Yıllar geçmişti fakat krallar hâlâ Yoongi'yi arıyordu. Çünkü vampir ve büyücü olarak doğanlar tehlikeli bir lanetle birlikte doğarlardı.Yüzyıllar önce yaşamış olan melez neredeyse tüm ülkeyi yokuluşa sürüklemişti bu yüzden krallar tekrar bu olayın yaşanmasını istemediği için Yoongi'yi aramaktan bir kez bile olsun vazgeçmemişlerdi...
******************
Hayır Yoon tek başına ormana gidemezsin çok tehlikeli.
Ama hyung, ben büyüdüm artık korunmaya ihtiyacım yok.
'Büyüdün mü?' demişti hyungu alayla.Yıllar geçmesine rağmen hâlâ seni arıyorlar ve sen tek başıma gideceğim diye tutturuyorsun demişti.
O sırada Taehyung, Yoongi'ye yine bildiği şeyleri söyleyen küçüğüne bakmış ve;
Bırak gitsin Jungkook.
A-ama hyung!Ya başına bir şey gelirse naparız?
Namjoon ve Jin hyunga verdiğimiz sözü tutamazsak kendimi hiç affetmem.Sözlerine karşılık Taehyung ona sarılmış ve 'Bir kerelikten bir şey olmaz' demişti.Sadece 1 saatlik olarak çıkmasına karar verilmiş ve Yoongi mutlulukla hyunglarıyla her zaman gittiği ormana doğru yürümeye başlamıştı.
Sonrasında ise ormanın içindeki gölün önünde oturmuş ve etrafı izlemişti.Dakikalar sonra duyduğu keman sesiyle birlikte sesin geldiği yöne gitmeye başladı.
Ağaçların bol olduğu kısımda genç,kırmızı saçlı ve büyük ihtimalle prens olan birisi keman çalıyordu.Hoş müzik ile birlikte hayranlıkla bakakalan Yoongi, izin aldığı saatin dışına çıktığını bile fark etmemişti.Genç prens hissettiği bakışlarla birlikte etrafına bakınmış ve kırmızı gözlü bir gencin onu izlediğini fark etmesiyle birlikte silahını eline almıştı.
Hey ordaki,sen kimsin?
Yoongi, gencin onu fark ettiğini görünce hızlıca koşmaya başlamıştı. Fakat genç de arkasından koşuyordu. Yoongi gücünü kullanmış, daha çok hızlı koşmaya başlamıştı ve bir mağaraya girip babası Jin'den miras kalan büyü kitabından öğrendiği görünmezlik büyüsünü yapmıştı.Bir süre sessizce bekledikten sonra mağaradan çıkıp eve doğru koşmaya başlamıştı. Bu sırada genç ise gördüğü gizemli çocuğu nedensizce arıyordu.Bulamayacağını anlamış ve sarayına geri dönmüştü.
*******************
Lanet olsun hyun,sana demiştim tek başına çıkamaz diye!
Sakin ol Jungkook. Sadece yarım saat geç kaldı.Biraz daha bekleyelim gelmezse aramaya başlarız.
Sakin olmamı be-
Sözlerinin yarıda kesilmesinin sebebi Yoongi'nin onlara koşarak gelmesiydi. Jungkook ona sımsıkı sarılmış ve eve sokmuştu.İçeri girdiklerinde ise onun koltuğa oturmasını beklemiş, ardından konuşamaya başlamıştı.
Neredeydin korkudan aklımı kaçırmak üzereydim.
Hyung b-ben ormanda duyduğum keman sesini takip ettim ve birini gördüm.
O seni gördü mü peki?
Evet, peşimden koştu ama yetişemedi.
Jungkook sadece kafa sallamakla yetinmişti. Yoongi'nin sapasağlam dönmesi içine su serpse de, yine de bir şeyler olacağını hissediyor gibiydi...
Kim bilir belki de gerçekten olacaktır?
Bölüm sonu~
Uzun zamandır yoktum bu yüzden özür dilerim. Umarım beklediğinize demiştir~
Ben melody,
Sizi seviyorum 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beast/Sope
FanficVampir olan Hoseok, Melez olan Min Yoongi'yi korumak zorundaydı... Başlangıç:18.10.2020 Bitiş:devam ediyor Eski sıralamalar: 1#vminkook 3#vminkook