa yaslayıp , kapattığım müziği tekrar açtım . Gözlerimi kapattım . Sağ taraftaki kulaklığımın çıkarılmasıyla Deniz'e baktım.
-"Dinleyebilir miyim?"
Normallde kulaklığımı Ravza dışında kimseye taktırmam ama ...
-"Olur" dedim .
Sevgili gibi mi olduk bana mı öyle geliyor?
Ay heyecanlandım. Ama bir sorun vardı . Kafamı yaslayamıyordum . Kulaklığım kısaydı . Keşke kablosuz alsaydım . Ben böyle mal mal kulaklığa bakarken Deniz konuştu
-"İstersen omzuma koyabilirsin kafanı ."
-"Ha"  gibi garip bir ses çıkardım.
Gülümsedi . O gülümsedi ben ona daha çok aşık oldum . Kimin sözüydü lan bu?
Hiçbirçey söylemeden eliyle kafamı omzuna koydu . Kalbim yine hızlı hızlı atmaya başladı .
Kendi kafasınıda benim kafamın üsütüne koydu. Allah'ım sana geliyorum.
Şarkı=Cartoon/On&On
Bu şarkı çok güzel . Şarkı ve yerimin mutluluğuyla tabi birde uykunun ağır basmasıyla gözlerim kapattım.

Damla'ya Damla'ya Deniz OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin