II

12 1 0
                                    

2 HAFTA SONRA

Rüyamın en tatlı yerindeyken odama deli danalar gibi giren kardeşimin davul sesleriyle rüyam en güzel yerindeyken bitmişti. Kafamın altında olan yastığı hızla çekip Akasya'nın kafasına attım. Ve tüm sesler kesildi.

"Yaaaa!"

"Akasya sessiz ol cadaloz Nermin şikayet edecek bizi!"

"Anne ablam kafama yastık attı!"

"Ellerim dert görmesin Akasya senin yüzünden uyandım."

"Trene yetişmen gerekiyor aptal o yüzden davul çaldım."

"Ne!"

"Ben ne diyorum size bağırmayın!"

"Anne ama sende bağırıyorsun."

"Beni de kendinize benzettiniz. Artık kalk ve hazırlan Asya."

Gerçekten bugün en mutlu olan günüme çığlık ve davul sesleriyle başlamıştım tek kelimeyle iğrenç. Üzerimde olan pikeyi hemen tekmeleyip kalktım. Odanın içinde olan banyoya koşturarak girdim. O kadar çok işim vardı ki tek çözüm koşmak değil UÇMAKTI.  Sonunda banyoda işlerimi halledip dün hazırladığım kıyafetleri giymeye başladım. 

Yüzüme hafif makyaj yapıp odadan kendimi attım. Evde son derece Alasya yüzünden şenlik havası vardı. Ben gideceğim için bir yerlerine kına yakmadığı kalmıştı. Salona geldiğimde babam suratını asmış gazatesini okuyordu. Yavaşca yanına yaklaşıp yanağını öptüm.

"Korkuttun deli kız."

"Niye suratını astın bakalım?"

"Biraz endişeliyim."

Yavaşca yanına oturup dinlemeye başladım.

"Biliyorsun her zaman bu seyahat işlerinde tedirgin olurum."

"Merak etme sizi her gün arayıp haber vereceğim. Benim için endişelenme kocaman kadın oldum."

"Siz bizim için hala çocuksunuz."

Gülerek ona sarıldım. Her zaman Akasya ile beni koruyan bir babaydı. Bazen kızardı fakat yine de bizi anlamaya çalışırdı. Onun gihi bir babaya sahip olduğum için çok şanslıydık.

"Yeter bu kadar sarılma kıskanıyorum!"

"Kızma mom ben sana her zaman sarılırım sen yeter ki iste!"

"Hadi bırak yağcılığı kahvaltı hazır gelin."

Hep beraber masaya oturup kahvaltı etmeye başladık. Masa da garip bir sessizlik vardı. Akasya'nın bile neşesi bulut olup uçmuştu. Sanki hiç dönmeyecekmişim gibi hepsi surat asıyordu.

"Bakın beni çok seviyorsunuz biliyorum fakat bu kadar üzülmeyin 3 ay sonra geri geleceğim. Ve her gün sizi arayacağım. Ayrıca İtalya'da oldukça türk restorantı olduğunu duydum. Yani güzelce yemek yiyeceğim. Endişelenmeyin lütfen."

"Tamam ama bak her gün arayacaksın 10 saniye bile olsa."

"Tamam merak etme. Ayrıca eline sağlık çok doydum hemen son hazırlıkları yapmam gerek."

Yabancı YarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin