Ertesi gün Jisoo ve Namjoon sete aynı anda varmışlardı.
"Kamera kayıtlarına ulaşmalıyız bugün bir şekilde" dedi Namjoon.
"Nereden ulaşacığız, bir personel falan ilgilenir mi?"
"Evet gel sete geçelim, orada konuşuruz" dedi Namjoon.
Jisoo ve Namjoon sete girer girmez yönetmen yanlarına geldi.
"Ne yüzle buraya geliyorsun hala Jisoo! Bütün emeklerimizi çöp ettin" dedi.
Namjoon her şey için geç olduğunu şimdi anlıyordu. O kız çoktan Jisoo'nun sigara kullandığını -kullanmıyor bile- yönetmene söylemişti.
"Ne diyorsunuz siz?" dedi Jisoo.
"Sigara kullandığını öğrendik. Bu senin hem idollük kariyerini hem de oyunculuk kariyerini bitirdi" dedi yönetmen.
"Sigara kullandığına dair elinizde kanıt var mı? Varsa görmek isteriz" dedi Namjoon ciddi bir tavırla.
Jisoo da ona katılma manasında kafasını salladı.
"Bir personel set arkasında Jisoo'yu sigara içerken görmüş."
"Bu mu yani kanıt dediğiniz şey?" dedi Namjoon.
"Görmüşler diyorum?"
"İftira olmadığını kanıtlayabilir misiniz bize?" dedi Namjoon.
"Öyle ya da böyle, bu dedikodu ortaya atıldı mı atıldı. Jisooyu diziden çıkartıp yerine başkasını geçireceğiz. Tüm diziyi baştan çekmek zorundayız" dedi yönetmen.
Jisoo ağlamamak için zor duruyordu. Ona inanan tek kişi Namjoondu. Jisoo koşa koşa aracına bindi. Namjoon arkasından baka kaldı ancak bir fikri vardı.
"Kamera kayıtlarına bakmak istiyorum"dedi Namjoon.
"Mahremiyet önemli. Personeller dışında kimse kayıtlara bakamıyor" dedi yönetmen.
Ne saçma şeydi bu böyle.
"O zaman diziden ben de çıkıyorum" dediğinde Namjoon, yönetmeni bir telaş sardı.
"Olmaz, dizi sırf sizin için izlenecek zaten. Paraya para demeyeceksiniz."
"Demiyorum zaten, size ihtiyacım yok" dedi Namjoon sinirli tavırlarıyla.
Namjoon tam arkasını dönmüş giderken yönetmen arkasından seslendi.
"Tamam, bakalım kayıtlara o zaman" dedi.
Birlikte kamera kayıtlarının olduğu odaya gittiler. Tarihi 20.11.20 olan kayıtları aramaya başladı Namjoon. Kayıtlar içinde bir tek o tarih yoktu. Personelin sildiği aşırı belliydi.
Namjoon içinden "Eğer bu kayıtları son silinenlerden de sildiyse çok zekidir bu personel" dedi.
Son silinenlere baktığında kayıt oradaydı.
"Aptalmış" dedi ve o kayıdı açıp yönetmenle izlemeye başladılar.
Namjoon ve Jisoo sahne çekerken setteki masanın görüntülerine ulaştı Namjoon.
Bu Shin Jimindi. Sigara paketini Jisoo'nun çantasına o koymuştu.
Yönetmenin gözüne soka soka kayıtları izletti Namjoon.
"Şimdi ne yapacaksınız?"
"Onu geri getirmemiz lazım, getirmen lazım Namjoon"
"Benim tanıdığım Jisoo gururuna yenik düşmez. Atılan bu iftiraya inanan siz ondan özür dilemelisiniz. Aksi takdirde Jisoo buraya asla gelmez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna be yours | namsoo
Randomkimjisoo: peki, neden öyle baktın o gün bana? natnoo: ilk görüşte aşk'a inanır mısın, Kim Jisoo?