Başarı kişiden kişiye değişen bir niceliktir. Bu yüzden bulunduğum toplumun başarı anlamında çok büyük katkısı olmaktadır.Toplum içersinde yerimiz düşünüldüğünde neden burada olduğumuz ve nasıl geldiğimizi sorgulamak yerine daha iyi nerelere gelebilirim demeliyiz bu yüzden devamlı olarak pes etmeden devam etmeliyiz. Bilgi Soyut Bir kavramdır aslında bu yüzden değerlidir. Bilgiyi öğrenmek zor ama heyecan verici bir meseledir.Toplum açısından bilgi farklı algılanabilir ben 11.sınıf öğrencisiyim ve çok büyük hatalar yaptım ancak bunlardan dersler çıkardım ve bu beni olgunlarştırdı bu kişilik meselesi bazı kişiler yıkılıp dağılırken bazıları daha güçlenerek geri dönerler .Üniversite sınavında1,5 yılım var ve stres çok önemlli bir etken 11.sınıfın ilk döneminde kendime öyle bir kızdımki psikolojim bozuldu ama şuan 15 tatildeyiz ve kendimdeki ışığı gördüm çevremin vveye başkalarının ne düşündüğünün hiçbir önemi yok çünkü ben bir sınavdan 100 alırım ancak başka bir okulda daha zor sorular sorularak öğrenciler50-60 alır bu onlar açısından çok güzel bir şey benim görüşüm çünkü zoru görmedikçe millet olarak pes eden bir milletiz bu bizim damarlarımızda var.Kendimden biliyorum 9.sınıfta trabzon'a memleketime okumak amacıyla gittim ve liseye başladığım için çok sevinçliydim. Sınıfa girdim ve oturdum bir yere.Kimseyi tanımıyorudum ama herkes birbiriyle tanışıyordu belirli bi süreç içerisinde tanıştık ve kaynaştık birlikte neler yapabilecepimizi düşünüyordum o zamanlar bilgi benim için bir hazineydi ve arkadaşlık kurduk. İlk başlarda anlaşıyorduk ve birlikte çok şey yapıyorduk ancak sonraları ben neden yaptığımı bilmesemde aralarına katılma isteği duydum. Bİr gün kızın biri bana çok yakışıklısın demişti ve ben bunun üzerine daha güzel giyinmeye ve kendime özen göstererek okula gelmeye başladım.İlk başlarda fazla etkilenmemiştim okulun yakınlarıda anadolu öğretmen lisesi vardı ve orada güzel kızlar vardı bir gün arkadaşlarım beni çağırdı ve bi arkadaşımızın evinde toplandık.İlk defa arkadaşlarımla bir yere gidiyordum ve çok mutluydum o gece bana bi arkdaşım sana kız ayarlayayımmı diye bir soru sordu. Ve kızı aradı ve konuşmamı söyledi ben daha önce hiçbir kızla konuşmamıştım ve sevgilim olmamıştı derslerime çalışmaktan vaktim olmuyordu ve hemen konuşmaya başladık kız çok güzeldi ve kibardı konuştuk ve sabah arkadaşımla birlikte kızlarla buluşmaya gitik. Kız gerçekten çok güzeldi ve benim dibim Düşmüştü. Bu kadar kolay olacağı aklımın ucundan geçmezdi.Ve kızla çıkmaya başladık. Onu seviyordum yada öyle zannediyordum okul sonrası buluşuyorduk yazışıyorduk ve görüşüyorduk onu gerçekten seviyordum ama ben daha önce bir kızla birlikte olmadığımdan ona bazen yanlış kelimeler ediyordum.Ve hırslı bir kişiliğe sahip olduğum için devamında sözlerimin arkasında duruyordum.1Ay olmuştu çıkmaya başlayalı ve benim derslerim berbattı.Ve bir gün okul çıkışı telefonuma bir mesaj geldi ve 'Önemli Konuşmamız lazım' yazıyordu. BEnde meraklandım ve okulun yanındaki parkta beni bekliyordu ve buluştuk.
ARKADAŞLAR EĞER KENDİ HAYATIMLA ÖZLEŞTİRDİĞİM BU HİKAYE HOŞUNUZA GİTTİYSE DEVAMI GELECEK İYİ OKUMALAR.BUNLAR GERÇEK HAYATTA YAŞANMIŞ AMA YILMAMIŞ BİR ÇOCUĞUN HİKAYESİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başarı Sırları
Non-FictionMerhaba Arkadaşlar Benim Bu Yazıya Başlamam Sizin Ve Kendim Açısından Büyük Önem Arz Ediyor.Çünkü Ben Kararlı Ancak Çok Hatalar Yapmış Bir Kişilik Ve Sizin Önünüzde Bir Örnek Olarak Vazgeçmemiş ve Kararlı Olarak Duruyorum Ve Sizlerinde Benim Gibi Ka...