Bir terslik Var

152 15 13
                                    

Tae hyung sence de bu zamanda onu kalabalık ortama sokmamız tehlikeli olmaz mı?

Bu zamanda derken?

Hyung dün geç geldi hatırlarsan ve endişeli görünüyordu. Bence onu gören kişiyle ilgili bir şey oldu da bize anlatmıyor.

Saçmalama eğer bir şey olsaydı bize anlatırdı.

Bilemiyorum.

Telaşlanma küçüğüm,bir şey olmayacak çünkü biz onu koruyacağız tamam mı?

Tamam.

Ne olursa olsun Yoon sakın yanımızdan ayrılma.

Yah hyung! Ben 18 yaşındayım. Bebekmişim gibi davranma bana.

Sen hâlâ bebeksin Yoon.

Yoongi duydukları karşısında iç çekmişti. Hyungunun ona bebek muamelesi yapması sinirini bozuyordu.Daha fazla bir şey demeden kapıya doğru yönelmiş ve dışarı çıkmıştı. Arkasından Jungkook ve Taehyung dışarı çıkmış ve büyük pazar alanına doğru yola koyulmuşlardı.

Pazar alanına geldiklerinde jungkook daha da huzursuz olmaya başlamıştı fakat hyungunun dedikleri aklına gelmiş, takmamaya çalışmıştı.Sebze tezgahına yaklaştığında duyduğu sese doğru bakmıştı.Bunlar kralın adamlarıydı. Pazardaki insanları durdurup birini tarif ediyor gibi duruyorlardı. Yoongi'yi arıyorlar diye düşündü. Tae hyunguna burdan çabuk gitmeliyiz diye fısıldamış ve dikkat çekmeden ters tarafa doğru ilerlemeye başlamışlardı.O sırada bir kadının feryatları tüm pazar alanından duyulmuştu.

Yalvarırım bırakın çocuğumu, o melez değil!

Aradığımız özellikler onda var gibi duruyor bu yüzden zorluk çıkarma kadın! Bizimle gelecek dediysek gelecek.

Askerler,gözyaşlarına boğulan anne ve çocuğunu ayırmayı başarmış ve çocuğu saraya götürmüşlerdi.
Haberi duyan krallar sevinmiş, toplantıda olan herkesi durumu anlatmak için çağırmıştı.
Herkes toplantı salonuna gelmiş ve kralın yapacağı açıklamayı beklemeye başlamıştı.

"Hepinizi buraya basit bir sebepten çağırmadık.Bugün yaptığımız toplantıdan sonra bazı gelişmeler oldu. Askerlerimiz sonunda o melez bozuntusunu bulmaya başardı" demişti kral gururlu bir gülümsemeyle.

Toplantı odasının kapısı açılmış ve askerlerle birlikte çocuk gelmişti.Büyücülerin Kralı Kim Heechul atalarından kalan büyücülük kitabındaki melezler hakkında olan sayfaya tekrar göz atmış fakat bir terslik olduğunu fark etmişti.Askerler en önemli özelliği unutmuşlardı. "vampir ve büyücü melezi olanların göz rengi gül kurusu rengindedir.Aynı zamanda ani duygu değişimi yaşandığında,kırmızı ya da mor olarak da görülebilir."

Kral Heechul, bu işte ortağı olan vampirlerin kralı Kim Jongdae'ye durumu anlatmıştı.Başarısızlığı kaldıramayan kral,askerlere idam cezası vermişti.Olayları gören Hoseok ise iç çekmişti. Binlerce insanın içinden onu bulamayacaklarını düşünüyordu.

Bu sırada jungkook'lar eve varmıştı.Yoongi hemen odasına çıkmış ve kendini yatağa atmıştı.Yatarken olanları düşünüyordu. Belki de daha fazla sorun çıkarmamak için tek başına yaşamalıydı çünkü hyungları onun yüzünden zarar görsün istemiyordu.

Akşam yemeği vakti gelmişti. Taehyung Yoongi'ye seslenmiş fakat geri dönüş alamamıştı.Bu sefer de odasının kapısını tıklatmıştı. Yine geri dönüş alamayınca kapıyı açmıştı ama Yoongi içeride değildi.Masanın üstünde gördüğü notu almış ve okumaya başlamıştı.Her bir satırı okudukça gözlerinden yaşlar akıyordu. Jungkook ise onun yanına gelmiş ve neden ağladığını sormuştu.

Hyung Yoongi nerede ve neden ağlıyorsun?

Y-yoongi.

Ne oldu hyung söylesene.

O gitmiş.

Ne?

Bölüm sonu~

Selamlarrr geri döndümmm

Size verdiğim uzun bölüm sözünü tutabildim sonunda ve 1 ay bile olmadan yb attım🥳

Daha sık bölüm yazmaya çalışacağım 🤡👍🏻

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi alabilir miyim?

Sonra görüşmek üzere
Ben melody,
Sizi seviyorum

Beast/SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin