EZİK KIZ (1)

8 2 0
                                    

Bu Uzay 'ın  küçükken Gökçe'ye uyguladığı eziyetlerin bir bölümü  diğer bölümlerle bağımsızdır.

YAZARIN ANLAMIYLA

Gökçe sıradan 14 yaşında bir kız . Uzay 15 yaşında kızların hayallerindeki bir erkek. Ne zaman Uzay'ı görse yanında kizlar da olurdu . Gökce'nin hayali Uzay'ïn sevgilisi olmaktı . Ama bu gerçek olmayacak kadar güzel bir hayaldi. Gökçe her Gece yatmadan önce onunla beraber hayal kurardı. Bir gün Uzay'in yanlarında ki kızlardan biri Gökçe'min yanına gelip
"Uzay seni görmek istiyormuş ,o yüzden yanına cagriyor seni " dedi  ağzındaki sakizla. Gökçe ne yapacağını bilememisti . Eli ayağına dolasmisti. Heyecamla başını sallayıp"tamam "deyip . Ayağa kalktı. Kızın peşinden ilerleyip binanın bahçesine geçtiler. Kalbi küt küt atıyordu. Sanki yerinden çıkacakmış gibi.

"Sana bir suprizimiz var "dedi Uzay güler . Gökçe de gülümseyip"ne?" Dedi . Yanındaki kızıl kızdan biri"hadi aşkım ver hediyesini" dedi. Uzay gülerek başını sallayıp arkadaki ellerini çözüp Gökçe'nin kafasına yumurta attı. Diğer kızlarda atmaya başladı.

Gökçe ellerini siper ederek  geri geri gitmeye başladı . Geri geri giderken bir taşa takılıp düştü.  Düşmenin acısı ve kafasına yumurta atılmasından dolayı ağlamaya başladı. Sessizce ağlıyordu. Yüzüne düşen yumurta sarıları ağlamasını gizliyordu. 

Yavaş yavaş ayağa kalktı. Ama o kendisi kalkmiyordu. Biri onu kaldırdı. Nedense nefes alamadığını hissetti.  Onu kaldiran Uzay 'di. Yavaşça kaldırıp yere fırlattı . Gökçe derin bir acı inledi . Yanına yaklaşan siyah saçlı kızlardan biri skizini çıkararak saçına yapıştırdı.  Gökçe hızlıca kalkıp koşar adım buradan uzaklaştı. Uzay'ïn doğum gününde vereceği hediyeyi düşürdü.

Umursamadi . Çünkü o bir hediyeyi bile hakketmiyordu.
Onu umursyan biri oldu ama...

Uzay . Gökce'nin cebinden düşen kutu Uzay'ïn gözüne çarptı. Yanındaki kızlara dönüp "gidin buradan"dedi sertçe. Emri kesin ve netti. Kizlar başını sallayıp binaya girdiler. Uzay yürüyerek kutunun yanına gitti.

Eğilip kutuyu aldı. Küçük kare bir kutuydu. İçini merakla açıp baktı içinden bir not bir de his tasi yani Uzay taşı bileklik vardi . Merakla notu açıp okumaya başladı.

İyi ki doğdun UZAY
Bu taşın anlamı benim için çok önemli
Uzay taşı bileklik bunun adı
Gökyüzündeki yıldızları izlediğim sırada aklıma sen geliyorsun ve buna baktıkça da
Umarım beğenirsin
Unutma dünyada UZAY bir tanedir

O an sadece Uzay'ïn elinde bunlar vardı bir bileklik ve bir not ...

Uzay bunları saklayacakti ve zamanı gelince ...

Umarım bu bölümü beğenirsiniz yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın ♥️♥️♥️

TARİH
20 Kasım 2020

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖKYÜZÜNDEKİ YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin