Bir gün bu defteri bulacağını umarak yazıyorum bunu güzelim. Kararımı verdim, her şeye son vermenin zamanı gelmişti. Eğer intihar etmem seni üzdüyse özür dilerim güzelim.Ben çok küçükken babam bizi terk etti. 5 yaşındaydım, okula yeni başlıyordum. Annem benim sorumluluğumu tek başına üstlendi ve kederini içine gömdü.
O zamandan beri söz verdim annemi gururlandırmaya. Liseye geçene kadar hep okulumda derece yaptım. Herkesin eliyle gösterdiği 'komşunun çocuğu'ydum ben.
Liseye geçtiğimde seninle tanıştık. Bir kız olmama rağmen aklımı kemiriyordun. Neden seni bu kadar düşündüğümü araştırdığımda ise o sözcüğü gördüm; 'Lezbiyenlik'.
Çok korktum güzelim. Annem her zaman Tanrı'nın onları lanetlediğini söylerdi. Tanrı neden aşkı lanetlemişti ki? Birbirini seven iki kişi neyle suçlanabilirdi?
Anneme seni anlattığımda ve benim Lezbiyen olduğumu söylediğimde ise evde kıyamet kopmuştu. Annem o kadar ileri gitmişti ki hastanede uyanmıştım.
Bu olayların ardından ev hapsi ve işkenceler geldi. Her gün evde kavga çıkıyordu. Artık kendi evimde oturamaz olmuştum. Bütün bunların suçlusu Tanrı'ydı. Neden beni lanetlemişti güzelim? Neden sevmemi istememişti?
Ben de kaçmak istedim. Bir tırtıl olmak ve işin sonunda uçup gitmek istiyordum. Çok uzaklara kaçmak istiyordum...
Hiç cesaret edememiştim bu zamana kadar. Şimdi kendime güvenim yerinde. Artık bu hayatı yaşayamam. Lütfen kendini suçlama güzelim. Hiçbir suçun yok. Bir suçlu varsa o benim.
Hatırlıyor musun, annenin sana ölü kişilerin ruhlarının her zaman gökyüzünde seni izleyeceğini söylediğini anlatmıştın bana heyecanla. Her zaman gökyüzüne bakıp ölü akrabalarına selam verdiğini görürdüm.
Ben öldüğümde gökyüzünde bana selam veremeyecek olman ne acı. Tanrı'nın lanetiyle yerin 7 kat altında olacağım çünkü. Alevler içinde, çığlık çığlığa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beautiful | Chaeryu
FanfictionRyujin'in sadece aşkını anlatabileceği bir günlüğü vardı, Chaeryeong'un ise sadece gözyaşları. Kırmızı günlüğe düşen damlalar bağlamıştı belki de onları birbirlerine... Wattpad'deki ilk Chaeryeong x Ryujin kitabı. © gxddxs | 2020