|One|

4.8K 113 97
                                    

Hej, jestem Alicja dla znajomych Alucha, alusia
W sumie nie ma nic we mnie nic ciekawego ale No.
Mieszkam sama w Warszawie w mieszkaniu blisko centrum.
Lubię grać w gierki typu: Minecraft, Lol, Valorant, Tirki i inne.
...

8 Lipca 2020
Godzina 16.00

Kończę jesc obiad oglądać nowy odcinek Jasia Dąbrowskiego, super człowiek, którego nie da się nie lubić<3
Po skończonym obiedzie odłożyłam talerz do zmywarki i wróciłam do pokoju pochłaniając się w stream Stasia pod nickiem Thorek.
...

Ten sam dzień
Godzina 18.20

Siedzę oglądając dalej stream Thorka grającego w Minecrafta. Ale dźwięk powiadamiania z telefonu dał o sobie znak. Wzięłam telefon i weszłam w ikonkę „Messenger" bo właśnie stamtąd pochodziło powiadomienie. Napisał do mnie, Marcel  ?
Znajomy z dawnej szkoły.
Rozmowa standardowo zaczęła się od hejka, co tam ? Co dzisiaj robisz ?
Później rozmowa już się bardziej rozkręciła. Nie wiem jak ale Marcel zaczą mi prawic komplementy ze jestem bardzo ładna itp. Wysłałam zwykle „<3" bo nie wiedziałam jak na takie coś odpowiedzieć. Po chwili zaczelo się najgorsze, czyli sytuacje których nienawidzę i nienawidzę przez nie przechodzić...

Marcel: Dobra prosto z mostu, podobasz mi się to to bardzo, chciałabyś może spróbować być razem ?

Wtedy zamurowało mnie, dogadywaliśmy się bardzo dobrze ale nie sądziłam ze Marcel coś do mnie czuje. Ja coś do niego czuje ale nie jestem gotowa na związek chyba. Chyba... Albo ja nic do niego nie czyje boze nie wiem. Japie*dole Ala znowu to samo, znowu ktoś mówi ze coś do ciebie czuje a ty go olewasz.
Zostawiajac moje myśli same, udałam się spać a przynajmniej próbowałam zasnąć żeby o tym nie myśleć

...

10 lipca
Godzina 10.20

Wstałam i ogarnęłam się. Nie miejąc nic do roboty poszłam popisać na serwerze znanego streamera i lubianego przeze mnie czyli Ewrona. Wciskając ikonkę „general" na serwerze „Ewron Hub"
Napislam „hejka" i dostałam od dużej ilości osób odpowiedz. Popisałam z nimi jakiś czas a dokładnie do 12 i poszłam pogadać na vc z osobami z generalu. Rozmawiało mi się z nimi bardzo dobrze. Zagraliśmy nawet w Valoranta trzy rudny oraz pojechaliśmy w jedną trasę w tirkach. Po wspólnym graniu pożegnałam się z nimi i udałam się na spoczynek.

...
415 słów
...

Hejka !
Mam nadzieje ze początek książki wam się podoba<3
(I mam nadzieje ze uda mi się skończyć tą książkę)
Jako iż dałam tu swoje imię oraz mój nick to nie znaczy ze ja shipuje siebie z kimś z tej książki. Nie chciało mi się wymyślać jakiegoś imienia i nicku wiec dałam swój<3
Super jesteście
Kc

Ta z Discorda || EwronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz