Bölüm 8

198 20 3
                                    

Lisa ağlayarak dışarı çıktığında tam onun arkasından gidecekken kadının bana seslenmesi ile duraksadım.

"Biraz oturabilir misin Yun? Seninle konuşmam gerekiyor." Arkamı döndüm ve geri yerime oturdum. Söylediği her kelimeyi merak ediyordum çünkü. Muhteşem gülümsemesi ile bana baktığında konuşmaya devam etti.

"Aslında konu olduğundan biraz daha farklı." Şaşkınca ve hayretle gözlerim açıldı.

"Lisa'ya yalan mı söylediniz?"

"Tabii ki hayır, sadece her şeyi anlatmadım."

"Şey adınız, ne demiştiniz?"

"Seul-ki." Derin bir nefes verdi ve konuşmasına devam etti. "Aslında Tanrı bu değişimleri bir nedenden dolayı yapar...

Dur sana güzelce anlatayım. Yüce Tanrı bir ruh yaratır ve onu oldukça özel kılar. Bu yarattığı özel ruh için başka bir hayat daha vaat eder ve hangisini isterse onda yaşamasına izin verir."

Tanrım bu-bu gerçek olabilir miydi? İma ettiği şey doğru muydu? Korku ve şaşkınlık ile elimi ağzıma götürüp kapattım.

"Yani demek istediğiniz benim yüzümden mi oldu bu?" Gülümsedi ve yavaşça kafasını salladı. Hala nasıl gülebiliyordu?

"Yaratılan ikinci ruh bu özel ruh için yaratılır aslında. Onun yaşadığı hayat bir alternatif senin için. Ve eğer özel olan ruh bunu isterse ikisi yer değiştirirler.

Tabii bu ikinci ruh sadece bir alternatif olduğu için yani amacı bu olduğu için. Değişimden sonra yaşam amacı kalmaz ve bu hayattan gider." Gözlerim hızla doldu. Eğer doğru söylüyorsa hepsi benim yüzümdendi ve Lisa... ölecek miydi?

"Şimdi bunlara inanmak ya da inanmamak sana kalmış ama yaşadıkça bu olanların gerçekleştiğini göreceksin." Gözlerim dolu, elim ağzımda, transa geçmiş gibi bir noktaya bakarken onu dinlemeye çalışıyordum. Göz yaşlarım yanaklarımdan yavaşça akarken bana bir mendil uzattı ve  konuşmasına devam etti.

"Ayrıca bilmen gereken bir kaç şey daha var. Yun'a ait olan anıların yavaşça kaybolacak ve Lisa'nın anılarına sahip olacaksın. Lisa'ya ait olup sende olmayan şeyleri rahatlıkla yapıyor olacaksın. Zaten karakteriniz neredeyse aynı olduğu için endişe etmene gerek yok. Karakter yapın da pek bir şey değişmeyecek."

Yanıma geldi ve sırtımı okşayarak sakinleştirmeye çalıştı.

"Bu senin sahip olacağın ikinci hayat. Sen çok özel bir ruhsun." Bu beni nasıl sakinleştirecekti. Bencil davranıp Lisa'nın hayatını almıştım resmen. Şimdi ise bana özel ruhsun falan diyordu.

Hızla ayağa kalktım. Göz yaşlarım durmuştu ama sinir hala vücudumda dolaşmaya devam ediyordu.

"Ne-Ne dediğiniz farkında mısınız? Bu-bu çok bencilce. Lisa'nın da yaşamaya hakkı var. Sırf saçma sapan bir şey için bu elinden nasıl alınır?! Hayır hayır size inanmıyorum. Bu bencilce ve-ve çok yanlış bir şey. Ayrıca Lisa'da bunu dilemiş o gece demek ki tek benim istememle olmamış." Ne kadar sinirle bunları desem de, bir yanım acı gerçeğin bu olduğunu söyleyip duruyordu.

"O sadece bir tesadüftü seni bebekliğinden beri izliyorum. Zamanın geldiğinde sana açıklamak için buradayım. İster inan ister inanma Yun. Nasılsa bir ay sonra bunların hiç birini hatırlamayacaksın." Gözlerim olabilirmiş gibi daha da açıldı. Ne demek bir ay, söyledikleri o kadar hızlı bir şekilde mi gerçekleşecekti?

"Na-nasıl? Bu kadar çabuk mu olacak her şey?" Usulca kafasını salladı. Kafamı çevirip başka bir yere baktığımda aynadaki yansımam ile karşılaştım. Bu halimi Lisa görse hemen anlardı bir şey olduğunu. Hızlıca yüzümü sildim ve kendime gelmeye çalıştım. Maskeyi ve gözlüğü taktım. Lisa'nın -eskiden benim olan- eşyalarını aldım ve dışarı çıktım.

Lisa beklediğimiz koltukta oturuyordu. Hızlıca yanına gittim. Gözleri ve burnu kıpkırmızı olmuş teni soluklaşmıştı. Yanına oturdum ve yavaşça sarıldım ona. Kafasını göğsüme doğru çekip okşamaya başladım.

"Neden yanımıza gelmedin?"

"Daha fazla dinleyemedim. Sen neden oradaydın?"

"Belki yalnız kalmak istersin diye düşündüm. Ve...merak ettiğim bir kaç şeyi sordum. Önemli değil bize hiç bir çözüm yolu gösteremedi." Kafasını kaldırdı ve anladım anlamında aşağı yukarı salladı. Eşyalarımızla beraber toparlanıp ağır adımlarla çıkışa doğru ilerledik.

××××

Kısa bir flashback bölümü oldu.

Umarım hoşunuza gitmiştir.

Fikirlerinizi yorumlarda belirtin lütfen. :D

Kendinize iyi bakın :)

<3

<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
IDOL MÜ?! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin