Seri Cinayet Sürüyor..

44 1 1
                                    

Aradan bir buçuk hafta geçmesine rağmen ortalık henüz sakinlememişti. Sakinliyeceğede benzemiyordu. Polisler vızır vızır polislerin katilini arıyordu şehrin her bir yanında. Amirin cinayeti Arda'nın yapabileceği aklının ucundan bile geçmiyordu. Herkes sinir küpüne dönmüştü. Ortalıkta hiçbir ipucuna rastlamamaları dahada çok sinirlendiriyordu polisleri. Arda oldukça rahattı. Elini kolunu sallıya sallıya geziyordu şehirde. Bir plan düşünüyorlardı sıradaki polisi nasıl öldürüceklerine dâir. Evlerinin arkasında tenha bir gecekondu vardı. Orayı genellike tinerciler kullanıyordu.

Polisi oraya getirip orda öldürüp polis karakolunun arkasına bırakmayı düşünüyorlardı. Bunun için araba gerekiyordu. Arabayı nerden bulabiliriz diye kara kara düsünüyorlardı. Sonunda buldular bir araba kaçırmaları gerekiyordu. Oturduklari  mahallede sadece bir araba vardı. Onu kaçırmayı düşündüler. Saat gecenin 4'üydü. Arabanın camını kırıp direksiyon'un altındaki kabloları birleştirerek arabayı çalıştırdılar. Sabah bile mahhallede tek tük insan vardı zaten arabayı kaçırmaları zor olmadı. Arabayı sahibinin bulamıyacağı biyere parkedip eve geldiler. Dört gözle sabah olmasını bekliyorlardı. Sonunda sabah oldu. Yemek yiyip evde biraz oyalandılar. Arda'nın babasını öldüren amirin ekibi saat 17.50 de dağılıyordu. Saat 15.47 idi. Polis ekibinin dağılmasına yaklaşık 2 saat vardı. Biraz dinlendikten sonra çaldıkarı arabayı bıraktıkları yere gittiler. Arabaya binip polis karakolunun önüne parkettiler. Polis ekibi dağılıyordu yavaş yavaş. Sıradaki kurbanı belirlediler. Arabayla yavaş yavaş takip ettiler. Yine ıssız bir sokakta polisi arabaya bindirdiler. İple ellerini siyah bir bantlada bantladılat. Sonra evlerinin arkasındaki tenha gecekonduya götürüp orda öldürdüler. Bu işi yaparken hiç zorlanmadılar. Ölü polisin omzuna 4 çizik attılar. Çizik bâya bi derindi. Polisi arabaya bindirip polis karakolunun arkasına attılar. Koltuklar kan lekesiyle doluydu. Arabayıda yok etmeleri gerekiyordu. Bir kaç litre benzin aldılar. Arabayı yakıcakardı. Arabayı bir uçurun başına götürüp üstüne benzin döktüler. Arda birkaç adım uzaklaştı ve çakmağını yakıp arabanın üstüne fırlattı. Araba büyük gürültü içinde patladı. Evin yolunu tuttular. Eve gitmeleri zaman aldı. Hava kararmıştı. Ertesi gün oldu. Polisler ölü polisi gördüler. İyice çileden çıktılar. Çok sinirlilerdi. Cinayete bu sefer 1 2 hafta ara vericeklerdi. 1 2 hafta ortalıkta pek dolanmayacaklar. Sıradan insanlar gibi geçirmişler vakitlerini.

SERİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin