2.1

1.2K 115 46
                                    

Bugün Namjoon Jisoo'ya yazmamıştı. Neredeyse her set günü "sete gel, seni özledim" yazan adam bugün hiçbir şey yazmamıştı. Jisoo da hiçbir şey yazmadı. Demek ki Namjoon yazmasa Jisoo da hiç yazmayacaktı.

Namjoon sete vardığında Jisoo da setin oradaki masada oturuyordu. Namjoon zoraki gülerken Jisoo'nun masasına oturdu.

"Günaydın namjoonniieee" dedi Jisoo.

"Günaydın Jisoo." dedi Namjoon mutsuz sesiyle.

"Hasta mısın? Kötü görünüyorsun?" dedi Jisoo.

"Hayır biraz yorgunum sadece, uykumu alamadım herhalde" dedi Namjoon.

"Peki" 

Birkaç dakika daha sessizlikten sonra yönetmen namjoon ve jisooyu sahnenin çekileceği alana çağırdı.

Namjoon bir araçtan inerek Jisoo'nun karşısına geldi. Bir tartışma sahnesi çekilecekti. 

"3 2 1 KAYIT!"

"Seni hiç anlamayacağım. Hani bana hiçbir zaman yalan söylemeyecektin?" rolünü yaşıyordu sanki Namjoon.

"Niyetim kötü değildi, sadece seni düşündüm. Neden anlamak istemiyorsun?"

"İnsanları kötü durumda bırakıyorsun. Sana daha kaç kez benim işime karışma demek zorundayım?"

"Üzgünüm."

Sahneyi ikisi de yaşıyorlardı sanki. Namjoon rol değil de gerçekmiş gibi oynuyordu sahneyi.

"Sen o kadar kırıcı bir insansın ki, asla karşındaki insanı düşünmüyorsun. Seni seven, değer veren insanları hep kırıyorsun." dedi Namjoon.

Senarist yönetmene,

"Bunlar senaryoda yok, yazmıyor bunlar" dedi senarist.

"Boşver güzel gidiyor" dedi yönetmen.

"Çok değiştin eun bong hee! Seni tanıyamıyorum artık, seni tanımadığım zamanlar daha güzeldi belki de. Keşke bu kadar duygusuz olmasaydın! Tanımadığım insanla ilişki içinde olmama gerek yok, bitti ayrılalım." dedi Namjoon. Setteki herkes bunun gerçek olup olmadığını sorgulamıştı o an.

Jisoo'nun bu sahnede söylemesi gereken şeyler vardı ancak sadece o an orada donup kalmıştı. Gözünden bir damla yaş düşmüştü. Daha sonra koşa koşa sahneden ayrıldı.

"Kestik, kestik! Ne güzel gidiyordu sahne, illa bir pürüz çıkacak!" diye bağırdı yönetmen.

Namjoon Jisoo'nun o halini görünce içi gitmişti. Çok ağır şeyler söylemişti, senaryoda olmayan şeylerdi. Namjoon da Jisoo'nun peşinden gitmişti.

i wanna be yours | namsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin