BAB 4

258 53 12
                                    


TOK TOK TOK

Aku buka pintu. Oh, kluarga yunho ker yang dtg. Tapi an, knpa dia pkai coat hensem doh..

"Eh Pn.Jeong, jemputla msok" kata eomma ku dari blakang

Diorg smua pon msok manakala yunho sempat lagi menjeling aku. Ish mamat niyh tak yah nak jeling sangatlah, korek biji mata baru tau.

"ermmmm...hyo apa khabar? sihat?cantik hyo mlam niyh" tgur puan jeong.

"sihat je auntie...mana ada cantik biasa jer hahaha"

mula mulanya kitaorg smua bersembang macam biasa jer sehingga....

"ermm..sebenarnya kita berkumpul ni bkn untuk makan2 jer" sampok appaku.

"abis untuk apa?" tanya aku dan yunho serentak.

skip

aku dtg ke sekolah dgn badmood skali smua ni gara gara malam tadi ishhhhhhh

"ko ni knapa hah hyo? macam badmood jer?" tanya mihyung.

aku mengendahkan soalan tu dan tros ke class. Mihyung yg tak tahu pape tu tros mengekori jejak langkahku.

"ok hyo, jawab soalan niyh" Mrs.Kim memanggilku untuk menjawab soalan.

aku yg x fokus dlm klas tadi terkejut lalu kedepan untuk menjawab soalan berikut

"salah! hyo are you okay? knapa harini awak lain ek? biasanya awk dpat jawab dgn betul and slalu bagi repon harini tak plk. awak ada masalah ke? tanya Mrs.Kim prihatin

"tt-tak de pape mrs.kim" kataku smbil senyum.

"okay then"

skip

kringggggg.. 

Tamat waktu persekolahan. ramai plajr berpusu pusu kluar untuk balik kecuali aku. Aku hanya ddk termenung mengenangkan nasib aku...

FLASHBACK

"Abis untuk apa?" tanya aku dan yunho serentak.

"korangkan dah 17 tahun..sikit lagi nk abis blajar so....yunho syarikat tu appa akan bagi kat kamu" kata En jeong.

smua sudah tersenyum lebar mendengar berita baik itu tetapi......

"tapi kamu kna kahwin dgn hyo dulu"kata puan jeong tanpa berlapik.

"APA?!" aku dan yunho menjerit serentak lalu bangun dri kerusi..

"eomma appa apani?"tanyaku

"hyo...kamu kna kahwin dgn yunho"kata appa ku.

          YUNHO P.O.V

"APA?!" aku dan hyo menjerit dan berdiri.

"appa,apa appa cakap niyh? x masok akal langsong!"

"jeong yunho jgn nk kurang ajar ek?"bidas puan jeong

"eomma yunho baru 17 tahun mana bleh kahwin lagi2 dgn dia ni.x nk eomma"

"yunho dan hyo akn berkahwin tamat"kata en. han lalu naik ke atas

aku pandang hyo......

hyo sdah menumpahkan air matanya.

aku terduduk lalu menutup muka ku





TBC

[C] Not Supposed To Love - Jeong Yunho Where stories live. Discover now