Alex POV
Am urcat sus cu paul si mama lui sa ne arate camerele noastre, eu m-am dus dupa paul si ana sa dus dupa doamna luiza, am ajuns in fata unei camere cu o usa alba frumoasa, am intrat in ea aceasta era decorat simplu din puctul meu de vedere aceasta avnd un pat , un dulap , doua noptiere si un balcon. Dupa ce am invaţat toata casa am coborat jos sa mancam, acolo ne-am intalnit cu ana care statea cu nathan si se uitau la televizor cred ca nebuna se indragosteste, oricum am mers spre bucatarie sa ne facem cate un sandwich rapid dupa am decis sa iesim in oras toţi patru la mall, ana era dea dreptul lesinata cand a auzit asta ea iubeste mult cumparaturile la fel ca mine dar nu prea merg des dar imi plac, ne-am schimbat si am plecat spre masina lui paul din drum o sa fie o zi interesanta din puctul meu de vedere.
-Paul mai avem?
-Mai e putin.
-Cat de putin?
-Mai sunt 5 kilometri.
-Ce nathan tu glumesti?
-Nu ,e distanta lunga pana acolom.
-Ok.
《SKIP TIME》
Alex POV
Intr-un final am ajuns si la mall am fost plictisit tot drumul dar macar acum sunt mai fericit.
-Ok acum ce facem?
-Mergem sa cumparam haine?
-Imi place cum suna.
-Si mie.
-Deci la toti ne place ideea?
-Daaa.
-Da.
-Da.
-Bun deci am hotarat. Mergem sa cumparam haine.
-Bine.
Am intrat in mall, care spre surprinderea mea era aproape gol dar e mai bine asa nu o sa stam mult la coada la case.Am plecat spre un magazin cu haine, am cumparat cateva sute de haine si dupa am mers la supermarket pentru ca mama lui paul are nevoie de ceva pentru mancare, ajunsi la supermarket am inceput sa cumparam toate porcarile de dulciuri dupa am mers la casa unde mai era o baba, am dat peste baba din greseala si a izbugnit al 3 razboi mondial.
-Copil Nesimtit nu te uiti?
-M-am uitat din greseala.
-Da din greseala.
-Pai asa e cucoana.
-Cucoana sai zici lui mata.
-Dute drq de baba.
-Drq sa se duca mata.
-Morti mati de baba.
-Ai mati nesimtitule.
-Nesimtita sunteti dumnevoastra.
-Copil needucat.
-Baba needucata ce sunteti duva invartinduva.
-Plecea nesimtitule.
-Iubire esti bine?
-Cum adica iubire sunteti doi baieti.
-Da si suntem iubiti.
-Vai de mine puuu ducava pe pustiu sunteti niste oameni cu plobleme.
-Nu va temeti o sa vin sa va mananc coliva.
Si uite asa am pus baba pe fuga.
CITEȘTI
La Facultate
Teen FictionAlex este un elev bun la invațatura, dar rau la comportament asa ca profesori decid sa il exmatriculeze