2.bölüm- taşınıyorum.

54 2 1
                                    

gece 02:30 civarı gibi zil çaldı oh sonunda geldi babam artık rahatım.asansörün sesin dudum apartmanda bizim evimiz 4.kattı ve tüm apartman babam ve ailesine yani bize aitti bi alt katta amcamgil 2.katta babanemgil ve 1.kat misafir dairesiydi.

asansör kapısı açıldı ve babam çıktı gülümsedim ceketini aldım koridorun karşısında salon,salonun yanında bi küçük oda onun yanında benim odam ve koridorun sağ tarafına açılan küçük antre babamın odsına açılıyordu. babam salona geçti ve tv yi açmadı ifadesiz bi şekilde bana baktı ve sertçe "konuşmamız lazım otur" dedi, bakışlarını ayırmayarak devam etti "ananen vefat etmiş bugün annen ylnız kalmak istemiyor ve seni istiyor eğer istersen git" dedi çok soğuk bu adam ya neyse birden ananemin ölmesine üzüldüm severdim ananemi ismi gülay dı şişman ve erkek gibi saçları vardı ben 3-4 yaşlarındayken karnında zıpladıpımızı hatırlıyorum da hiç of demezdi.

babamın gözlerini inceledim ve ifadesiz di yüzümün gerildiğini hissettim ve babama bakarak "sorun olmazsa senin için isterim" dedim o da aynı ifadeyle bakarak hazırlan yarın 07:30 da uçağın var dedi. ağzımın ve gözlerim şaşkınlığımı belli ediyordu ve devam etti "oranın en iyi kolejine yazdırdım seni, yeni geniş bir ev tuttum ve birde" dedi önüme bir zarf attı uçak bileti ve kred kartı mı o devam etti "abartma harcamalarını ihtiyaçların için" dedi ve teşekkür ettiğimi belli eden bir yüz ifadesi takındım ve odama çıktım.

hemen odamın girişinde olan banyoya girdim ve soğuk bir duş aldım ardından valizimi hazırlayıp hemen yatağa uzandım erken kalkmam lazımdı sonuçta müzik dinleyerek uykuya daldım.

sabah alarm ile uyandım 06:00 dı saat hemen hazırlanıp çıktık evden babanemler ve amcamlar ,le vedalaşıp hava alanına gittik babamla.

hava alanına girdiğimizde babam o ağır valizi bana taşıttırıyordu odun ya bu adam babam gözlerini bana çevirdi ve "bak kızım sen herşeyimsin benim okulunu aksatma senin için herşeyi yapıyoruz anneni üzme.." vs şeyler geveledi ağzında sonra sarıldı, bunu hiç beklemiyordum babamla çok sarılmazdık yani , baktım ve "seni seviyorum babam dedim ardında uçağa binmemiz için anons yaptılar ve "görüşürüz" dediğimde yüzüyle o da görüşürüz dedi sanki.

duruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin