Kitap Okumak...

292 16 0
                                    

Kitap okumak ruhumuzun dinlenmesidir.Bilgiye aç olan beynimizin doyurulmasıdır. Bilgi Soyut bilr ihtiyaç olaraka algı oluşturur. Biz yemek içmek gibi ihtiyaçlarımızı somut olarak karşılarız.Ama Bilgi Soyut Bİr ihtiyaç olarak algılandığı İçin Bu ruhen bir ihtiyaçtır.Arkadaşlar ben kitap okumayı pek sevmezdim bunu ilk defa sizlerle paylaşıyorum ancak derlerdeki başarılar hep kitap okuma sayesinde gelişiyor.Kitap insanın bilinçaltındaki öğrenme isteğini canlandırıyor ve gerekli ihtiyaçlarını tamamlıyor.Dış dünyada Görünülen türden bir kazanç sağlamasada Çağımızın Gereği olan Bilgiyi karşılamamızda birebir etken bunu sakın unutmayın.Bilen ile Bilmeyen bir olmaz.Size kendi hayatımdan örnek vermek istiyorum.Biz üç arkadaştık aynı yaşta doğduk aynı köylü ve yakındık yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.Ben 8.sınıfta öğretmenimin desteğiyle matematiğe olan sevgim canlandı ve bu benim diğer derslerdeki başarılarımı da etkiledi gerçekten ders çalışmaya ilgi duymaya o zaman başladım. Ama öbür arkadaşlarım devamlı kızlarla takılıp vakit öldürüyorlardı ve ben bunun farkındaydım ve her geçen gün aramız açıldı bunun sebebi kafamızın artık uyuşmuyor oluşuydu.Ama şanslıyım ki o zaman onlardan etkilenmemişim.Veben anadolu lisesini kazandım onlar imam hatip ve endüstri meslek.lisede de böyle devam ediyorlar ve sigara vb . Maddeler kullanıyorlar daha önce çevremiz konusunda da işlediğimiz gibi arkadaş çevremiz çok önemli.Veben derslerime çalışıyorum inşallah allahın izniyle bir yeri kazanmayı hedefliyorum.Ama bira yandan onlar için de üzülüyorum çünkü arkadaşlarımızla yaptığımız hatalar gelecekte bizlere çok pahalıya patlayabilir bunu bildiğim için sizlere tek tavsiyem çevrenizi çok iyi seçin.Ve Asla vazgeçmeyin.Buraya nerden geldik bilmiyorum ama kitap okumak gerçekten çok güzel birşey başkalarının hayatlarına malolmuş birikimleri siz öğreniyorsunuz ve bu gerçekten insana ilham veriyor.Arkadaşlar Hepimizin içerisinde bir cevher var önemli olan bu cevheri açığa çıkarmaktır.Toplum tarafından saygı görmek istiyorsan toplum içinde bir yer sahibi olabilmek için çabalamılsın Hiçbir Zaman Çalışmadan Kazanan Kimseleri bulamazsınız Bunlar Hayatın Gerçekleridir.

Başarı SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin