( Jisoo )
Çekimler tıkır tıkır ilerliyordu. Molalarda Namjoon ile sohbet ediyorduk, dizinin ilerleyişi, konusu hakkında fikirlerimizi belirtiyoruk.
Namjoon lavaboya kadar gideceğini söylemişti. Gittiğinde telefonuna bir bildirim geldiğini görmüştüm.
Hayır bakmayacaktım. Böyle bir insan değildim.
Etrafı kontrol ettikten sonra telefona göz ucuyla baktım.
Bakarken bir anda namjoon gelmişti.
"Jisoo, sizin kısım başlıyor" diye bağırdı yönetmen. İkimiz de molayı bırakıp çekimlere devam ettik.
Birkaç saat sonra çekimler bitti. Namjoon setin oradaki masada arkası dönük oturuyordu. Yanına oturdum. Geldiğimi fark etmemişti muhtemelen. Telefonumu elime aldım.
§
kimjisoo: selam natnoo
kimjisoo: naptın bugün,
albüme devam mı?
✓✓(gönderildi, gri tik)kimjisoo: sanırım meşgulsün
✓✓ (gri tik)Namjoona bildirim geliyordu. Kafam allak bullak olmuştu. Umarım sandığım gibi değildir.
"Ben eve gidiyorum, yarın görüşmek üzere" dedim Namjoona ve arabama doğru yürümeye başladım.
Arkamı döndüğümde Namjoon telefonunu eline almıştı. Birkaç dakika sonra Natnoo bana mesaj attı.
Artık her şey daha netti.
§
Natnoo: Evet albüm için çalışıyoruz
Natnoo: mesajını görmemişim kusura bakma
Natnoo: sen napıyorsun?
✓✓( görüldü )Her şeyin farkındaydım ama ona fark ettirmeyecektim. Evcilik oyunumuza devam edecektik.
Kimjisoo: setten çıktım şimdi
Kimjisoo: Çok yoruldum yine
Kimjisoo: Klasik set çıkışı
hallerim işteNatnoo: Eve git dinlen
Natnoo: Sonra konuşalım istersen
Kimjisoo: Yok konuşalım
Kimjisoo: ee natnoo saç rengini
söyle bari nasıl birisin
merak ediyorumNatnoo: şu an siyah
Natnoo: Jisoo grup arkadaşlarım çağırıyor
Natnoo: gitmem lazım
Natnoo: dinlenince yaz bana
Arabamın içinden set gözüküyordu. Namjoon arabasına doğru yürüyordu. Grup arkadaşları falan çağırmıyordu. Yalan söylüyordu.
Kimjisoo: Görüşürüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna be yours | namsoo
Randomkimjisoo: peki, neden öyle baktın o gün bana? natnoo: ilk görüşte aşk'a inanır mısın, Kim Jisoo?