Merhaba dostlar tekrardan ben geldim . Öncelikle benim kitap kapak tasarımı yapan NotteOfficial ekibine teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. Kitap tasarımı isteyenler bu ekiple konuşup harika bir tasarım alabilirler .Bugün yine, yeni , yepyeni bir bölümle karşınızdayım . Keyifli okumalar .
Ertesi gün bitik halimden arınıp , güçlü görünmeye karar verdim ama içim paramparçaydı . O kızı dövmek istiyordum . Hem Deniz'in sevdiği kız olduğu için hem de Deniz'i üzdüğü için. Onun yerinde ben olacaktım da neyse.
Üzerime mavi kot pantolon ve mavi beli bağlamalı bir t-shirt geçirdim . Saçlarımı da dağınık bir topuz yaparak yatakta uyuyan Ravza'ya döndüm . Dün gece benim için bizde kalmıştı. Onu uyandırıp aşağı indim . Ravza'da üstünü giyinip gelirdi zaten. Annem ve babam kahvaltıya inmişlerdi bile .
-" Günaydın kızım . Ben de tam sizi ağıracaktım. Ravza nerede?" dedi annem .
-"Günaydın annelerin güzeli . Ravza'da gelir birazdan ." dedim yanağını öprerek .
-" Bana yok mu kıskanırım bak ?" dedi babam .
Gülerek babamında yanağını öptüm.
-"Günaydın babalın yakışıklısı "
Ravza'da kısa bir süre sonra aşağı indi . Annemin ve babamın yanağını öprtükten sonra oda kahvaltıya oturdu . Annem ve babam Ravza'yı çok seviyorlardı . Bu da benim çok hoşuma gidiyordu. Tabi Ravza'nın aileside benim ailem gibidir . Sanki tek bir aile gibiyiz .
Kahvaltıyı yaptıktan sonra , dışarı çıkıp arabaya bindik . Savaş abiyle kısa bir günaydın faslından sonra okula doğru yolaldık .
-"İyi olduğuna gerçekten eminsin dimi " dedi Ravza .
-"İyi değilim ama iyi olacağım . Merak etme ."
Ravza'da yalandan gülümsedi . Üzülüyordu benim için.
-" Ondan vazgeçmeme konusunda seni desteklemiyorum Damla , bu seni daha da yıpratabilir."dedi Ravza
-" Olabilir ama denemek istiyorum . Belki olur . O zamanda çok mutlu olurum."
-" Sen bilirsin ama her zaman yanındayım" dedi.
Gülümsedim . Biliyordum zaten
-" Biliyorum söylemene gerek yoktu ."
O an aklıma birden dün Atakan'ın Ravza'nın evinde ne işi olduğuydu .
-" Ravza , dün Atakan'ın ne işi vardı sizin evin önünde "
Gözlerini devirip anlatmaya başladı
====Ravza====(dün sabah)
Damla aradığında ona söverek yataktan kalktım. Sabahın köründe erinmeden beni aramış kız . Tövbe tövbe . Üstüme siyah yırtık pantolon , üstüne siyah bol t-shitimi giyip fazlalıkları pantolonumdan içeri soktum . Gerekli şeyleri alıp annemle babamın yanına gittim . Onlara Damla'yla kahvaltı yapacağımı söyledim. Yanaklarından öpüp , ayakkabılarımı giydim . Yavaş adımlarla dışarıya doğru ilerledim . Damla birazdan burda olurdu.
-" Sonunda çıkabildin."
Duyduğum sesle kafamı kaldırdım . Ama bu ATAKAN . Ne işi var lan bunun burda .
-" Senin ne işin var burda ?" dedim gözlerimi kocaman açıp .
-" Asıl soru burda ne işim olduğu değil , kahcaltıyı nerde yapacağımız ?"
-" Haa" gibi garip bir ses çıkardım . Ne diyor aq bu .
-" Diyorum ki beraber kahvaltı yapacağız"
-" Evet , ineklerde uçmayı öğrenmiş zaten"
Sabah sabah sırayla mı geliyorlar anlamadım ki .
-"Ravza ne oluyor burda ?"
Damla'nın sesiyke kafamı otarafa çevirdim .
Sonunda be kızım . Sanırım Damla ne olduğunu anlamaya çalışıyordu garibim . Ben anlamadım ki o nasıl anlasın?
-" Oh Damla sonunda geldin. Hadi gidelim " dedim ve tam ilerleyecekken Atakan kolumdan tuttu .
-" Hayır sen benimle geleceksin "
Hayır , ben senin köoeğin miyim be!
Deniz'in de gelmesiyle ortalık iyice karıltı . Atakan öküzü beni sürükleyerek arabasını bindirip , sürmeye başladı .
-" Ya sen ne yapıyorsun" diye bağırdım . Ne sanıyor bu kendini .
-" Ravza sakin ol, sadece kahvaltı yaoacağız"
-" Ya git kendin yap . Beni nye peşinde sürüklüyorsun."
-" Çünkü her an seni yanımda istiyorum ."
ne, Ne,NE
=====Damla====(şu an)
Ravza'nın anlatacakları bittiğinde şok olmuş gözlerle ona baktım. Gözlerimi açabileceğim kadar açtım . Şu an kurbağaya benziyordum büyük ihtimalle ama umrumda değildi.
-"Oha kızım bu Tibet Öküzü sana aşık olmuş "
-" Bağırma be ."
Sırıtarak Ravza'ya baktım . Acaba düğün ne zaman . Tamam , uçtum biraz. Ayyy heyecanlandım .
-" Kanka kaçırma gül gibi çocuk . "
-" Damla , sana şurdan bir çarparım birde arabanın kapısı çarpar ."
Sırıtarak bakıyordum. Çok yakışıyorkar be .
Arabada biraz daha bunun dedikodusunu yaptık.
Kısa bir süre sonra okula varmıştık.
Arabadan uyuşuk uyuşuk indim . Ravza'da yanıma gelince sınıfa doğru yol aldık . Sınıfın olduğu kata gelince koridorun karşısında onu gördüm. Atakan'la koridorun karşısından sınıfa doğru yürüyorlardı. Kalbimm yine içerde tepinmeye başladı .
Kolumda hissettiğim elle o tarafa döndüm .
Ravza güç vermek istercesine bana bakıyordu . Kafamı salladım . 'Bu güçlü olacağım' demekti. Zaten Ravza'ya bakışlarla bile anlaştığımız için anlaması hiç zor olmadı .'Tamam' der gibi kafasını salladı.
Tekrar önüme döndüğümde Deniz ve Atakan ortada yoktu . Ne zaman gittiler yahu .
Bizde sınıfa girdik . Ders edebiyattı. Iyyyh . Bu derste uyuyan tek ben miyim acaba? Hocanın seside güzelse tam bir masal gibi geliyor bana
Neyse ne ya aman uyurum en fazla . Bide bunun için moralimi bozmayım.
Sınıfa hocanın girmesiyle sessizlik oluştu. Ayda yılda bir sustular. Zeki bir sınıfız! Canım sınıfım! Bayılırım!
-"Günaydın arkadaşlar. Yoklama almadan önce bir duyuru yapmak istiyorum . Biliyorsunuz ki yarın müdürümüzün doğum günü ." Hayır nereden biliyim bizim keltoşun doğum gününü . " O yüzden kendisi tüm okulun yarın yapılacak kamp gezisine davetlidir ."
Kamp? Güzel olur aslında " şu kağıtları ailenize imzalatmanız yeterli olacaktır." deyip elinde olduğunu yeni farkettiğim kağıtları dikkatli bir şekilde dağıtmaya başladı . Burdaki hocalar işlerini o kadar ciddi yapıyorlarki sanki hayatları buna başlıymış gibi . Sakin .
-" Hocam , bunları imzalatmazsak gelemiyor muyuz?"
Sınıfın şebeği Arda'dan gelen soruyla hoca bir an durdu , arkasını döndü.
-" Biriniz şu arkadaşa ana sınıfı öğrencisine anlatırmış gibi anlatabilir mi?"
Ooooooo . Lafa bak sen . Bu bücür hocadan bu lafın çıkacağını düşünmemştim.
Sınıftan 'oooooo' sesleri çıkmaya başladı .
Arda'da surtaını buruşturup yerine oturdu .
-" Gidelim mi kanka" dedi Ravza
Aslında stresim azalır.
Belki biraz mutlu olurdum.
-" Gidelim kanka . Belki biraz mutlu olurum . "
Ailelerimiz zaten izin verirdi. O yüzden sıkıntı olmazdı .
Ders sonuna kadar uyudum .
Teneffüste , Deniz'le konuşmak için Ravza'yı da peşimden sürükleyerek dışarı çıktım .
Etrafıma bakındım . Deniz'i arıyordum.
Sonunda gözlerim onun endamıyla karşılaşınca yutkundum. Çok yakışıklıydı . Kahretsin .
Yavaş adımlarda yanına ilerledim . Yanında tanımadığım bir çocuk ve Atakan vardı .
Ravza'da yanımdaydı. Oraya varınca sadece Deniz'e bakarak konuştum .
-" Biraz konuşabilir miyiz ? " dedim .
Herkesin bakışları bana döndü ama ben sadece Deniz'e bakıyordum . Ağzından çıkacağı cevaba ...
-" Hayır" dedi . Evet dersen ölürsün zaten .
-" Sadece 1 dakika , lütfen" dedim kedi bakışları atmaya çalışarak . Saçmaladım iyice . Kesin şu an şempaze yavrusuna benzedim . Nedense kendimi türkiyede diğer bölgelerde güneş açarken kışa mahkum olan doğulular gibi hissettim . Doğululara selamlar.
-" Tamam bir dakika sadece " .
Ohh be . Allah'ım yardım et .
Deniz'e boş boş bakışlar atmaya başladım. Burda herkesin içinde mi konuşacağız .
-"Eee hadi söyle" dedi .
-" Burda mı söyleyim herkesin içinde?" dedim garip garip bakarak. Hiç mi dizi felan izlemedin . Başka dünyadan şu dakika inmiş gibi.
-" Ya burda söyle ya da git başımdan" dedi.
Allah'ın öküzü. Neyse. Kalp hızla çarparken gurur bir adım geride dururmuş .
-"Be-be-nn senden bir şans istiyorum."
Sadece bir şans verse yeter,ben şansları çoğaltırım .
-" Hayır, nedenini biliyor olman lazım ."
-" Biliyorum ama belki bir şans verirsen-" sözümü kesti.
-"Kalbim başkasına aitken ve hep ona ait kalacakken mi?"
Bu cümle kalbime ok gibi girmişti . Gözlerim doldu . Arkamı döndüm. Koşarak lavaboya girdim. Çok şükür kimse yoktu. Peşimden Ravza girdi tuvalete.
Yanıma gelip hiç bi şey sormadan sarıldı . Çünkü biliyordu cevap veremeyeceğimi.
Ravza'ya sarılarıp, ağlamaya başladım . Neden o kız? Neden brn değil ? Ben ondan daha güzel secerdim inan . Ama sen seni seveni , seni terk edip giden biri için parçalıyorsun, yavaş yavaş yok ediyorsun Deniz .
======Deniz=====
Herkesin içinde bana duygularını söylediğinde şok olmuştum. Çünkü bunu Tuğçe bile yapmamıştı . Ama ona şans veremezdim . Başkasını severken , ona nasıl şans verebilirim. Bu onu daha da kırmaz mı?
Gözleri dolduğunda içim parçalandı nedense . Niye benim de canım acıdı ki.
-" Oğlum kızı silahla çekip öldürseydin canı daha az yanardı . " dedi Emre
-" Başkasını severken onunla sevgili mi oluyum oğlum ? Bu onu daha da kırar" dedim
-" Lan bıkmadın mı seni terk eden bir kızın arkasından yas tutmaktan be oğlum . Bence şu kıza bir şans versen sana onun acısını bile unutturabilir . Tuğçe hiç bizim yanımızda seni sevdiğini söyledi mi? Hayır niye gururu izin vermedi ama bu kız bir saniye bile düşünmedi." dedi Atakan. Bu uzun cümlenin sonunda tek düşüncem bu kız Tuğçe'yi unutturabilir mi gerçekten?
-" Saçmalamayın ."
Atakan 'ciddi misin' der gibi baktıktan sonra
-" Damla dolu gözlerle koşarak gittiğinde ne hissettin?" dedi bana.
Canım acımıştı . Neden istemediğim biri için canım acıyor ki?
-"Canım yandı" Dilim benden bağımsız gerçekleri söylerken , Atakan ve Emre bana sırıtarak bakıyorlardı . Sonra ikisi aynı anda beni şoka uğratacak cümleyi kurdu.
-" Sen Damla'ya aşıksın ama farkında değilsin."
Ne , yok artık
-"Saçmalamada rekor kıran ender varlıklarsınız" dedim ama ikisi beni takmayarak sırıtıyorlardı
====Damla====
Lavaboda zil çalana kadar ağladım. Zil çalınca Ravza yanaklarımı sildi.
-"Hadi topla artık kendini" dedi kızarmış gözlerle bana bakıp. O da ağlamıştı
Kafamı salladım . Cevap verecek halim yoktu.
Lavabodan çıkıp sınıfa gittik. Sırama oturup -kantin dışında- son derse kadar sıramdan kalkmadım. Son ders bitince çantamı alıp Ravza'yla hızlıca okuldan çıktık . Arabaya binip, Ravza'yı evine bıraktık . Kalmayı istemişti ama yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Ravza'da zor da olsa kabul etti.
Eve gidince anneme kağıdı imzalatıp direkt odama çıktım. Hiç kullanmadığım günlüğüme yazmaya başladımHiç tatmadığım duyguları tattım ve bunlar hiç güzel değildi. Canım çok yanıyor. Dayanamıyorum . 'Keşke' ile başlayıp 'göz yaşları' ile bitiyor her günüm. Hayal kurmak bile istemiyorum bu artık . Bilmelisin ki hayal kurmayı çok severdim . Demek ki hayatına aniden biri girip , her şeyi yakıp yıkıyormuş ama sen ondan nefret bile edemiyormuşsun . Berbat hayatımın kısa özeti...
Bir gün tekrar hayal kurmak dileğiyle ...
Yazmayı bırakıp telefonu elime alıp ekran resmi aldığjm Deniz'in fotoğraflarına bakmaya başladım . Sadece resimlerine ulaşabildiğim adam...
Umarım yarın ki kamp günüm iyi geçerdi ye dua ettim içimden , hayatımın en kötü günü olacağını bilmeden . Biraz sonra gözlerimin kapanmasına engel olamayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.Evett. Tekrar bir bölümin sonuna geldik . Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek . Merakla kalın dostlarım . Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damla'ya Damla'ya Deniz Olmak
ChickLitKapak tasarımı @NotteOfficial'dan @_LucyWhite_'ye aittir __________ Kalbi kıran çekiç tekrar kalbi yapıştırabilir mi ? Bu kalbi yapıştıran çekicin hikayesi Damla, bir kahve yoluyla tanıştığı Deniz'e deliler gibi aşık olmuştur . Ve o...