3. bölüm ilk görüş (ด้ายแดง)

30 6 10
                                    

Yazarın anlatımıyla

Gece-Güneş

Günümüz


Aniden kapının tıklanmasıyla yerinden sıçramıştı. Bu ne biçim uyandırılma şekli diye düşündü içinden. 'aç kapıyı acıktım' diye bağırıyordu dışarda bağıran kişi. 'kanka, uyandın mı' dedi gece hayla ses vermediği için emin olamayarak. Gece arkadaşını duyuyordu ama umursamak istemiyordu. Yatağın içinde döndü 'sana kahvaltıya geleceğimi önceden söylemiştim' diye bağırdı. Bu hayla burada mı diye düşünüyordu. Gece yatakta oturur pozüsyona geldi, 'sabah sabah ne bu gürültü' dedi kendi kendine sesli bir şekilde konuşarak. o sırada saat 7.00 a kurduğu alarmı çalmaya başlamıştı gencin. telefonuna baktı ve ' siktir, ilk günden geç kalacağım diye bağıdı hemen yataktan kalktı ve .....

----------------------------

üniversite 

Genç kız etrafı inceleyip bir yandan da kayıt yerini bulmaya çalışıyordu. Yanından geçen kıdemlilerine 'merhaba ' diyerek selam diyordu. Genç kız çok heyecanlıydı. Fotoğraf çekmek için kamerayı açtı ama 'bu hal ne' dedi telaşla telefondaki yansımasına bakarak. 'Yüzüm neden bu kadar solgun' dedi abartarak. hemen kızlar tualetine koştu ve makyaj çantasını çıkarttı. genç kız tam bir makyaj bağımlısıydı resmen. hemen far paletini açtı ve fırçayla doğal tonlarda makyaj yapmaya başladı. Yanına üst sınıflardan bir kız geldi ve o da makyajını tazelemeye başladı. birinci sınıflardan olan kız makyaj çantasını karıştırdı galiba bir şey unutmuştu. 'Göz kalemimi unutmuşum' dedi üzgünce. Ve dudağını büzdü. yanında saçlarını düzelten kız hemen makyaj çantasından göz kalemini çıkartıp yanındaki kıza uzattı. 'benimkini kullanabilirsin' dedi içten bir gülümsemeyle.

 kız hemen göz kalemini aldı ve 'çok sağ ol, hemen hallederim. ' dedi minnetle. kız hemen işini halletti ve 'teşekkür ederim' dedi kalemin sahibine. Bu arada üst sınıfın adı Alya, makyaj bağımlısının adı ise Dora' ydı. Dora 'bu arada senin ismin neydi' dedi utangaç bir şekilde. 'sen de mi birinci sınıfsın' dedi merakla. 'benim adım Dora ekonomi bölümündenim' diye hızlıca sıraladı cümlelerini. 'benim adım Alya edebiyat fakültesi ikinci sınıfım' dedi rahat bir şekilde. Alya' nın telefonu çalıyordu. Telefonu çantasından çıkartıp eline aldı, Efendim Akay' karşı tarafı dinledikten sonra devam etti. 'işim bitti, acele ettirme beni.

 ' dedi ve telefonu hızlıca kapatıp çantasına attı. Sonra yeni arkadaşına dönüp 'kardeşim beni bekliyor, gitmem gerek Dora' dedi ve arkadaşına iyi günler diyerek kardeşinin yanına gitti. Dora, Alya gittikten sonra 'neden bu kadar sevimli, minicik ' dedi kendi kendine. sonra 'göster kendini Dora diye bağırdı, ama sonra kimse var mı diye etrafa bakındı. Sonra hiç bir şey olmamış gibi toparlandı ve saatine baktı. 'geç kalıyorum' diye söylendi. hemen dışarı çıktı, ve koşmaya başladı. Ama koşarken önüne bakmadığı için biriyle çarpışma gibi bir klişe yaşandı. genç , önüne bakmayan genç kızı belinden yakaladı düşmemesi için. Yüzlerinin arasında santimler vardı. gözlüklü genç adam bu sakar kızı yavaşça doğrulttu . Genç kız çok utanmıştı, adamın yüzüne bile bakmadan 'teşekkürler ' deyip, hızlıca tekrar koşmaya başladı. genç adam utangaç kızın arkasından gülümseyerek baktı ve kız uzaklaşınca arkasını döndü ve kendi yoluna devam etti. 

---------------------------------

Gençlerin üniversite ilk günüydü ve  kaydolmak için sıraya girmişlerdi. Ortalık sakinken Gece geç kalmasına az kaldığı için sıraya girdi koşarak. önünde sırada olan çocuk nefes nefese kalmış gence dönerek' merhaba' dedi ürkekçe. Evren nefes nefese kalmış bir şekilde cevap verdi 'merhaba' diye. 'senin adın ne, benim adım Tan' dedi tanışmak isteyerek. 'ben de ,gece' dedi nefesini düzene sokmuş bir şekilde. O sırada araya tanımadıkları bir kız girdi ve 'merhaba, benim adım da Dora' dedi enerjik ve el sallayarak. Tan,  Dora'ya  döndü ve ikisine hitaben konuşmaya başladı. 'kayıttan sonra...' dedi biraz tereddüt ederek, 'kulüplerin tanıtım etkinliklerine katılabiliriz.' dedi yeni tanıştığı arkadaşlarına bakarak. 

tekrar buluşuncaya dekWhere stories live. Discover now