BAB 7

207 48 4
                                    


alahai...dah smpai da mamat ni...awalnya... bkak pintu

"awal bethol ko dtg" yla mana x nye...aku ajak g umah aku kol 8. pukul 7:30 da terpacak dpan pintu aku

"ishh ko niyh...lantak akula..kee...ko nk aku blik hah?"

"tak payah lah ishh"ngada lak mamat niyh sepak karang x dpat pape.

"well....canne aku nk jadi 'fake girlfriend' ko tu aku x reti tau" tanya aku.

dan dgn tertibanya dia pgang tangan aku dan bawak aku masok dalam rumah...

perasaan apa ni weyh....ishhhh...jgn suka kat dia please..arghhhhhh

"eh,yunho da smpai ?"tanya eomma ku yg baru kluar dri dapur.eomma hanya trsenyum melihat kami berpegangan tangan

"herm yunho baru jer smpai auntie"kata yunho lalu ddk di sofa.dia ddk bethol2 tpi aku.....rapat gila.hati aku berdegup kencang...stiap kali kitaorg jumpa itulah prasaan aku sejak dari kecik lagi.

aku....aku.....su....suka.....dia ker? mus....mustahil.....

yer........aku suka dia sbenarnya dah lama dah......tapi.....dia xkan suka aku sbb aku pnah confess kat dia and dia tolak....sbb tu kitaorg macam bermusuh....tapi tu cerita lama....sekolah rendah pnya crita.....wktu appa kata aku kna kahwin ngan yunho....aku nangis....sbb.....aku tahu yunho xkan terima aku.......

skip

"ermm... awak Han Seung Hyo ker?"tanya seorang mamat yg aku x knal.

"haah,awak siapa yer?"

"owh, saya  Lee Jin Woo . Mrs.kim suruh sya jmpa awak sbb dia kata awak mahir subjek b.i "jlasnya

haahla...mrs kim ada ckp kat aku yg aku akn dijadikan mentor kat sorang bdk niyh...hensem la jgk hek...

"owh,mrs.kim pnah ckap kat sya sorry la yer lupa hahahah..btw...saya nk panggil awak apa ek?"

"panggil jinwoo jer"katanya smbil tersenyum manis.....

start dari haritu la aku dan jinwoo ni rapat...kitaorg slalu pergi makan sma2. ptg ptg pon dia dtg rumah aku tul blajar....

                 YUNHO P.O.V

aku berjalan pergi kat hyo...nampak dia tgah smbang2 ngan bdak tu..tch...spalak bdk tu

"hyo, ko free x ptg niyh jom tman aku g jln2?"

"erm...tak boleh kot sbb ptg niyh jinwoo nk dtg rumah aku wat hw.mian" katanya...

smenjak mamat tu ada.dia slalu tolak klo aku ajak dia g mana mana ishhh...

author: ko jeles ker
yunho: sebok la kau
author: hek eleh kerek

yer... aku jeles....

"hyo ikut aku jap"aku tarik tangannya kluar dari kelas


TBC

[C] Not Supposed To Love - Jeong Yunho Where stories live. Discover now