Alex POV
Dupa ce am ajuns in oras am intrat intr-un restaurat, am mers inca un pic si ne-am asezat la o masa langa fereastra privelistea era una destul de frumoasa.
-Si cum ti-se pare.
-Frumos, ai iubita?
-Nu de ce?
-Eram curios.
-Bine.
-Hei pot sa te intreb ceva?
-Da desigur.
-Te muti la mine in camera?
-De ce?
-Pai sunt singur si....
-Si....?
-Nimic.
-Ok cred, ca am sa vorbesc cu directorul.
-Ok.
Dupa ce am mancat am plecat spre cinema unde o sa veden ub film horror, nu erau preferatele mele dar ma simt bine cu paul, nu credeam ca o sa o zic dar in sfarsit ma face un baiat fericit pana acum eram pe ,fete' eh astai viata, dupa ce am mers si am mers si tot am mers am ajuns la cinema am intrat acolo si l-am vazut pe luca cu o fata la coada la acelasi film am mers si am ajuns langa ei.
-Hei.
-Hei alex ce faci aici?
-Am venit cu paul.
-BRAVO.
Am intrati toti in sala si ne-am asezat unul langa altul eu stateam langa paul si luca statea langa acea fata, filmul a inceput in urma cu 30 de minute si deja stateam in bratele lui paul am sa imi cer scuze dupa, eram cel mai mare fricos.
-Alex.
-Da.
-Hai sa mergem.
-De ce mai e putin din film.
-Ba nu ai adormit si nu te-ai mai uitat.
-Ok.
-Stai ca te duc in brate pana la masina.
-Ok.
Paul POV.
In cateva minute iar a adormit e asa de dragut au venit si luca cu iubita lui cu noi, am calcat acceleratia pana la camin, ajuns acolo am coborat si am ocolit masina sa il iau pe alex.
-Luca daca vrei poti sa o iei pe iubita ta la tine alex doarme la mine.
-OK.
Am blocat masina si am intrat in camin am mers pana la lift, am urcat sus mi-am scos cheia, m-am uitat in stanga si dreapta si cand am realizat ca nu e nimeni pe hol l-am sarutat usor pe buze, dupa am deschis usa si am intrat pe holul micut, l-am dus pe alex pana in camera unde si lam pus pe pat si l-am invelit, dupa am plecat in sufragerie unde urma sa dorm in seara asta nu stiam daca alex va vrea sa doarma cu mine asa ca nu ma risc.
CITEȘTI
La Facultate
أدب المراهقينAlex este un elev bun la invațatura, dar rau la comportament asa ca profesori decid sa il exmatriculeze