rozdział 10

8.6K 64 6
                                    

*macie muzykę w gratisie że tu dotarliście*
Wstałam z ogromnym bólem dupy i kręgosłupa w dodatku na podłodze bez spodni i pieluchy super... posiniaczona jak jakieś nie wiem co. Wstałam, ruszyłam
w stronę  szafy wzięłam pierwsze lepsze ubrania i włączyłam telewizor w sumie to na nim YouTuba i oglądałam różne związki ddlg i bdsm zawsze wydawało mi się to ciekawe jednak bardzo boli i nie róbcie tego w domu.  Często jeździłam na wakacje teraz je spędzam w domu jako "uległa" dziewczynka , słuchająca się swojego pana. Przynajmniej mało on jest w domu.
*
Zbliżało się lato , a z latem wakacje, a dalej nie słyszałam czy chce gdzieś jechać ...
Leżałam spokojnie na łóżku zastanawiając się jak jest na końcu świata gdy nagle ktoś wszedł do pokoju nie zgadujcie kto bo wam powiem mój daddy
-Chcesz jechać na wakacje? - spytał
Marzenia się jednak spełniają haha
-Taaaaaak!!!!!! - krzyknęłam na cały domu
- A gdzie chcesz jechać
- Nie wiem byle gdzie - machnęłam obojętnie oczami
- Nad tym jeszcze pomyślimy , musimy zrobić paszporty itp. więc.
W tym momencie mnie podniósł i zaniósł do samochodu dając buziaka
Nie mogliśmy zrobić zdjęć bo jednej z fotografek zepsuł się aparat musieliśmy czekać tydzień aż kupi nowy więc cały tydzień będę siedzieć w domu? Masakra... Potrzebuje rozrywki... Nie tylko bicia lub pieprzenia się z "ojcem"
*
Ostatnio poznałam przyjaciółkę i urządziłam z nią imprezę w domu z nią , cały dom był pełen ludzi. Daddy  będzie zły ale ciul z tym. Tańczyliśmy,robiliśmy zdjęcia itp .Oglądneliśmy 365 dni jedząc pizzę kurcze nigdy się tak dobrze nie bawiłam do momentu gdy...
Wrócił daddy wyjebał każdego z domu jak psa ;--; już mnie chyba znienawidzą.
-Ktoś tu był niegrzeczny pod moją nieobecność. Jaką karę ci dać? Hmm...
-Wiem... - powiedział i zaniósł mnie do pokoju zamkniętego ...
Rozebrał mnie i położył dupą do góry zaczął od klapsów a potem było tylko gorzej... Taktyka BDSM...  Zapiął mnie kajdankami do  krzyża (?) Związał mi cycki i cipkę bardzo ciasno...  Wsadził mi do buzi kulkę A później mnie macał długo nie przestawał i tak naokrągło robił.
*Jakieś 20 minut później*
Położył mnie na łóżko i pieprzył do momentu gdy zasnęłam 😶

Kocham cię tatusiu ~ Daddy sugarOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz