karakter tanıtımı

63 8 8
                                    

gece boysan

çalışkan, başarılı, bu sene ünüversiteye başlamıştır, 18 yaşında, iyi bir aşçı, ailesinden uzakta yaşıyor, babasını küçükken bir hastalıktan dolayı kaybetmiş, bir erkek kardeşi var, mavi gözlü, 168 boyunda, zayıf, siyah saçlı, sevecen ,beyaz tenli, bir erkektir.hayatı boyunca gözü birini aramıştır ve ani gelen silah gök gürültüsü gibi seslerde kriz geçirir, yağmurdan nefret eder.kendi dairesi vardır ve orada yaşıyordur.şakağında belirgin bir doğum izi vardır.


güneş soydan

serseri, ünüversiteye gidiyor, 21 yaşında, bir tane dövmesi vardır ama bunu gizli bir yere yaptırmıştır, en sevdiği aktivite yüzmektir zaten yüzme kulübünün başkanıdır, ondan küçük iki tane kardeşi vardır, 187 boyundadır, kaslı bir vücuda sahiptir, beyaz tenli, griye benzeyen yeşil gözleri vardır, ailesi ile yakınlar ailesi ile birlikte kalıyor, ailesi genellikle evde olmak yerine yutdışında çalışıyorlar. hayatı boyunca kimi veya neyi aradığını bilmeden bir şey arıyordu gözleri, ani gelen sesler, silah sesleri veya gökgürültüsü gibi sesler onu rahatsız eder. erkektir. şakağında belirgin bir doğum izi vardır.


ay boysan

uzun yıllar önce ölmüştür. ölüm sebebi ise intihardır. intihar etmiştir çünkü ailesi erkek arkadaşını öğrenmiştir. eski zamanlarda bu olaylar genellikle kabul edilmezdi. ve tahmin ettiğiniz gibi babaları bu olaya karşı çıkmıştı hatta ay ın babası onu göndermek istiyordu ama romeo ve juletteki gibi gitmedi onun yerine ölmeyi tercih etti ama arkasında bıraktığı sevdiğini hiç düşünmedi.uzun boylu,kaslı,beyaz tenli, mavi gözlü, siyah saçlıdır. babası mafyadır ve ailenin en büyük oğludur kendisinden küçük iki tane erkek kardeşi vardır. okulda popülerdir ve az konuşur kitap okumayı çok sever hatta gün içinde çoğunlukla kitap okurdu.ay bir çok ilkini evren ile beraber gerçekleştirmiştir.


evren soydan

uzun yıllar önce ölmüştür. ölüm sebebi ise intihardır. intihar etmiştir çünkü sevdiği intihar etmiştir. erkek arkadaşı kendini onun gözlerinin içine bakıp seni seviyorum dedikten sonra intihar etmiştir. evren kendini güçlü zannediyordu ama bu olay onu yıktı sevdiğinden dakikalar sonra ölü bedenin elindekisilahı alarak o da kafasına sıkmıştır. evren ona ay a yakınlaşmak için çok uğraşmıştır ve evren ay ı ilk defa sahile götürdüğü gün evren ve ay aynı anda birbirlerine çıkma teklıf etmiştir. 168 boyunda, zayıf, sevecen, her zaman gülümseyen, gri ve yeşil karışımı bir renge sahip olan gözlere sahiptir, siyah saçlıdır. erkektir.


gelecek bölümden kesit:

bir ateş sesi yankılandı o evden bir hayat yitti ön yargılar yüzünden. o dairede o odada ne hayaller yeşermişti oysaki. sonra herkez dondu o sırada babasının donmasından faydanalıp kurtuldu babasının ellerinden. yerde kanlar içinde yatan sevgilisinin yanına koştu hemen. kucağında sevdiği, ağlayarak  'sözünü tutmadın, hani beni bırakmayacaktın, hani ne olursa olsun ayrılmayacaktık' diye ağlıyordu. o sırada tüm gücünü yitirmişti artık güçlü görünmek istemiyordu, artık ayakta durmaya yaşamaya dair isteği yoktu. sevdiğinin elinden silahı alıp alnına dayamıştı son kez sevdiğine baktı ve 'seni seviyorum' dedi ve tetiği çekti. o gece o apartman dairesinde iki can yitip gitti ön yargılar yüzünden...



merhabalar bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz. lütfen oylayıp yorum atın ve neden ölen kişilerin tanıtımını yaptığımı da önümüzdeki bölümlerde daha net anlayacaksınızdır.ve bu kitap kaderin kırmızı ipi inanışına göre yapılmıştır, önceki hayatımızda ne olduğumuz ve kim olduğumuz ile ilgilidir. umarım iyi açıklayabilmişimdir. bu kitap bxb bir kitaptır. lütfen bu açıklamaya göre okuyunuz. bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

tekrar buluşuncaya dekWhere stories live. Discover now