"Birbirimizden çok farklıydık,ama birbirini tamamlayan takım yıldızları gibiydik"
Adar futbol topuyla Dershanenin koridorunda futboll oynuyordu , onu gören öğrencilerden bir kaçı ona katılıldı. Sayı giderek artıncada kolidor savaş alanına dönmüştü.
O anda Derya ile Mavi de tuvalete kızlarla tartışmaya girmişlerdi.Baran ise kantinde oturup içkisini içiyordu...
###"Ya siz beni çıldırtmakmı istiiyorsunuz?"diye bağırmıştı
Rauf hoca dershanesinde ilk defa bu Sorumsuz hareketleri görüyordu öğrencilerinden.Ne yapacağını bilmiyordu.
Sanki karşısında az önce olay çıkaran onlar değilmiş gibi durmalarına daha çok sinirleniyordu...
" Sizden adam felan olmaz...Ama yapıcam ve bunu herkese kanıtlayacam" deyip "Şakir"diye seslendi.
Kapı çalıncada gir emri verdi.kapı açıldığında okulun güvenlikçisi girmişti içeriye
" Madem sizi okuldan atamıyoruz, ozaman size en güzelinden ceza verelim"
Bizim dörtlü başına geleceği herşeyi bildikleri için pekte tepki vermiyorlardı kel optiğin dediğine.
"Al bunları, çatıdaki boş sınıfa götür.Orda kalsınlar da akıları başına gelsin"
Güvenlikçi, müdürün emrine karşılık başını aşağı yukarı salayıp onayladı.
Güvenlikçi, dört öğrenciyi peşine takıp en üst kata çıktılar.
Geldiklerinde sadece tek bir kapı vardı orda ve ağır bir şekilde rutubet kokuyordu.
Güvenlikçi kapıyı anahtarla açıp geçmeleri için yol verdi.içeriye girdiklerinde de kapıyı kapatıp arkadan kilitledi
Sınıf gibi bir yerdi aslında ama tüm eski sandalye masalar bulunuyordu.
Her biri kendine sandalye çekip oturdu.
Baran ceketinin iç cebinden içki şişesini çıkarıp içeçekti ki içinde kalmadığını gördü, şişenin ağzını kapatıp tekrardan cebine koydu.
"Anlaşıldı"
deyip ayağa kalktı Adar
Ve üst üste duran masaları bir kenara itip orda duran poşeti alıp
" Böyle zaman geçmiycek" poşetini tek eliyle kaldırıp "kafasını bozmak istiyen?"Adarın bu sorusuna üçüde gülümsemişti
" Bu sevimsiz sırıtmalarınızı evet olarak alıyorum" deyip poşeti açıp içki şişelerinden herbirini birer tane verip, kendine de birtane alıp arkasındaki masaya yaslandı
"Sen bunları nasıl sızdırdın buraya?"
Diye sordu Derya
"Oda Adar Erkinin farkı güzelim"
Deyip gülümsedi.
Mavi telefonunu cebinden çıkartıp saate baktı,saat dörtlü daha çokta geç değil hem hoca onları akşama kadar tutmazdı ya.
"Bu ekipten çok iyi banka soygunu yapılır ha!"
Adarın bu sözleriyle üçüde ona alaycı bir şekilde bakmıştı
"Bakmayın öyle cidiyim ben.Düşünsenize bir günde yüzbinin sahibi oluyorsunuz""Güzel hayallermiş" deyip kahkaha atı Derya.Bunun özerine Baran ile Mavide kıkırdadı.
Onların gülmesine bozulmuştu Adar
"Ha ha çok komik"
Derya "Tamam tamam hadi devam et"
"Siz gülün ama hayali bile güzel"
Dedi Adar.Mavi;
"Peki ne tür hayallermiş bunlar?"Buna karşılık Adar "O parayla dünyayı gezerdim, bu efsane birşey olurdu"
"Ben olsam annem babamdan çok uzakta kendime bir yayın evi açardım"
Heycanlı bir şekilde demişti Derya bunu.
"Şimdi anlaşıldı şu gizemli not defterini neden taşıdığını" dedi AdarMavi ,Deryaya dönüp "E sonra,sonra ne yapmak istiyorsun?"
Bu soruya karşılık derya gülümseyip"Tabikide Oscar'a laik kitablar yazacağım için genç yazarlar katagorisinde ödüle hak kazanacam"
"Bizde en önde 'sümüklü derya' diye desteklemeye gelicez" öc almış bir şekilde demişti Adar.
"Eksik kalsın" deyip maviye döndü derya
"senin varmı böyle delice planların?"
Maviye ilk defa böyle bir soru sorulmuştu bu yüzdende hafif bir çekinmişti "Aslında ben pek düşünmedim yani..."
"Ya vardır elbet kızım"
" Var aslında ben ile annem babamdan uzakta yeni bir hayattı yaşamak isterim herşeyden uzak"
"Sıkıcı ebeveynler" deyip Barana döndü adar
" Şşt senin varmı hayallerin?"
Baran bu soruya sakin bir ifadeyle
"Gerçekleşmeyen aptalcana birşeyi ne diye kafamda bulundurayım ki"
"Alfa" deyip şişesinden bir yudum aldı
Adar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOSYOPATLAR
Teen Fiction"Ben bir piskopat değilim sadece, yüksek nitelikte bir sosyopatım." 15 kasım/ pazartesi/2020&