Arkadaşlar düzenin nasıl birşey olduğunun bende yeni farkına vardım .Daha önce farkına varmadığım için kendime kızıyorum ancak geç olsun güç olmasın.Düzenli çalışmaktan zevk almaya başladım dışarıya baktığım zaman çocukluk arkadaşlarımın bundan yoksun olduğunu görğnce onalr adına üzülüyorum ancak bu yol engellerle dolu ve onlar düştüler ve kalkmaya tenezzür bile etmediler .Bende onlarla büyüdüm ancak ben kendime inandım onlar yapıyorsa ben neden yapamıyayım diyerek çalıştım Başkları yapabiliyorsa ben neden yapamıyorum onlarla benim aramdaki fark çalışmaktı ben beğendiğim konuları çalışyordum ama onlar her konuyu tekrar ediyorlardı bu yüzden onları imrenmeye başladım ve kendimin büyüdüğüm arkadaşlarım gibi olmadığımın farkına vardım. Benim espri anlayışım yapım onlarla uyuşmuyordu 4 arkadaştık bir tane arkadaşımız kızdı 2 ilk başta erkek arkadaşımla takılıyorduk. Dershane okul felan derken 8. sınıfta matematik öğretmenimiz gitti onun yerine müdür yardımcısının karısı olan Öğretmenim GElmişti Ve onu çok sevmiştim ve matematiğe olan ilgim her geçen gün artmaya başladı.Ve farkına varmadan artık her sınavdan yüz alıyordum.Diğer iki arkadaşım sınıftakilere takılmıştı bana ilk başta garip geldi çünkü daha önce hiç bu kadar yüksek not almamıştım ve derslere olan ilgim başladı .Lise için SBS ye girdiğimde 8.sınıfta 410 Puan almıştım.Ama önceki senelere göre puanımın düşük olması sebebiyle düşük puanlı bir anadolu lisesine gittim.Okulda Dağıttım ve Şuan 11.sınıftayım hatalarımın hepsini gördüm ve kendime geldim artık düzenli olarak ders çalışıyorum belki geç farketmiş olabilirim ama geç de olsa kendime geldiğim için allahıma şükrediyorum.Çünkü psikoloji gerçekten çok önemli ben 10.sınıffta dağıttığım için 11.sınıfın başlarında psikolojim bozuldu.Ve Kafayı yeme noktasına geldim.Bu yüzden halime şükrediyorum.Yaşanmadan anlaşılamaz bazı şeyler bana çok basit geliyodu açıkçası başkasının psikolojisinin bozulması ve bunu yaşadım gerçekten hayatta görmek istemediklerle karşılaşmanız sizi tecrübelendiriyor.Bunun sakın Unutmayın.Düzenli çalışmayı ben size öneriyorum arkdaşlar gerçekten içinizdeki gücün farkına varıyorsunuz.
Arkadaşlar Bu konuda Sizlerle bir kaynaktan edindiğim bir bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum .Elinize bir A4 kağıdı alın ve Çevrenizde örnek olarak almak istediğiniz 3 kişiyi ve bunların Özelliklerini Yazın Ve Daha Sonra Başarı Anlamında Bazı şartlar nedeniyle okuyamamaış yada okumamış 3 kişi vev genel özelliklerini yazınız ve Kendinizinİlerki Zamanda Olduğunuzu Düşünerek bu Kişilerin hangi kişisel özelliklerinin olmasını istediğinizi yazınınz ama bunu yazarken olmayacak davranışlar koymayınız ben bunu yapabilirim dediklerini yazın.Ve bunu nasıl yapabileceğiniz hakkında oturun ve Düşünün Ben şuan Bunun İçin napıyorum SAdece hayal etmeklemi Yetiniyor yoksa Yapabilirim Ve bundan Kaçıyormuyum Çoğumuza bu Çok Zor gelir Ama Gerçekler Acıdır.Şuan Sizin için acı Bir durum yok ancak bunu bir gözden geçirin ve kendi görüşerinizdeki değişmeleri farkedin.Bunu ben kendşm Üzerinde yaptım ve neden bu kadar televizyon izliyorum bana ne faydası var ve ne olacağım diyye düşünerke olgunlaştığımı hissettim ve bunu osanızın bir duvarına asın ve her gördüğünüzde aklınıza gelsin bu size bir A4 Kağıdı kaybettirir ama inanın Paha biçilemez Bir değer kazandırır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başarı Sırları
No FicciónMerhaba Arkadaşlar Benim Bu Yazıya Başlamam Sizin Ve Kendim Açısından Büyük Önem Arz Ediyor.Çünkü Ben Kararlı Ancak Çok Hatalar Yapmış Bir Kişilik Ve Sizin Önünüzde Bir Örnek Olarak Vazgeçmemiş ve Kararlı Olarak Duruyorum Ve Sizlerinde Benim Gibi Ka...