Feladat: Találsz itt pár szót. Használd ezeket és írj kb. 900 szavas történetet:
✅Biológia
✅Holtest
✅Idegen diák (cserediák)
✅(Fa)levél
✅Vérminta
Austin városába is beköszöntött az ősz. A falevelek táncra keltek a dermesztő széllel, majd gyönyörű szőnyegként hulltak alá a betontengerre. Az egyetemisták az iskola felé vették az irányt, amikor sikítás hallatszott az egyik háztömb irányából. Pár perccel később egy mentő és három rendőrkocsi ért a helyszínre. Ismét megöltek valakit. Múlt hónapban 12 holttestet találtak a város különböző pontjain, kivéreztetve, és széttépve. A brutalitás jellege miatt a hatóság tehetetlen. Nem találják a sorozatgyilkost, aki terrorizálja a várost, ezért a mai napon, szeptember elsejétől kijárási tilalmat rendeltek el, délután 6 órától. Ugyanakkor a lakosok azt nem is sejtik, hogy az elhunytak többsége ádáz, természetfeletti gyilkos volt.
Markus az ablakhoz lép, egy hosszas pillantást vetve a városra, közben belekortyol a poharában lévő hatvan éves Whisky-be. Kishúga, kopogás nélkül, izgatottan mellette termett. Hosszú szőke haja enyhe hullámokban omlott vállára. Szeme kék, akár a sötét viharos óceán.
– Indulhatunk? – kérdezte Claire, majd hozzávágta a táskáját és gúnyosan mosolygott. – Legalább egy kicsit lehetnél vidámabb, olyan vagy mindig, mint akinek a fogát húzzák. – Semmi kedvem részt venni a hülye játékaidban. Iskolába akarsz járni? Rajta itt a lehetőség, de engem hagyj ki belőle. – Markus a hirtelen lobbanó és szeszélyes természetét mindenhol ismerik. Aki találkozik vele, örökké megjegyzi az arcát, főleg, ha feldühítik őt. Rövid szőkés barna haja tökéletesen illett rideg és kőkemény jelleméhez. Szeme a zöldnek egy olyan árnyalatát képviseli, amelyet még senki sem látott. Teste feszes és fejlett izomzatán az izzadtság sziluettet játszik, akár az újságok címlapján szereplő modelleknek. A fotogén külső az összes testvérére jellemző, úgy néz ki, mintha ehhez a családhoz csak jó külsővel lehet bekerülni.
– Megegyeztünk, emlékszel? Sokat szenvedtem miattad, és most élni szeretnék, legalább amíg itt vagyunk. – Mark felveszi az egyik fekete testhez simuló pólóját, befűzi az övét, és elindul kifelé mit sem szólva testvéréhez. Felveszi a jegyzeteit, majd a táskába csúsztatja. A lány hűtőszekrényhez siet és két vértasakot emel ki, majd levágja a tetejét, és beleönti őket egy termoszba. – Te is vigyél, elvégre nem harapdálhatjuk össze a diákokat.
– Ha éhes leszek megoldom, nem kellenek a tanácsaid Claire – felkapták táskájukat és pár másodperc múlva már az iskolánál teremtek. Élvezik minden előnyét annak, hogy nem emberek.
Markus a tanári szobába ment, ahol az új kollégák szeretettel, némelyek pedig csodálattal fogadták. Megkapta a házirendet és a beosztást, amely szerint ez első óra biológia. Ő volt a szexy és titokzatos új tanár, akinek az órájára minden szingli és nem szingli hölgy kíváncsi volt. Elindult az előadóterem felé a folyosó végére, de már most hányingere volt az emberektől. Belépett, majd az asztalához sétált, és várta a csengetést. Elővette a tananyagot, amelynek első témája az a keringés szervrendszer és a vércsoport meghatározás volt. A csengő következtében a diákok ugyanúgy folytatják a fecsegést. Felvette a névsort felállt és előrelépett, majd határozottan megszólalt.
– Üdvözletem. – Minden diák egyszerre ráfigyelt, és síri csend lett a teremben. - Dr. Markus Gray vagyok, de szólítsatok csak Marknak. Én fogom tanítani ezt a CSODÁLATOS tantárgyat – mondta iróniával a hangjában. – Kezdjük egy névsorolvasással, emelje fel a kezét, akit szólítok. Aaron Hubble...Abigel Robinson...Aida Northman...Akala Nill...Armanda Nightmare... – Armanda Nightmare... NEM JELENT MEG...Ashle Hale... – Az egyik cserediák hiányzott csupán. A negyvenhárom név felsorolása után, ivott egy kortyot az asztalán lévő kristályvízből.
– Tiszteletet, csendet, és fegyelmezett viselkedést várok el. Cserébe nem szívatom meg magukat a kedvem szerint. Ma telihold lesz, szóval kérem önöket ne hozzanak ki a sodromból. Van kérdés?? - Még mindig szótlanság uralkodott, ezt annak vette, hogy a diákok elfogadták és megértették a kérését. – A mai napon nem zaklatom magukat tanulással. Üljenek párba és vegyenek elő egy mikroszkópot. Vércsoport meghatározást fognak csinálni. – a tanulók párokba rendeződve nekiálltam a feladatnak.
A vérmintákat a tesztpapírra tették, majd miután meghatározták egy üveglapra cseppentve elemezték őket. Hirtelen a terem ajtaja lendületből kicsapódott, nagy durranást hallatva. Egy lány rohant be a terembe. Minden tekintet őt fókuszálta, és suttogni kezdtek. A lány a tanár elé állt, és magyarázkodásba kezdett. – Bocsánatot kérek Dr. ..... – a fiatal hölgy zavarba jött. Túl fiatalnak találta a férfit egy orvosi titulushoz. – Markus, de maradjunk a Marknál. – elővette a névsort és az első nap eltekintett a késéstől. - Többet ne forduljon ez elő. Foglaljon helyet és végezze el a feladatot. – meglepődve szemléli a hölgy vonásait, túl tökéletesnek találta a többi diákhoz képest, másképp tekintett rá, mint azelőtt még senkire. Armanda körbenézett, és már nem volt szabad mikroszkóp. – Elnézést. De nincs párom, és minden mikroszkóp foglalt. – még egyszer hátranézett a biztonság kedvéért, nehogy még jobban hülyét csináljon magából. – Üljön csak ide – mikor kimondta, már tudta, hogy rossz ötlet volt. A lány egy széket vitt a tanári asztalhoz és leült. Markus kibontotta a tűt, majd gyengéden megérintette selymes bőrét, közben végig az arcát nézte. Egy gyors mozdulattal megszúrta a lány ujját, és vérének aromája az egész teremben érezhetővé vált. A férfi teste megfeszült, még sohasem érzett ekkora vágyat, hogy megízleljen egy cseppet. Megfordította az ujját, és a papírra nyomott egy kis vért. Az eredményen szinte lehetetlen, ugyanis a lánynak nincs vércsoportja. Hallott már ilyent, de azok csak gyerekmesék voltak az ő korában. – Valószínűleg hibás volt ez a teszt, de sajnos már nincs több. Nézze meg mikroszkóp alatt, amíg visszajövök. – Mark gyors tempóban a mosdóhoz sietett, próbálta elterelni a figyelmét. Az egyik vécét épp lehúzta egy tanársegéd.
– Jól vagy öreg? Elég nyúzottnak tűnsz. – Szeme szinte világított, s zöldből vörös átmenetbe váltott, mint aki megveszett. –Ne ordíts! – szeme olyanná vált, akár egy feneketlen kút, aki egyszer belenéz, örökké a rabjává válik, Egy pillantás alatt megigézte a férfi, és a nyakába harapott.
YOU ARE READING
365 napos írástechnikai kihívás
Short Story365 napos írástechnikai kihívás válogatások. Mindenkit ösztönzök rá, aki szeret írni, vagy fejlődni szeretne, hogy csinálja velem a kihívásokat. Jelölj meg, küldd el üzenetben, vagy kommenteld be te is a feladatok megoldásait, szívesen elolvasnám ők...