Olanların farkına vardığın anda ellerini çekerek bir adım geri çekildin. "N-nasıl yani? Ş-şimdi..." sen cümleni tamamlayamadan Zuko yanıtladı, "Berabere... kaldık, Ateş ve Su... BERABERE KALDI!". Kendi kendine konuşmaya başladı. Sen ise hala Ateş Kralının oğlu ile berabere kaldığını sindirmeye çalışıyordun. Gidip bir ağacın altına oturdun. Toparladığında herkes farklı yerlerde oturuyordu. Ellerine bakakaldın. Bu ellerle berabere kalmıştın. Düşüncelerini hafifçe boğazını temizleyerek böldü Zuko. Yerinden kalkmış, karşında dikiliyordu. "Gerçekten iyi bir oyundu. Tebrik ederim." diyerek elini sana doğrulttu. Yüzünde artık hırslı değil, bir rahat bir ifade vardı çünkü sonunda kendine denk bir rakip bulmuştu ve bu türden bir rekabet çok hoşuna gitmişti. Elini sıktın, "Cidden zorlu bir rakiptin. Çok eğlendim. Bende seni tebrik ederim.". Konuşmanız bitince karşına oturunca sen de Sakura ve Rinie'yi de yanınıza almak için yanlarına gittin. Ama Rinie donmuş bir şekilde yukarıya bakıyordu. "Sen- iyi misin?" diye sorduğunda önce sana, sonra da Zuko'ya bakarak bağırdı, "Z-ZUKO, ZUKO! B-BU... BU APPA!".
Zuko de yukarı bakınca donup kalmıştı. Yıllardır aradıkları Avatar'ı bulmak için kullanabilecekleri tek rehber olan Appa karşılarındaydı. Salınarak ilerliyordu. Ikiside yerinden zıplayarak Appa'ya doğru koşmaya başladılar. Sonra birden durup seslendiler. "Biz olmadan başınızın çaresine bakabilirsiniz, değil mi?" dedi Rinie yarı ciddi yarı şakayla. "Gözün arkada kalmasın soylu." diyerek emin olmalarını sağladın. Zuko ise sadece bakmakla yetinmişti başta. Sonra kendini tutamayarak "Daha sonra... Tekrar görüşmek üzere." demekle yetindi. Ardından küçük gülümsemelerle birbirinizi yolca ederek yollarınızı ayırdınız.
Hikayenin devamı sayfamızda Zuko ve Sen 2 olarak yayındadır!
https://www.wattpad.com/992643391-zuko-ve-sen-2-%E2%80%A2yeniden%E2%80%A2
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zuko ve Sen
FanfictionHikayenin devamı vardır. Sayfamıza girip bulabilirsiniz :3 Yaşadığın kasaba ateş krallığının esiri altına alınmış, ve senin gibi olan özel insanlar toplanarak etkisiz hale getiriliyordu. Başta hoşuna gitmeyen insanların sana neler katacağından haber...