~ALYA~
Mia ile odama girdiğimiz gibi hemen kapıyı kapattım ve gazetecilik hünerlerimi konuşturarak ağzını aramaya ve işime yarayan bir şey var mı diye bakmaya karar verdim.
"Geç Mia otur şöyle karşıma." Gösterdiğim yere oturduğunda gergin olduğunu fark ettim.
"Neden gerginsin canım, bir şey mi oldu?" Bir şeyler sakladığından zaten şüpheleniyordum ama şimdi beden dili kendini ele vermişti, kesinlikle bir şeyler saklıyordu.
"H-hayır Alya, o da nerden çıktı? Sen ne için çağırmıştın?" Göz kırparak cevap verdim
"Biraz birbirimize kaynaşırız diye düşünmüştüm aslında, hem şirketteki dedikoduları da senden başka kimden öğrenebilirim ki. Ee, Lila ile Marinette arasında neler dönüyor?"
"Ba-bayan Rossi ile Mari arasında mı? Ne olmuş ki?"
"Canım benim, gazeteci olduğumu unutma istersen, benim her yerde gözüm var ve sen de bir şeyler saklıyorsun bu yüzden dökül bakalım!" Her ne kadar sert bir üslup kullanmak ve kızı korkutmak istemesem de kız hiçbir şey anlatmayacak gibiydi buna mecbur kalmıştım. Gerekirse söke söke gerçekleri öğrenecektim.
"Alya bu da ne demek oluyor? Ben hiçbir şey saklamıyorum! İftira atamazsın!" Ahh... Nesin sen ilkokul çocuğu mu? Duygularını saklamak bu kadar zor olmamalı...
"İstersen bu Adrien'ın kulağına gitmesin ha? Neler yaptığını zaten biliyorum, ben nedenini istiyorum. Hem belki senin Lila'dan kurtulmana da yardım ederim." Blöf yapıyordum ama karşımdakinin bunu anlamayacağından emindim.
Ayrıca Lila gibi insanları tanıyordum, içine kapanık ve yalnız olarak gördüğü kızı kesinlikle tehdit etmişti ve kendi emelleri için alet olarak kullanıyordu. Gerçi Mia'nın Lila'nın planının ne kadarını bildiğinden şüpheliydim ama...
"B-bay Agreste'in bunu bilmesine ne gerek var Alyacım değil mi? Ben anlatırım sen sor bana." Yaptığı dönüşle ağzım açık kalmıştı valla.
"Tamam, Lila Mari'nin ilk iş gününde çalışanlara ne anlattı?"
"Marinette'in işi alabilmek ve Tsuguri Şirketi'nin tazminatını ödetebilmek için Bay Agreste'i kandırdığını söyledi." Bunu zaten tahmin etmiştim ama neden böyle şeyler yapıyordu ki?
"Neden peki?"
"Marinette ile liseden beri kavgalılarmış o yüzden ondan nefret ediyormuş. Bana da Marinette'in güvenini kazanmamı böylece planının daha kolay işleyeceğini söyledi." Marinette ile lisede öyle büyük bir kavgaları olmamıştı, Marinette onun yalancı olduğunu söylemişti sadece, bundan nasıl bu kadar nefret dolmuş olabilirdi ki?
"Seni ne ile tehdit ediyor?" sorduğum soru üzerine kızardı ve
"E-erkek arkadaşıma benim onu aldattığımı söylecekti." dedi. Bu kızın melek yüzlü bir şeytan çıkacağı kimin aklına gelebilirdi ki?
"Lila'nın asıl amacı ne? Ne planı yaptı?"
"Bunu bana hiçbir zaman söylemedi ama..." söyleyeceği şeyi yutmuşa benziyordu
"Ama ne?"
"B-bazen birini arıyor. Bence bu işin arkasında o var." Bu gayet olasıydı çünkü Lila ile Marinette'in arasında hiçbir zaman bu kadar ciddi bir durum olmamıştı.
"Tamam, şimdi git ve Adrien'a her şeyi anlat ve pozisyonunu benim asistanım olarak değişmesini sağla."
"A-ama Bay A-Agreste'e bunu anlatırsam ben de Bayan Rossi de kovuluruz."
"Merak etme kovulmayacaksın. Şimdi çık artık ve Lila'ya hiçbir çaktırmamaya dikkat et, yoksa erkek arkadaşına ondan önce ben söylerim."
Başını sallayarak dışarı çıktığında bu işin göründüğünden daha büyük bir şey olduğunu fark ettim ve bunu Mari'ye anlatmak için ben de odamdan çıktım.
>><<<>>><<
~ADRİEN~
Bayan Spencer'ın anlattıkları içimde büyük bir öfke oluştururken Alya'nın bir bildiği vardır diyerek onu Alya'nın asistanı ve Alya'nın asistanını da Prenses'imin yaptım. Bu değişikliği de Bayan Bonnet'e iletmesini isteyerek Bayan Spencer'ı gönderdim.
Lila'nın bazen biri ile telefonda konuşması dikkatimi çekmişti ama üstünde durmamıştım. Şimdi Amelia da söyleyince her şey mantıklı gelmişti. Büyük ihtimalle Lila'nın kiminle konuştuğunu biliyordum ve kendisi Kara Kedi'den bir ziyaret kazanmıştı. Onu uyarmıştım ama o uymamayı seçmişti o zaman cezasına da hazır olmalıydı.
Bu akşam uygun olmalıydı, hem Leydim'i de dönüşmeye ikna etmek için televizyon stüdyosuna gitmem gerekiyordu. Şanslıysam canlı yayında olurlardı.
Plagg'e dönerek bu akşamki planımı anlattığımda
"Hala Leydi'ne onun kim olduğunu söylememekte kararlı mısın?" diye sordu.
"Her şeyin bir zamanı var Plagg, bugün söylersem Adrien'dan da uzaklaşır, zaten ona yakın olabilmem için tek şansım bu."
"Ne kadar geç öğrenirse sana o kadar çok kızar, hem sen onun yaptıklarından sorumlu değilsin, Marinette öyle biri değil seni uzaklaştırmaz."
"Aslında haklı olabilirsin, hem neden kaçıp gittiğimi anlatırken hikayemde boşluklar olması Marin'nin de dikkatini çekerdi hem de o zaten şansını kaybetti, artık saklamama gerek yok. Neden en başından sakladıysam zaten!"
"Adrien kendine bu kadar yüklenme, sen de o da o zaman çocuktunuz, ne yapman gerektiğini bilmiyordun ve korkmuştun. Sen de kaçmayı seçtin. Tamam belki en iyi yol değildi ama olan oldu. Şimdi kendini affettirmen gerekiyor. Bunu nasıl yapacağın tamamen senin elinde. Ona yalan söylemeye devam edebilirsin, ya da doğruyu söylersin."
Plagg haklıydı, kaçarak hiçbir yere varamıyordum, bunu deneyimlemiştim. Ama hala Marinette'e patronunun onun kaçıp giden eski sevgilisi olduğunu göstermek istemiyordum. Onun yanında olabileceğim son şansımı da kaybetmek istemiyordum...
Sonunda kararımı verdim. Bu akşam onunla konuşacak, aramızdaki ilişkiyi tamamen koparacaktım. Daha sonra kafamdaki bu düğümden kurtulduğum için konuşmanın daha kolay olacağı Leydim'i dönüşmesi için ikna etmek vardı. Kimliğini bildiğimi öğrenirse daha da sinirlenirdi ve ben yoluma daha fazla taş koymak kesinlikle istemiyordum.
Eğer her şey yanlış gider ve Leydim beni dinlemek istemez ya da affetmezse elimde hala Adrien olarak Marinette ile birlikte olma şansım kalırdı.
Eveeet... Nasıl buldunuz bölümü?
Kafanız karıştı muhtemelen, bu çok doğal çünkü yazarken de benim kafam karıştı :D
Ama merak etmeyin bu gizemin çözülmesine az kaldı.
Kara kediye bu bölüm dönüşmesini planlamıştım ama hiçbir zaman planladığım hiçbir olayı hiçbir bölümde yapamadığım için bunu da yapamadım, bir dahaki bölüme kaldı artık.
Sizce Lila'nın aradığı kişi kim??
Gelelim sınırlarımıza:
Vote:30 (artık arttırma vaktim geldi diye düşündüm (; )
Yorum: 60
Büyük ihtimalle ya bugün ya yarın Prenses'in sınırı geçilecek bir de ona yb yazmam lazım o yüzden sınırları azcık arttırdım.
Sizleri çok seviyorum kendinize çok dikkat edin <3 <3
Görüşürüzzz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Patronum
FanfictionMarinette, Agreste Şirketi'nde işe girdiğinde patronu Adrien Agreste'in aslında onu bırakıp giden eski sevgilisi Kara Kedi olduğundan habersizdir... Klasik bir patron-çalışan kurgusu değil hatta alakası bile yok, şirkette bile geçmiyor, içeride sizi...