Cinayete Devam

60 3 2
                                    

Aradan birkaç gün geçmiş ortalık baya sakinlemiş. Sıra 2.polise gelmiş yine silahlarını bellerine takıp karakolun önündeki banka oturmuş 4 arkadaş busefer Arda silahını arkadaşına verip karakola ekibin kaç kişi olduğunu öğrenmeye gitmiş. Karakol kapısından içeri girmiş babasını hapse attıran amiride görmüş Arda amiri tanımış fakat amir Arda'yı tanımamış. Memura birşeyler soruyormuş gibi yapmış göz ucuylada ekibi saymış ve ekibim içinde bulunan insanların simasına bakmış. Sakince dışarı çıkıp arkadaşlarına 8 kişi amirle beraber 9 kişi olduklarını belirtmiş. Sıra bir sonraki hedefteymiş. Kız bir polismis babasını hapse attırmak için büyük çaba göstermiş. Kocası ve çocukları yokmuş. Bu sefer farkli bir yöntem denemisler. Biri polis memurunu konuşarak oyalamış dar ve ıssız bir sokakta. Saçma sapan sorular sormuş. Oyalıyan kişi silahını çekmiş aniden bayan poliste silahını çekmiş ikiside gözlerini birbirinden ayırmıyormuş. Kim hızlı çekerse tetiği kazanan o olucak. Arkadan Arda bıçağını böbreklerinin olduğu yere saplamış polis neye uğradığını şaşırmış. Bu arada yine 2 kişide sokağın başında bekliyormuş. Gelen gidenden haber veriyorlarmış. Polisin sol omzuna tam 4 çizik atmışlarki caddeye biri geldiğini haber vermişler. Caddede arda 1 arkadaşı ve ölü polis varmış. Kaçamamışlar kadın birden çığlık atmış Arda panikle kadınıda vurmuş onunda sol omuzuna 4 çizik atarak bayan polisin yanına bırakmışlar. Bir evin bahçesine girip olan biteni gözlemleye başlamışlar gizlice. Yaşlı bir amca görmüş cesetleri ve hemen 155 Polis İmdat hattını aramış. Polisler hertarafı didik didik inceliyicekleri için olay yerini terketmişler. Evlerine gitmişler arkalarında iz brakmadıklarına eminlerdi çünkü etrafta ne biri vardı nede bir kamera. Cinayete bir kaç gün daha ara vericeklermiş. Polisler bu cinayettende sonra şüphelenmişler bu işin peşini bırakmayacaklara benziyorlarmış. 1 hafta falan evde çıkmamaya karar vermişler.

SERİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin