Ziua 16

0 0 0
                                    

Alex POV

Am ajuns acasa si am vazuto pe mama lui paul gatind asa ca eu cu ana ne-am dus sa o ajutam m-am itors putin in spate si am vazut ca paul disparuse ma intrebam unde este dar a revenit intr-un minut jos schimbat de haine.

-Ce faci iubire?

-Bine tu?

-Bine.

-UwU....ce dragut.

-Multumim mama.

-Nu aveti pentru ce iubirele mamei.

-Si eu?

-Da ana si tu.

-wooow va iubesc mama lui paul.

-Si eu va iubesc pe toti.

Am terminat de facut mancarea si restul sau asezat la masa iar eu am ajutato pe mama lui paul sa puna masa.

-Mai paul dar ce ginere casnic mi-ai adus.

-Da normal macar aici sa fie casnic ca la facultate mai mult eu.

-Hei nu imi jigni ginerele.

Ne-am apucat toti sa radem inafara de tipul ala edi, ce fiinta insuportabila mai este si asta.

《SEARA》

Paul POV

Am terminat de facut un dus rapid si am iesit din baie doar cu o pereche de boxeri , alex am vazut ca statea pe telefon cred ca nu ma observat ma bag in pat usor si il simt pe alex cum se pune pe mine si moment culminat sa intarit alex se uita repede sub el si cand da de gigel se muta repede si se preface ca doarme macar de ma ajuta sa il culc pe gigel, oricum m-am dus in baie si am revenit dupa vreo jumate de ora saracul de gigel nu mai avea somn.

-Haide alex stiu ca nu dormi.

-Ba da dorm.

-Daca dormeai nu puteai vorbi.

-Aaaa da prefate ca nu ai auzit nimic.

-Doamne alex macar ma puteai ajuta sa il culc pe gigel.

-Eu??

-Da.

-Uite paul eu inca nu sunt pregatit sa am o relarie intima.

-De ce?

-Uite nu stiu daca o sa ma crezi sau nu cand eram la liceu am fost violat de 2 ori de 2 baieti diferiti si de atunci imi e prea frica, au fost atat de brutali ca imi doream sa mor.

-Shhh nu zi asta lasa o sa treaca, imi pare rau ca te-am intristat.

-Nu e nimic..

-Bine hai sa dormim.

-Bine.

Ne-am invelit mai bine si am adormit imbratisati, acum stau si ma gandesc ca a fost violat si ma apuca toti nervi daca i gasesc pe aia, pleaca de unde o fi cu ambulanta, daca mai pleaca intregi.

La FacultateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum