bölüm 2

928 684 552
                                    

Ben. Ben az önce ne yaşadım...
'Allahım nolur  o caninin dedikleri doğru olmasın. Lütfen lütfen lütfen yalan söylemiş olsun. Annem asla öyle bir şey yapmaz. Yapamaz'  Ben içimden buna benzer dualar ederken Baba demek istemediğim adam odamdan çıkmıştı. Salya sümük ağlarken gözlerim ağırlaşmaya başlamıştı daha fazla dayanamayarak uykuya teslim oldum.

Sabah perdenin çekilme sesinden sonra güneş ışınlarının yüzüme vurmasıyla ayılmaya başlamıştım. Gözlerimi ilk başta sıkıca yumdum ardından yavaşça açmaya çalıştım. Gözlerim aydınlığa alışınca pencere kenarında duran kişiye bakmamla yatakta korkuyla sıçramam bir olmuştu.
Bu adamın burda ne işi vardı yine. Yorganı üzerimden hızlıca çekip kapıya doğru koşmaya başladığım sırada kolumdan beni tutup durdurdu. Kolumu her ne kadar çekiştirsemde canımı acıtmaktan başka bir işe yaramıyordu. En sonunda pes edip öfkeli gözlerle iğrenç suratına bakmaya başladım. Çok geçmeden sessizliği bozup konuştu.

"Rüyacım ne kadar çok uyudun öyle yaa"

Sesim niye düzelmedi ki benim. Ağzının payını verseydim şu adamın offff off.

" Tabi ya nasılda unutmuşum. Senin sesin kısılmıştı dimi. Bende niye cevap vermiyor bu kız diyorum. Hatta biliyor musun bir an büyüklerine karşı saygılı olmaya başladın sanmıştım . "

Hırçın nefesler alıp vermeye başlamıştım.

"Sıkıldın sen. Yüzünden belli oluyor sadede gel babacım demek istediğin. "

Ufak bir kahkaha'nın ardından yüzüne olabilecek kadar ciddi bi görünüm yerleştirdikten sonra devam etti.

" DNA testi yapıcaz. Hemen yarın. Randevu aldırdım. "

Aval aval suratına bakıyordum. Ne demek DNA testi yapıcaz?

"Bakma suratıma öyle. Kızım olduğuna zaten inanmıyordum üstüne öğrendiğim bazı şeylerden sonra hiç inanmıyorum. Ama şunu bil rüya. Kızım değilsen artık ne başını koyabileceğin karnını doğurabileceğin bir evin nede ailen olacak. Kızımsan da sekizini bitirip eşşek gibi çalışacaksın. "

Daha fazla dayanamadım gözümden düşen bir damla yaşı sertçe silip kolumu da elinden kurtarıp banyoya kilitledim kendimi. Ellerimi lavobonun kenarına yerleştirip ayna da ki yansımama baktım. Çok kötü durumdayım. İki günde beni berbat hale getirmişti . Elimi yüzümü soğuk suyla yıkamak istedim ama duş almak daha cazip geldi. Üzerimde ki pijamalarımı ve iç çamaşırlarımı çıkarıp duşakabin'in içine girip suyu ayarladım. Başımdan aşağıya süzülen ılık suya çok sürmeden gözyaşlarım da karışmıştı. Ayakta duracak halim yoktu gözüm kararmaya eşyalar bulanıklaşmaya başlamıştı. Bir anda tenimi soğuk zeminde ardından da başım da sıcak bi sızı hissettim. Sonrası ise koskocaman sessizlik...

"Ateşi çok yüksek. Serumun içine gereken ilaçlar koyuldu. Dikişine dikkat edin lütfen. Bir hafta sonra muayneye de gelmeyi unutmayın. Rüya olabildiğince üzüntü ve stresten uzak dursun. Tekrardan geçmiş olsun. "

Biri konuşmuştu sesi tanıdık gelmiyordu. Ama ardından gelen ses gayet tanıdıktı.

"Tabi merak etmeyin. "

Halamdı bu. Başka biri daha konuşmaya dahil oldu. Onunda sesi tanıdık geliyordu.

"Doktor bey ben bi şey sormak istiyorum"

"Tabi sizi dinliyorum"

"Ben DNA testi yapmak istiyorum. Nasıl yapabiliriz? "

"Abi sana gerçekten inanmıyorum. O senin öz kızın. Ona bunu yaşatma!! "

"Kes sesini. Söyle doktor bey nasıl olacak bu test? "

" İlk önce DNA testi yapılacak kişilerin dokuları lazım. "

ÇİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin