Ziua 1

24 2 0
                                    

Alex POV

Ma trezesc din cauza alarmei care suna neincetat asa ca decid sa ma ridic din pat si sa merg sa fac un dus.
Am stat 10 minute dupa care m-am plictisit si am decis sa cobor jos sa mananc dupa trebuia sa merg la facultate, ajuns in bucatarie ma duc sa imi iau un sandwich din frigider urmand sa il bag la microunde sa il incalzesc.

~SKIP TIME 10 MINUTE~

Dupa ce am mancat am iesit din casa si am plecat sa caut un taxi sa ma duca la facultate , am asteptat 30 de minute dupa un amarat de taxi.

~La Facultate~

Am ajuns la facultate si am dat sa intru inauntru dar am fost strigat de director asa ca m-am dus sa vad ce vrea.

-Domnule Alex e a 100 oara cand iti spun sa nu mai bati elevi din pacate ai prea multe reclamati asa ca trebuie sa te exmatriculam, Erai printre primi elevi la invațatura dar purtarea te-a stricat.

-Cum dar nu aveti cum sa ma exmatriculati! Eu ce o sa fac?

-Nu stim, nu este treaba noastra.

-La dracu cu romania voastra cu tot.

Am plecat repede acasa nervos, imi venea sa plang acum ce o sa fac, atatea intrebari dar nici un raspuns.
Ajuns acasa am intrat pe laptop si am cautat o facultate care ofera si bursa eu acum find instabil financiar, dupa cateva cautari am gasit o facultate in New York care ofera si bursa am intrat si am completat formularul.

La FacultateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum