"anak eomma dah balik?""herm,eomma masak apa harini?" tanyaku sambil menuju ke arah dapur.
eomma hanya mengikutiku dari blakang sambil tersenyum manis.
senyum2 ni mesti ada something nk tanya niyh... bisikku.
aku pusing kebelakang menghadap eomma . "napa eomma, nak tanya apa ni senyum senyum jer" Tanya Aku
skip
aku masuk ke bilik lalu menghempaskan badanku ke katil. eomma ni sihat ke tak tiba tiba tanya soalan tu.....
FLASHBACK
"erm... kamu...suka yunho?"
aku terkaku. gila apa aku nk suka tiang lampu tu. Dah eiiii mmg x lah. simpang malaikat 44.😒
"mmg x lah hyo nak suka dia.prangai pon macam apa eiii x nak.. ""eomma tgok dia baik jer. hensem pon hensem,kaya,pandai. smuala.bleh jadi mnantu tau hehehe"kata eommaku lalu pergi...
END FLASHBACK
"hermm...knapa tiber tanya soalan tu haihhh.."keluh aku...
skip
"yunho!"jerit aku.
minah ni nk apa lagi lah
"yunho,pkak ke aku panggil ko lah" kataku smbil menepuk bahunya
"nak apa jerit- jerit nama org ni?memekak tahu tak?"
eih mamat niyh...dia jerit nama aku cam tarzan tersesat bleh plk dasar...
"ni eomma aku kasi amikla."aku menghulurkan satu bekas."klah bye" aku pon tros pergi.
"gumawo!"
skip
yer author tahu bnyak skip so...redho jlah yer anak2😆
back to the story
mihyung dan aku jalan beriringan untuk balik dri sekolah dan tertiba.....
"hai awak nk g mana tuw?"tanya seorang lelaki yg gatal.
"ko nak sebok pasal blahla"kataku lalu menarik tgn mihyung.
"eiii pompuan niyh"kata mamat tu lalu trik rambut aku.
"ahhhhhhh...sakitla bodo.lpasla.ahhhhhhhhhh"aku menjerit kesakitan.
mihyung?dia pecut dulu daser...
tiba2 mamat tu lpskan rambut aku..aku toleh kbelakang
"yun...yun..."
"ha yer aku yunho. tak yah terkejut sangat lah.dah2 prgi cpat biar aku setel kan mamat ni pergi" katanya.
yunho p.o.v
aku tgah jalan nk balik skolah lpstu aku nmpak nametag mihyung tercicir so aku kjar la diorg. trtiba aku nmpak satu mmt ni tarik rambut seunghyo...aku pon pergi kat mamat tu and tumbok dia ahaks..kuatkan aku...
end yunho p.o.v
"ko bleh ker?"soalku
"ingat aku ni lembik sgt ker hah?dah pergi la cpat"
TBC
YOU ARE READING
[C] Not Supposed To Love - Jeong Yunho
Fanfic"kau jangan sesekali suka aku" [ Ateez fanfic i ] START : 18 NOVEMBER 2020 END : 28 NOVEMBER 2020