Herkesin bir şarkısı var
Bu da benim şarkım olsun sana
Herkesin bir şarkısı var
Bu da benim şarkım olsun sana
Sana söyleyecek bir sözüm var
Benden sana bir hatıra olsun diye
Karanlık bastığında yalnızlığında
Canın sıkkınken dinle diye
Eğer bir gün olur da veda edemeden kaybolup gidersem
Üzülme sakın
Beni düşündüğünde
Gülümse tam aksine kocaman bir tebessümle
Herkesin bir şarkısı var
Bu da benim şarkım olsun sana
Herkesin bir şarkısı var
Bu da benim şarkım olsun sana
Hatıralar
Bizi bize bağlarlar
Yaşananlar
İnan aklımda kalan bu notalar
Herkesin bir şarkısı var
Bu da benim şarkım olsun sana.Dırrr Dırr
Çalan Almilla'nın telefonuydu.Suya değilde ucurumun kenarındaki kayaya çarptkları için telefonlarına bişey olmamıştı.Fakat Almilla'nın bilinci yerinde olmadığı için açamadı.İçlerinden sadece Şebnem,Özgür,Önder ve Can açabilirdi.Onlar aralarından en şanslılarıydı.Düşme anında kendilerini refleks hareketleriyle çok iyi korumalarından mıdır ne hafif sıyrıklarla atlatmışlardı kazayı.
Arayan Özgür'ün ikizi Özge'ydi.Almilla yüzünden geçirdiği kazanın bedelini Almilla'ya ödeticekti tabii.Almilla'dan istedği şeyler gelmediği için çatlamıştı.Almilla telefonu açsaydı bi güzel azarlıyacaktı.Fakat onca kez aramasına rağmen açan olmamıstı.En sonunda Özgür'ü aramaya karar verdi.Çalan telefonun sesiyle Özgür yerinden sıçrayarak uyandı.Nerede oldukları hakkında en ufak bi fikri yoktu. cebinde Güçlükle zır zır öten telefonunu eline aldı ve açtı.
Özgür: -Efendim Özge:(Çocuksu bir edayla) -Özgürr bu senin sevgilin benim istediğim kek çukulada vs vs getirmedi.Kaç saattir onun yüzünden tutulan belimle baş başayım.Ben Kıpırdayamıyorum da. öylece.. Özgür lafını keserek: -Özge bi susar mısın? Özge şaşırarak: -Noldu sana ikiziim ?! Özgür: -Neyse sen onu bunu bosver.Benim dediğim adrese hemen bi ambulans gönder çabuk. Özge: -Noldu başına bir şey mi geldi yoksa?!E sen niye aramıyosun? Bişey söylesene özgür telaşlandırmasana adamı. Özgür: -Arayacak halim var sanki ! Çaabuk dediğim yere ambulans gönder. Özge: -Tamam sen adresi ver.
Adresi verir vermez Özge jet hızıyla ambulansı adrese yönlendirir ve ardından kendisi de taksiye atladığı gibi adrese gider.Ambulans çoktan gelmiş Hastaneye giderken yolda görür ve ambulansı takip etmeye başlar.
"Bu ilk bölümdü yorumlarınızı bekliyorum biraz baştan sağma olabilir ama hastane sahnesi ve sonrası için acayyip ilham var.☺☺"