İlk normal çarpışma

75 25 17
                                    

Merhaba kitapseverler. 2. bölümle tekrar karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz . Sizi seviyorum . Bu arada emeği geçen Şüheyda EŞŞİZ, Ecem ÇALIŞKAN ve biricik kuzenim Esma Nur ÖZTÜRK'E sonsuz teşekkürler ama teşekkürlerin en büyüğü size . Keyifli okumalar

Ahhh. Deniz üstünü değiştiriyordu . Sadece üat kısmı gömleğindeki kahve lekesini yeni farketmiştim . Ayy, benim sakarlığım ama bu niye koridorun ortasında değiştiriyor üstünü . Allah'tan üstünde sporcu atleti vardı . Hemen sinirle gözlerimi etrafta dolaştırdım . Onun o güzelim kaslarına bakan var mı diye . Atletten bile belli oluyordu kasları . Ahhh. Bi dakika ne diyorum lan ben. Hemen işime dönmeliyim . Etrafta gözlerimi dolaştırdım . Birkaç tane kız vardı ama onlar bakmıyordu Deniz'e içlerinden biri hariç. Deniz'e hayran hayran bakıyordu. Yav bu nasıl okul. Koridorda üst mü değiştirilir .
-"Şu gruptaki kızlardan biri Deniz'i bakışlarıyla bitirecek." dedim Ravza'ya . Ravza bana baygın baygın bakıp
-"Ne çok ortak noktanız var." dedi. Laf mı soktu bu bana . Anlamadım . Cahilim ya.
-" O ne demek be." dedim kaşlarımı çatıp .
-" Sen de bakışlarınla yedin de ." dedi sırıtarak
Haa. Olabilir . Ne var yani . Onun suçu açmasaymış . Tövbe tövbe . Deniz benim ayarlarımla oynuyor. Hıh
-"Ben onun gelecekteki sevgilisiyim. Bakarım o yüzden."
Ravza bana her zaman attığı boş bakışlardan attı .
-"Evet . Bende sarışınım zaten."
Gözlerimi devirdim . Etrafa baktım . Farkettim ki Deniz gitmiş , biz mal gibi koridorun ortasında takılıyoruz. Ravza'ya döndüm .
-" Hadi gidelim . Niye burda duruyoruz direk gibi."
-"Senin Deniz'e olan salak bakışlarının son bulmasını beklediğimiz için."
Haklıydı ama ne yapabilirim . Aşık olunca insan ne yapacağını şaşırıyormuş.
-" Eee nereye gidelim." dedim dedii şeyi umutsamayarak .
-"Bahçeye çıkalım. Kahveyle çikolatada alırız." dedi
Aklıma direk Deniz geldi . Kahve gibi gözleri.
-"Tamam." dedim ama hiç kantine gidesim yoktu .
Ravza'ya döndüm.
-"Ravza, kantine hiç gidesim yok ." dedim kedi bakışlarla .
Gözlerini devirip gülümsedi .
-"Tamam sen çık bahçeye . Ben alır gelirim . " dedi
Yav bu kızı yerim ya .
-"Tamam" deyip öpücük attım . Oda bana attı . Biz Ravza'yla küçüklükten arkadaşız . Ailelerimiz arkadaş çünkü.
Bahçeye doğru sarsak adımlarla yürümeye başladım. Oha bahçe ne kadar büyükmüş lan . Yeni farkediyorum . Gözlerimi bahçeden alıp boş bir yer aradım .  Bulduğumda sırıtarak oraya doğru ileledim . Yürürken birden cebimdeki telefon titredi. Cebimden çıkarmaya çalıştım . Allah'ım çıksana be . Kafamı cebime çevirdim . Yolda kafam cebime bakarak ve elimde telefonumu çıkarmaya çalışır bir şekilde yürüyordum . Sonunda telefonu çıkardım .
-" Oh be sonunda " deyip sırıttım. Kafamı kaldırıp yürümeye devam edecekken birine çarpmamla düşmemek için ona tutundum. Gözlerimi sımsıkı kapatmıştım . Lan ne oldu daha yeni . Bir anda bunuma çok güzel bir koku geldi . Off nasıl desem böyle yapmurdan sonraki toprak kokusu gibi .
-"Seninla çarpışmak günlük rutin oldu galiba."
Ama bu ses . Yoksa...
Sımsıkı yumduğum gözlerimi açtım. Ne!!! Deniz şu an dibimde o güzel gözleriyle tepeden  bana bakıyordu. Boyu ne kadar uzunmuş . Ben onun omzuna bile gelmiyordum. Oha be . Ne yedirdiler sana.
-"Sarılmayı bırakmayı düşünüyor musun?"
Ne sarılm-. Bir dakika . Şu an be  resmen Deniz'e sarılıyordum . Ahahahahah. DENİZ'E SARILIYORDUM. Mal mal yüzüne bkmaya devam ederken Deniz
-"Abi hanginiz beddua etti lan bana da tuttu." dedi arkadalarına dönerek . Nee , bana mı laf çaktı o . Kaşlarımı çattım . Tamam seviyoruz da sen bana bunu nasıl söylersin ya . Hemen ellerimi çektim .
-"Sana birisinin beddua okumasına gerek yok . Zaten doğuştan vermiş Allah belanı." deyip yanından ilerlemeye başladım . Giderken kolumu tutmasıyla durdum. Kolumdaki eline baktım . Ahh kalbim çarpıyor . Ya niye yapıyorsun be zaliminoğlu? Niye?
-"Bana mı dedin onu "
Ne demiştimki ben ? Dur bi düşüneyim . Ha tamam . Hatırladım
-"Yok . Yere söyledim . Daha bızlı anlıyorda." dedim alayla.
Deniz ve yanındaki arkadaşı - onu yeni farkettim bu arada -bana ' nasıl bir şeysin' gibi bakıyordu . Ayy gözlerime bakıyor . Benim gözlerime bakıyor . BENİM. Aşk sen ne güzel şeysin .
-"Damla?"
Herkes sesin geldiği yere baktı . Ravza
-" hıı" dedim . Tamam öküzüm . Biliyorum . Teşekkürler.
-" Ne oluyor burda." dedi bir bana bir de Deniz'e bakarak .Hemen Deniz'in boşluğundan yararlanarak  kolumu çektim.
-" Gel gidelim ben anlatırım sana." dedim .
Ravza'da kafasını sallayınca ordan uzaklaşmaya başladık . Tek dikkatimi çeken Deniz'in arkadaşının Ravza'ya olan bakışlarıydın. Niye öyle bakıyordu acaba . Neyse gözü takılmıştır belki.
Ravza'yla benim gördüğüm ama hayallerimin prensiyle çarpıştığım ve ona sarılsığım, ayrıca o güzel kokusunu içime çektiğim için gidemediğim o boş banka oturduk.
-"Dökül" dedi Ravza meraklı bir şekilde . Bende başımdan geçenleri anlattım . Ravza gözlerini traktör tekeri kadar açarak konuştu
-"Kızım yanında 1,2 dakika olmuyorum romanlık şeyler yaşıyorsun."
Bende hemen ona takıldım .
-"O yanındaki çocuklada ben çarpışmıştım zaten ."
Sinirle bana bakmaya başladı
-"Hatırlatma bana Atakan öküzünü ."
Atakan mı? Adı Atakanmıymış yani ? Bir dakika asıl soru bunu Ravza nedden biliyor be
-" Sen nerden biliyorsun be ?" dedim.
-" Deniz söylerken duydum."
-"Haa" dedim. "Bana baştan anlat şunu "dedim.
Ravza oflaya puflaya onayladı.

RAVZA (Atakanla çarpıştığı zaman)
Ahh lanet olası okul merdivenleri . İn in bitmedi . Damla kesin kantindedir . Yanına bir gitseydim . Oh sonunda bitiyor medivenler şu köşeyi bir döneyim . Tam merdinelerden indim köşeyi dönüyordum ki  biriyle çarpıştım . Hay allah . Lanet olsun .
-" Önüne baksana lan ."
Kafamı kaldırmamla mavi gözlerle karşılaştım . Benim gözlerimde maviydi ama onunki daha koyuydu sanki. Ne diyorum ya ben . Asıl bir dakika ne dedi o bana . Bana ne dedi o.
-"Senin gibi bir öküzle karşılaşacağımı bilseydim dikkalti olurdum. Merak etme ."
Çocuk bana sadece bakıyordu sabah sabah mal mal insanlarla uğraşıyorum . Ayy iki tane ardı ardına ikileme kullanınca bir garip oldy sanki.
-"Atakan ben sıramı saldım koçum. Galiba sıra sende . En azından kahve dökülmedi üstüne." dedi Atakan mı neyse onun yanındaki çocuk
Ne kahvesi ? Ne diyor bu çocuk yahu . Aman bana ne . Gidiyim ben iyisi . Tam yanlarından ayrılıyordum ki Atakan'ın kolumdan tutmasıyla durdum . Ne , Atakan'ın kolumdan tutmasıyla mı ? Ne oluyor lan ?
Ona 'ne var' der gibi baktım . Yine saçma sapan konuşacaksa , konuşmasın bence .
-"Hangi sınıftasın " dedi
Evet , doğru duydunuz bunu dedi . -"Sanane benim sınıfımdan." diyerek kolumu çekip uzaklaştım . Allah'ım koru beni böylelerinden , âmin.
      
                Damla (şu an)
Ravza anlatırken kahvemi içmiş , çikoltamı yemiş ve em son ağzımı açabileceğim kadar açmış onu dinliyordum .
-"Ne yaşamışsım lan böyle?" dedim .
-"Senin kadar olmasada." dedi sırıtarak .
Bende sırıttım . Deniz'le ne yaşarsam yaşayım mutlu oluuordum . O deniz ben gemi , o gökyüsü ben bulut . O orman ben ağaç ...
Ahh onu çok sevyordum.
Okulun geri kalanında derslerde Deniz'i düşünüp ve bir taraftanda dersi dinleyip , teneffüslerde Deniz'i izliyordum . Bir kaç kere göz göze gelmiştik . Biri hariç hepsinde gözlerimi kaçırmışrım . Ondada bana kaşlarını çayarak bakmıştı . Aman ne iyi şu an evde , kendi odamda , yatağımda yatmış Bilal Sonses- Gel Hayalim dinliyordum . Bu adamın sesi çok güzeldi
   
      Gel hayalim anıları alalım kaçalım buralardan
      Gel yoruldhm yalanları yaşayan gururumdan
      Bir ömür var bir de aşkımız yeter bu zaman gel baharım kaybolalım .

Bu şarkıyı bugün keşfetmiştim ve çok güzeldi. O sırada kapım tıklandı içeri .
-" Gir" diye bağırdım.
İçeri annem girdi . Gülümsyerek yatağa oturdu ve konuştu .
-" Nasıl geçti günün ."
Ah anne çok iyiydi. Aslında anneme anlatmak istiyordum Deniz'i . Ne de olsa benim annemdi . Yani en fazla okuldan alırdı ama yine de anlatmak istiyordum.
-" Anne , sana bir şey anlatacağım ama sözümi kesme tamam mı?"
-"Tamam anlat hadi."
Bugünkü Denizle ilgili yaşadığım ne varsa , hissettiğim duygular , yaşadığım mutluluk vs.
Her şeyi anlatınca annemin yüzüne tedirgince baktım . Umarım kızmazdı.
Gülümsüyordu annem . Ah iyi en azından kızmadı .
-" Ah kızım dedi" dedi " Sen çok masum ve sırılsıklam bir şekilde aşık olmuşsun."
Evet anne . Küçük kızın aşık oldu . Hem de en umutauz kişiye .

Evet dostlarım . Bir bölümün daha sonuna geldik. Her şey için teşekkür ederim . Yeni bölüm yakında gelecek . Merakla kalın . Sizi seviyorum ..

Damla'ya Damla'ya Deniz OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin