Motivasyon

448 17 0
                                    

arkadaşlar motivasyon bu konudaki en önemli etmendir bunu sakın atlamayalım çünkü birşeyi isterseniz yapabilirsiniz benim bundan önceki yazılarımda azim ve kararlılık ön planda bulunuyordu ancak bunların hayata geçirilebilmesi için kesinlikle motive olmanız çok önemli çünkü devamlı ders çalışan bir kimsenin başarılı olması ile düzenli ama anlayarak çalışan bir kişi bir tutulamaz bunu böyle bilin size önerim ders saaterinizi azaltmayın kendinii şımartın.sınav stresi çok kötü bir gerekçedir.Bunu bende yaşadım ve biliyorum ama her sınava girmeden önce sınavdan mı korkucam sınav benden korksun diyerek girdim ve hiçbir başarısızlığa uğramadım çğnkü kendimden eminim ve sizin de emin olmanızı istiyorum bunu neden yapamadım diye kafanıza takarsanız yapamazsınız ama nasıl yapılıyormuş derseniz emin olun o soru veya benzeri karşınıza çıktığında kesinlikle yapacaksınız.Siz Kaybedenlerden değil kazananlardan olmayı hak ediyorsunuz bunu biliyorum.Bu yüzden sizlere kendi halinizde başaramayacapınız bir şeyin olmadığını ve başarının anahtarını veriyorum.İstatisliklere göre okulda çok başarılı olan ancak sınavlarda sınıf arkadaşları tarafından geçilenlerin %99 u kendine fazla güvenden geri düşmüşlerdir.Ben Size Kendinize Fazla Güvenin Demiyorum Sadece Gerekeni Yapın .Bu soru çok Basit diye çalışan arkadaşlarım o soru sınavda çıktığı zaman yapamadılar.Bu Fazla Güven Belirtisi Her Şey tadında Güzel Stres De yaşayacaksınız ama Bunun abartırsanız zararlı siz çıkarsınız.Kendinize De Güveneceksiniz ancak benden daha iyileri de var diyerek yaklaşmalıyız ki Başarlı olalım.Annemin Çalıştığı evdeki doktorla bir konuşma yaprım.Ve bana Söyledikleri gerçekten ilgimi çektim.Bana Sınava Girmeden 1hafta önce yapamayacağımdan eminim dedi.sınava 6 gün kala Belki kazanırım dedim. 5Gün Kala En altta İstediğim Okullardan Birini kazanırım diye Düşündüm.4Gün Kaldı Bir ÜSt okulu Kazanırım Dedim.3İstediğim ilk 3okuldan 3.sünü kazanacağımdan emindim.2gün Kaldı ve 2. istediğim okulu kazanırım ben dedim .Ve sınava son 1Gün kaldı ve Kensime Dedimki Ben Bursa Tıp Fakültesini KAzanırım Dedim Ve Sınava Girdim.Sınavdan çıktığımda Herşey Çok Güzeldi Kendimden Emin Bir ŞEkilde Sonuçlarımı Bekledim Ve İBadetimi bırakmadım.Ve sınav Sonucunda Kazanmıştım .Çok Sevinçliydim.Nasıl Yaptığını Sorduğumda Elinden Geleni Yap senin için Hayırlı olan hakkım neyse onu kazandım dedi.Ve stres Gerçekten çok Önemli Dedi.Ve dedi Ki Benim okulumda Dereceli bir çok insan vardı.Ama ya kendilerine Fazla Güvendiler Yada Strese Kapılıp Gerime Düştüler .2Amaç İçin gerekli olan Bilgi Olabilir Ancak Bunu Sunuş Biçimi Bundan Daha Önemlidir.'

Başarı SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin