Jisoo ve Namjoon artık sınırları aşmışlardı. Ödül törenlerinde artık rahat rahat konuşabiliyorlar, twitterda özgürce birbirlerinin fotoğraflarını paylaşabiliyorlardı.
Dergi çekimleri için hergün binlerce teklif geliyordu, ancak çoğunu reddediyorlardı. Her teklifi kabul ederlerse bunun bir medya ilişkisi olduğunu düşünebilirlerdi.
Sektördeki bir ilki yaşıyor olabilirlerdi. Çünkü hiçbir idol ilişkisi açıklandıktan sonra böyle şeyler yapamadı.
İlişkileri başlayalı 1 yıl olmuştu. Ancak aşkları ilk günkü gibi tazeydi. Bu 1 senelik ilişki süresince tartışmalar yaşandı elbette ancak hiçbiri çözülmeyecek şeyler değildi.
5 SENE SONRA
Namjoon ve Jisoo evlilik hazırlıkları içindeydi. Haftaya düğünleri vardı. Sade, şatafatsız bir kır düğünü yapacaklardı. Çok kişi olmayacaktı, sadece tanıdıklar.
Namjoon düğününde yapacağı konuşmayı şimdiden hazırlamıştı.
1 hafta sonra her şey hazırdı. Tüm davetliler bahçede Jisoo ve Namjoonu bekliyorlardı.
Jisoo Namjoonun koluna girdi ve birlikte sahneye giriş yaptılar.
Herkes alkışladı. Jimin Jungkook ve Taehyung ıslık bile çaldılar.
Jennie Rosé ve Lisa ağlamamak için zor duruyorlardı. Çünkü unnieleri evleniyordu, ancak içleri rahattı. Namjoon gibi bir adamla evlenecekti.
Jisoo ve Namjoon sahnedeki masaya geçtiler. Masada şarap, kadeh ve yüzükler vardı.
Herkes sustuktan sonra Namjoon Jisoo'nun gözlerine bakarak şu sözleri dile getirdi.
Namjoon sağ elini kaldırarak,
"Bu elimle, hafifleteceğim acılarını."
Elini indirip şarap bardağını tutarak,
"Kadehin hiç boş kalmayacak, ben olacağım şarabın"
Masadaki mumu yakarak,
"Bu mumla, karanlıkta yolunu aydınlatacağım"
Masadaki yüzüğü Jisoo'nun eline takarken,
"Bu yüzükle, benimle bir ömür geçirmeni isteyeceğim" dedi.
Jisoo, doğru adamı seçmişim diye geçirdi içinden.
"Seninle bir ömür geçireceğim Kim Namjoon, karanlıkta ben de yolunu aydınlatacağım, düştüğünde arkanda ben olacağım" dedi ve bahçede bir alkış patlaması yaşandı.
Namjoon Jisoo'yu dudağından öptü ve ona kocaman sarıldı.
Jisoo Namjoona sarılırken kulağına,
"Seni seviyorum Natnoo" dedi.
Bugünden itibaren Namjoon ve Jisoo resmi olarak evliydiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna be yours | namsoo
Randomkimjisoo: peki, neden öyle baktın o gün bana? natnoo: ilk görüşte aşk'a inanır mısın, Kim Jisoo?