Ziua 6

11 3 0
                                    

Alex POV

M-am trezit urmatoarea zi intr-o camera diferita dar mi-am dat seama ca era camera lui paul deoarece era o piza cu el pe perete.

-Hei te-ai trezit.

-Da.

-Bine cum ai dormit?

-Bine.

-Ma bucur.

-Hai micul dejun e gata.

-Ok.

-Alex am fost si am vorbit cu directorul despre mutare si a acceptat.

-Ok o sa fie super.

-Da.

M-am ridicat in varful patului luandul pe paul de dupa gat acesta ma asezase mai bine si ma cara pana la bucatarie.Masa era plina cu de toate dar ce mi-a captat atentia a fost niste clatite frumoase si delicioase....oricum m-am dat jos si m-am repezit la clatite se pare ca e un bucatar bun.

-Ce clatite bune...

-Alex...

-Da.

-Am ceva sa iti spun.

-Ok....

-Eu t-te i-iubes-c.

-Ce?

-EU TE IUBESC.

-Wow cam direct.

-Deci?

-Deci?

-Incercam?

-Incercam.

-Sa stii ca sunt cam stangaci asta e prima mea relatie.

-Ok.

-Oricum manca mai repede.

-De ce?

-Sa mergem sa iti luam hainele.

-Oh da am uitat.

Dupa ce am terminat de mancat l-am luat pe paul de mana, chiar daca e ceva nou, si am iesit pe coridor ne-am indreptat spre camera mea, am deschis putin usa si am intrat in camera, luca era cu o fata ,dormeau amandoi cand am pasit un pic podeaua a scartait si sau trezit amandoi.

-Alex, salut.

-Salut.

M-am indepartat  spre dulap si mi-am scos valizele asezand toate hainele si lucrurile in ele.

-Alex ce faci?

-Se muta la iubitul lui.

-Iubi ce?

-Iubitul lui adica eu.

-Bine.

-Oricum hai alex trebuie sa megem sa fac niste cumparaturi.

-Ok acum vin.

Mi-am luat valizele si le-am scos pe coridor, paul inchizand usa in apatele meu el a luat 2 valize si eu 1 si ne-am indreptat spre camera noastra, ajunsi in fata ei paul deschise usa si ma lasase sa intru eu primul el intrand dupa mine.

La FacultateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum