Ziua 8

9 1 0
                                    

Alex POV

Ajunsi la mall am cumparat tot ce am putut si ma mers sa platim cumparaturile, am cumparat de mancare, haine noi si decoratiuni de craciu  plus un brad alb dupa ce am platit tot si am luat cumparaturile si am iesit afara din mall ne-am indreptat spre masina, paul a deblochat masina si am deschis portbagajul si am bagat toate cumparaturile care au incaput plus cateva cumparaturi pe bachetele din spate, am umplut masina am urcat in masina, paul a pornit masina si am plecat spre camin imi era somn am stat 5 ore la cumparaturi sunt epuizat tot ce vreau sa fac e sa dorm in bratele  lui paul, nimic altceva.

-Paul mi somn...

-Ajungem imediat si dupa o sa dormi cat vrei bine?

-Bine te iubesc.

-Si eu te iubesc.

-Si cum te descurici la ore?

-Bine tu?

-Destul de bine.

-Ma bucur.

-Si eu.

-Am ajuns?

-Nu.

-Dar acum?

-Nu.

-Acumm?????

In jumate de ora am ajuns la camin, am intrat usor in parcare, paul a lasat masina fix in fata caminului acolo ne-am intalnit cu ana care se plimba pe alee.

-Anaaa vino umpic sa ne ajuti cu astea.

-Vin acum.

-Buna ana.

-Buna paul.

-Si ati fost la cumparaturi?

-Da.

-Si de craciun aveti planuri?

-Da o sa mergem la parinti lui paul.

-Frumos.

-Da dar oricum revelionul il facem aici.

-Ok sunt invitata?

-Desigur ce ar fi un revelion fara o nebuna.

-Hei nu sunt nebuna.

-Nu tare nebuna.

-Daa oricum haideti ca ne prinde noaptea.

-Da.

Dupa ce am carat toate cumparaturile in camin si le-am asezat la locul lui am facut trei cafele pentru mine, paul si ana, dupa ce am baut ne-am uitat la niste filme horror de cateva ori am sarit in bratele lui paul determinando pe ana sa rada de mine, cand sa inserat de tot am conduso pe ana pana la camera ei apoi intorcandune inapoi la camera noastra.

La FacultateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum