İlk Kan

92 3 3
                                    

Birgün Arda adında bir genç varmış. Arda polislerden nefret ediyormuş. Ardanın polislerden nefret etmesinin nedeni ailesinin polisler tarafından öldürülmesiymiş. Ardanın ailesinin çok sevdiği , polis aile dostları varmış. Ardanın ailesi ile polis dostları bir gün kavga etmişler. Dostları düşman olmuş Ardanın ailesine bir anda. Başka birinin yaptığı suçu Ardanın babasına ve annesine atmış. Arda'nın ailesi hapislerde çürümüş ve hayatlarını  hapiste geçirmişler. Arda o zamanlar küçükmüş devlet Arda’ya bir yurt ayarlamış. Arda 18 yaşına kadar yurtta büyümüş. Yıllar çabuk geçmiş. Yurt müdürü iyi niyetli olduğundan dolayı Arda'ya bir kaç bilgi vermiş. Yurttan çıkınca ailesini öldüren polisleri aramaya koyulmuş. Arda o günden sonra bütün polislere düşman kesilmiş. Birkaç sokak çocuğu arkadaş edinmiş. Olayı arkadaşlarına anlatmış ve 'Ailemi hapislerde çürüten polislerden intikam almaya varmısınız?" diye sormuş. Herkes evet demiş. Arkadaşlarının hepsinde silah varmış Arda'ya da bir silah bulmuşlar. O günden sonra birbirine söz vermişler asla birbirimizi bırakmıyıcaz diye. Yurt müdüründen aldığı bilgiye göre eski dostları olan polis Ortaköy Polis Karakolunda işini sürdürüyormuş. Arda ve arkadaşları Ortaköy'de yıkık harabe bir ev bulmuş oraya eski püskü eşyalarını koymuşlar. Arda ve arkadaşları toplam 4 kişiymiş. O yüzden öldürdükleri kişilerin omuzuna 4 tane çizik atıcaklarmış. Ardalar kendilerine bir isim bulmaya karar vermiş. Herkes düşünmüş taşınmış. Ardanın babasının çok sevdiği bir köpeği varmış. Köpeğin adı MAX imiş.

Grubada "MAXSTAR" ismini koymaya karar vermişler. Polisleri öldürmeye ilk önce polis dostlarının ekip arkadaşları sonra amirlerini sonra müdürlerini olarak sürdürüceklermiş. Harabe evlerinin bir köşesini cephanelik yapmışlar. Cephanelikte; Birkaç şarjör yüzlerce mermi az sayıda patlayıcı ve 7 adet silah ve susturucular bulunmaktaymış. Herkes birer tane silah alarak Ortaköy Polis Karakolunun önüne gelmiş. Karakolun hemen önünde bank varmış. Orada paydos sââtlerini beklemişler. Teker teker çıkmışlar polisler. İlk önce birinin peşinden gitmişler. Polis takip edildiğini anlamasın diye çok dibine sokulmamışlar. Tenha ıssız bir ara sokağa gelmişler 2 kişi sokağın girişinde beklemiş eğer biri gelirse haber vericeklermiş. Arda silahının arkasıyla polisin ensesine vurmuş. Polis bayılmış diğer arkadaşı bıçağını polisin göğüsüne saplamış. Polis orda yığılakalmış. Arda arkadaşının elinden bıçağı alarak sol omuzuna 4 çizik çekmiş ve koşarak uzaklaşmışlar. Evlerine varınca herkes üstünü ve bıçağını temizlemiş. Arda "Temiz işti çocuklar" diyerek arkadaşlarını tebrik etmiş. Bir kaç gün ara verelim diye karar vermişler. Ertesi gün polisin cesedini bulmuş ve o gün boyunca tüm karakol polis için anma töreni düzenlemiş. Morgta polisin sol omuzundaki çiziği görmüşler fakat kimse anlam verememiş. Cenaze işlemlerini falan Amirleri yapmış. Çok iyi ve tecrübeli bir polismiş. Ölen polusin ekibi yaptıklari soruştyrmayı bırakıp bu cinayetin peşine düşmüşler. Fakar kimse ne bir kamer kaydı nede bir ipucuna rastlamış. Aradan tam 1 hafta geçmiş kimse birşey bulamayınca soruşturmayı kapatmışlar. MAXSTAR derin bir oh çekmiş Arda "Bir kaç gün daha bekliyelim ortalık iyice sakinlesin." demiş.

SERİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin