Arkadaşlar okumak emek siteyen bir iştir bunun herkes gibi bende farkındayım bu yazıları yazarken bunları da göz önünde bulunduruyorum bazen bırakmak bırakmak benimde aklımdan geçiyor ama benim çocukluktan beri sevdiğim ve aşık olduğum bir kız var ilk okulda aynı sınıftaydık ve ondan hatırladığım tek birşey var sadece ona aşık olduğum ona ben sevdiğimi söyleyemeden taşınmışlardı ve benim içimde kaldı hırs yaptım ve onun karşısına okumuş meslek sahibi biri olarak çıkacağım bu sizi motivasyon anlamında çok iyi etkiliyor inanın bir amacınız bir gayeniz olduğu sürece hiçbirşeyden korkmayın ve savaşın ben aşkım için savaşıyorum bazen bıraksam onun elini kimin tutacağını ve benim bu arada napabileceğimi düşünüyorum ve devam ediyorum. Bir amacınız bir gayeniz olduğu sürece emin olun sizi kimse tutamaz elinizde olmak istediklerinizi elinizden kaçırmamak için hayalleriniz için savaşmalısınız ben çok sevdim onu lisede çıktığınız yada vakit harcadıklarınızın hepsi yalan ben onu gördüğüm zaman bile konuşamıyorum aşk böyle bişey olsa gerek başka kızlar hakkında düşüncelerimle onun hakkında düşünebilmek bile içimi acıtıyo onu her gördüğümde ne yapacağımı şaşırıyorum geçen gün facebook da bir arkadaşım ona arkdaşlık isteği göndermiş o da kabul etmemiş ve facebook u kapatmış bu benim hoşuma gitti tabi ki herkesin zevk ve kişilikleri farklı olabilir ama ben bu derece yakın olabileceğini aklımın ucundan geçirmezdim.Çünkü ben okulda beraber olduğumuz zaman bile yanında konuşamıyordum ama kişiliği hakkında artık hiçbir yanılgım yok aşk denilen şey sadece sadece güzellik le de olmaz benim gözümde.Eğer birine gerçekten değer vericeksen o da senin için fedakarlık yapmalı vesenden başkasının olmamalıdır ben onu çok sevdim ve seviyorum inşallah bu amacıma ulaşır ve ona kavuşurum.Çünkü bu devirde okumaktan başka çarem yok.Ama ben asla pes etmem kazanamasam bile illaki öbür sene kazanacağıma eminim bunu bildiğim için ondan asla vazgeçmeyeceğim.Çünkü zorluk olmadan mutluluk olmaz.Bu yazılarda noktalama işareti veya yazım hatası yapmış olabilirim kusuruma bakmayın hatalarımı maruz görün ama sadece kendimi motive etmek ve sizinle birlikte olmak için bunları yazıyorum ben kendimi ifade etmek için yazarım çoğu zaman sizlere bir yararım olduysa ne mutlu bana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başarı Sırları
NonfiksiMerhaba Arkadaşlar Benim Bu Yazıya Başlamam Sizin Ve Kendim Açısından Büyük Önem Arz Ediyor.Çünkü Ben Kararlı Ancak Çok Hatalar Yapmış Bir Kişilik Ve Sizin Önünüzde Bir Örnek Olarak Vazgeçmemiş ve Kararlı Olarak Duruyorum Ve Sizlerinde Benim Gibi Ka...