0.8

344 83 68
                                    


Genç kız elindeki günlükle bakışıyordu. Onun evindeyken sadece ona bir mesaj bıraktığı ihtimalini düşünüyordu. Şu an bırakmaması ve onun özeline girme ihtimalini düşünüyordu.

Ne yapmalıydı?

Günlüğü eline almıştı ki odasında sessiz bir melodi duyuldu. Telefonunu eline aldı. Bayan Shin'di arayan.

Aklına doluşan kötü düşünceleri kovmaya çalıştı ve ısrarla çalan telefonu açtı. Elleri titriyordu.

"Alo? Bayan Shin?"

"Chaeryeong! Bir an açmayacaksın sandım..."

"Üzgünüm efendim. Ne diyecektiniz?"

"Ryujin'i şimdi ziyaret edebilirsin, bunu söyleyecektim."

"Gerçekten mi! Hemen hastaneye gidiyorum!"

"Peki o zaman, kapatayım da hazırlan."

"Bir dakika! Siz ziyaretine gitmeyecek misiniz?"

"Hayır..."

"Peki..."

Telefonu kapattı. Neden diye sormayacaktı. Nedeni ne olursa olsun kızını o hastane odasında bırakıyordu işte...

Hemen kıyafetlerini giyip çantasına elime gelen her şeyi doldurdu. Koşarak kapıdan çıktı. Otobüs durağına gitmeyi es geçerek koşmaya başladı. Otobüsü bekleyemezdi.

Ryujin'in ayık olduğu her saniye onun için kıymetliydi ve harcayamazdı. Güçsüz bedeni ilk defa güçle dolmuştu.

Çünkü Shin Ryujin farklıydı. Onun uğruna her şeyi verirdi. O en iyi arkadaşıydı...

Hastane görüş açısına girdiğinde daha da hızlandı. Sonunda varmıştı.

Dayan Ryujin...

Beautiful | ChaeryuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin